Ostin ruudullisen flanellipaidan. Nyt kaveri sanoi että se on merkki suuntautumisesta
naisiin. Olen siis itsekin nainen, hetero. Oikeastiko nyt annan sitten vääriä signaaleja...??
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi rähmä, itsekin ostin mukavan ruutuflanellipaidan😬
N46
Minäkin 1 eurolla Vidan poisto tangosta. Pitäkö nyt viedä sinne takaisin lahjoituksena?kyselee aikuinen nainen,joka rakastaa miehiä.
No ei ne lesbot varmaan sun kimppuun käy!!
pelkäätkö että joudut naisten hyväksikäyttämäksi vai mikä ongelma tässä on, tuskin ne lesbotkaan niiin tyhmiä on kuin oletat
Vierailija kirjoitti:
No, mut mun kaveri on käyttänyt tota kikkaa pitkään, kun on halunnut miehistä huomiota. Esittää ei-heteroa. Kautta aikojen on miehet halunneet eheyttää ei-heterot naiset. Jos siis haluat huomiota heiltä, niin esitä "parannettavaa". Sanottakoon, että minun mielestäni ei ole moraalisesti/eettisesti oikein.
Semmoinen paita kun nyt vaan on naisellisen naisen päällä seksikäs, menee naapurintyttöilystä ohi maalaistyttöilyyn. Pin-up -varoitus jos ei napita ja solmii helmat ylös ja yhteen.
Eikös se vaadi sitten myös paskaiset farkut ja läskipohjakengät sekä lyhyeksi nyrhityn tukan, jotta menisi rekkalepakosta. Ai niin, tietysti tatuointeja ja korvalehdissä suuret reiät ja naamassa lävistyksiä.
Olen nainen enkä lainkaan kallellaan naisiin päin, vaikka olen lähes aina käyttänyt flanellipaitoja. Ne ovat talvella lämpimiä ja kesälläkin yllättävän mukavia, eivät hiosta. Paidat on nykyään pakko ostaa miesten osastolta, koska naisten puolella niitä ei yleensä ole myynnissä ja jos onkin, niin ovat sellaisia kikkanoita nakinnahkoja, että ei kiitos. Se väljyys niissä paidoissa juuri niin mukavaa onkin.
Vierailija kirjoitti:
Kai tuo on vähän kuin korvakoru oikeassa korvassa miehillä. Tosi merkityksellistä ainakin 80-luvulla.
Ja minä kun ostin tuollaisen (siis ruudullisen flanellipaidan) 80-luvulla, tietämättä yhtään sen merkitystä! No, olenkin lesbo, että sikäli ei haittaa.
Tämän tyylisiä vaatteita on Gantilla, Ralph Laurenilla ja Lexingtonilla. Sitten voi olla grunge-tyyliä flanellipaita, revityt farkut, maiharit ja pipo.
Kaveri voi sanoa mitä vaan. Voit sanoa kaverille vaikka, et en silti susta oo kiinnostunu, yök.
Ruutupaita, leijonariipus, suomen lippu, kaljan lipittäminen...-->äärioikeistolainen persu
Höpö höpö ole mikään merkki! Senkus käytät vaan.