Ostin ruudullisen flanellipaidan. Nyt kaveri sanoi että se on merkki suuntautumisesta
naisiin. Olen siis itsekin nainen, hetero. Oikeastiko nyt annan sitten vääriä signaaleja...??
Kommentit (49)
No, mut mun kaveri on käyttänyt tota kikkaa pitkään, kun on halunnut miehistä huomiota. Esittää ei-heteroa. Kautta aikojen on miehet halunneet eheyttää ei-heterot naiset. Jos siis haluat huomiota heiltä, niin esitä "parannettavaa". Sanottakoon, että minun mielestäni ei ole moraalisesti/eettisesti oikein.
Käsittääkseni nuo ovat nykyään muotia teini-ikäisillä tytöillä eivätkä kerro mistään erityisestä suuntautumisesta.
Ysärillä flänärit oli GRUNGE. Kattelin kyllä jo sillon että eikös tuo oo aika gay.
Minulla on yksi flanelliruutupaita ja noin 20 mekkoa.
Olen lesbo. Tyttöystävälläni ei ole yhtään ruutupaitaa. Ikinä en ole lukenut paidoista mitään signaaleja, vaan suhteet ovat alkaneet ihan muulla tavalla.
Se on just näin, muodissa suuntauksesta huolimatta. Ja nuoriso pukeutuu muutenkin ihan ristiinrastiin nykyään.
Entisaikaan noissa oli vähän r e k k alespo-fibaa, mutta vaan yhdistettynä tietynlaiseen miestyyliin.
Usein myös pitkät housut antavat tiettyjä signaaleja.
Voi ei, mullakin on punaruudullinen ja vihreäruudullinen flanellipaita. Mutta pidän niiden kanssa hiukset fiftarityyliin laitettuna eikä kasvoilla kovinkaan ystävällinen ilme, enemmän sellainen rockabilly meininki
Niitä on niin monenlaisia niitä signaaleja.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, mullakin on punaruudullinen ja vihreäruudullinen flanellipaita. Mutta pidän niiden kanssa hiukset fiftarityyliin laitettuna eikä kasvoilla kovinkaan ystävällinen ilme, enemmän sellainen rockabilly meininki
Ihan kyllä normilespolta vaikutat vaikka yrität piiloutua rockabilly meiningin taakse.
Vierailija kirjoitti:
Ysärillä flänärit oli GRUNGE. Kattelin kyllä jo sillon että eikös tuo oo aika gay.
GRUNGEhan oli juuri lespotyyli!
Minulla on pitkiä nilkkoihin ulottuvia hameita ja epilepsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kyllä normilespolta vaikutat vaikka yrität piiloutua rockabilly meiningin taakse.
Konservatiivisiin rockabilly-piireihin ei kauhean hyvin noin modernit ideat kuin samasta sukupuolesta tykkääminen kyllä kovinkaan hyvin istu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
GRUNGEhan oli juuri lespotyyli!
Eihän ollut. Vaan Seattlesta alkanut nuorisomuoti, johon liittyi vahvasti musiikki kuten Nirvana.
Itse tykkään naisena käyttää kravatteja, ja sen takia on oletettu, että olen vähintäänkin muunsukupuolinen.
Kovin on stereotyyppistä meno nykyään.
Lyhyt tukka naisella on lesbo-signaali. Sanon minä.
Typerää. Ihminen voi pukea päälleen mitä haluaa
Olemus ratkaisee eivät vaatteet
Nainen voi laittaa jopa pitkät housut jalkaan
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt tukka naisella on lesbo-signaali. Sanon minä.
Entäpä kalju. Joillain on kalju sairauden takia
Minulla on juuri nyt päällä vaaleanpunainen ruudullinen flanellipaita. Mielestäni tämä on aika naisellinen ja tyylikäs.
90-luvulla nämä olivat muotia nuorilla naisillakin. Tämä henkii sellaista amerikkalaista kesämökkitunnelmaa.