Onko aineenvaihdunnassa jotain vikaa, jos ei haise hielle koskaan?
Myrkyt jää kehon sisään eivätkä erity ulos? Deodoranttia en käytä ollenkaan.
Kommentit (29)
Entäs toisinpäin? Jos kainalot haisevat (naisella) kissankuselle? Pesen usein, sheivaan ja vaihdan vaatteita. Ei auta. Ja se haju on vieläpä pinttynyt vaatteisiin eikä lähde pesussa
Vierailija kirjoitti:
Entäs toisinpäin? Jos kainalot haisevat (naisella) kissankuselle? Pesen usein, sheivaan ja vaihdan vaatteita. Ei auta. Ja se haju on vieläpä pinttynyt vaatteisiin eikä lähde pesussa
Millä peset kainalot ja missä lämpötilassa vaatteet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suihkusaippualla kainalot. Olen usein pessyt vaatteita 60 asteessa ja kokeillut pyykkietikoitakin, ei vaikutusta.
Geneettinen juttu, mun miehen hiki ei haise miltään. Aasiassa monilla on tota geenia mm. Japanissa ja Koreassa eivätkö tarvitse sen takia deodoranttia.
Takuulla haiset, et vain itse tiedä sitä. Sama naisten alapään hajun kanssa, monet väittää ettei lemua mutta eivät vaan itse haista sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suihkusaippualla kainalot. Olen usein pessyt vaatteita 60 asteessa ja kokeillut pyykkietikoitakin, ei vaikutusta.
Kokeile palasaippuaa kainaloihin ja vaatteiden liottamista etikkaliuoksessa.
Vierailija kirjoitti:
Takuulla haiset, et vain itse tiedä sitä. Sama naisten alapään hajun kanssa, monet väittää ettei lemua mutta eivät vaan itse haista sitä.
En haise. Hajuaistissa ei ole mitään vikaa, paitsi se, että se on vähän liiankin tarkka.
Ap
Taivaallisen hyvälle