Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostin ruudullisen flanellipaidan. Nyt kaveri sanoi että se on merkki suuntautumisesta

Vierailija
17.09.2022 |

naisiin. Olen siis itsekin nainen, hetero. Oikeastiko nyt annan sitten vääriä signaaleja...??

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on juuri nyt päällä vaaleanpunainen ruudullinen flanellipaita. Mielestäni tämä on aika naisellinen ja tyylikäs.

90-luvulla nämä olivat muotia nuorilla naisillakin. Tämä henkii sellaista amerikkalaista kesämökkitunnelmaa.

Vierailija
22/49 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mut mun kaveri on käyttänyt tota kikkaa pitkään, kun on halunnut miehistä huomiota. Esittää ei-heteroa. Kautta aikojen on miehet halunneet eheyttää ei-heterot naiset. Jos siis haluat huomiota heiltä, niin esitä "parannettavaa". Sanottakoon, että minun mielestäni ei ole moraalisesti/eettisesti oikein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni nuo ovat nykyään muotia teini-ikäisillä tytöillä eivätkä kerro mistään erityisestä suuntautumisesta.

Vierailija
24/49 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ysärillä flänärit oli  GRUNGE. Kattelin kyllä jo sillon että eikös tuo oo aika gay.

Vierailija
25/49 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksi flanelliruutupaita ja noin 20 mekkoa.

Olen lesbo. Tyttöystävälläni ei ole yhtään ruutupaitaa. Ikinä en ole lukenut paidoista mitään signaaleja, vaan suhteet ovat alkaneet ihan muulla tavalla.

Vierailija
26/49 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on just näin, muodissa suuntauksesta huolimatta. Ja nuoriso pukeutuu muutenkin ihan ristiinrastiin nykyään.

Entisaikaan noissa oli vähän r e k k alespo-fibaa, mutta vaan yhdistettynä tietynlaiseen miestyyliin.

Vierailija
27/49 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehei, lespoja te olette.

Vierailija
28/49 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein myös pitkät housut antavat tiettyjä signaaleja.

Vierailija
29/49 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, mullakin on punaruudullinen ja vihreäruudullinen flanellipaita. Mutta pidän niiden kanssa hiukset fiftarityyliin laitettuna eikä kasvoilla kovinkaan ystävällinen ilme, enemmän sellainen rockabilly meininki

Vierailija
30/49 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on niin monenlaisia niitä signaaleja.

Vierailija
31/49 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei, mullakin on punaruudullinen ja vihreäruudullinen flanellipaita. Mutta pidän niiden kanssa hiukset fiftarityyliin laitettuna eikä kasvoilla kovinkaan ystävällinen ilme, enemmän sellainen rockabilly meininki

Ihan kyllä normilespolta vaikutat vaikka yrität piiloutua rockabilly meiningin taakse.

Vierailija
32/49 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höh, nuorisomuotia ovat.

Vierailija
33/49 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ysärillä flänärit oli  GRUNGE. Kattelin kyllä jo sillon että eikös tuo oo aika gay.

GRUNGEhan oli juuri lespotyyli!

Vierailija
34/49 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pitkiä nilkkoihin ulottuvia hameita ja epilepsia.

Vierailija
35/49 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kyllä normilespolta vaikutat vaikka yrität piiloutua rockabilly meiningin taakse.

Konservatiivisiin rockabilly-piireihin ei kauhean hyvin noin modernit ideat kuin samasta sukupuolesta tykkääminen kyllä kovinkaan hyvin istu

Vierailija
36/49 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

GRUNGEhan oli juuri lespotyyli!

Eihän ollut. Vaan Seattlesta alkanut nuorisomuoti, johon liittyi vahvasti musiikki kuten Nirvana.

Vierailija
37/49 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään naisena käyttää kravatteja, ja sen takia on oletettu, että olen vähintäänkin muunsukupuolinen.

Kovin on stereotyyppistä meno nykyään.

Vierailija
38/49 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt tukka naisella on lesbo-signaali. Sanon minä.

Vierailija
39/49 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää. Ihminen voi pukea päälleen mitä haluaa

Olemus ratkaisee eivät vaatteet

Nainen voi laittaa jopa pitkät housut jalkaan

Vierailija
40/49 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyt tukka naisella on lesbo-signaali. Sanon minä.

Entäpä kalju. Joillain on kalju sairauden takia