Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

!!!KAIKKI JOULUKUISET KIRJOITTAA NYT KUULUMISET TÄNNE!!!

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

heipsistä!

Ja sori mun hiljaiselo...

on vaan ollut niin väsyttävää aikaa,Juholla todettiin taas korvatulehdus molemmissa korvissa,tämä on 3.tulehdus PERÄKKÄIN ja yhteensä viides tulehdus,mutta nyt onneksi saatiin lähete korvalääkärille ja luultavasti korvien putkitus edessä...

Mulla omakin korva 3.päivää kipeä=( mutta ei mulla näkynyt tulehdusta,en tajuu tätä,kun alkaa mulla vastustaa,sitä myös tekee koko ajan.

Juho seisoo nyt ilman tukea jotain 10 sekuntia,ehdin ottaa kuvankin eilen=)

askelia ei uskalla,toinen on niin tohkeissaan ja samalla kauhuissaan tuosta seisomisestakin=)

tänään kaverin lapsen 9v juhliin kli 12 ja perään(saman ihmisen luona) Partylite kynttiläkutsut.

äityliini ja Juho 281105

Vierailija
2/40 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

heips taas!

Hyvää isänpäivää kaikille isille!!

meillä sai kakkua ja joulutorttua aamupalaksi ja lahjoja ja 3 korttia=)

nyt se meni raveihin Seinäjoelle,aikamoinen lumimyräkkä,sisällä varmaan pysytään ettei Juholla vaan ota korviin tmv.

Juho karkaa vessaan>>>

äityliini ja Juho

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas todellakin hiljaista, MISSÄ KAIKKI LUURAA????

Kylläpä tekikin tiukkaa olla pois linjoilta muutama päivä. Minäkö nettinarkomaani??? (ainakin ukon mielestä)

Meillä teki netti tenän, ei menny sit yhtään mihinkään. Modeeminkin hajotin (oli kyl jo valmiiksi vähä risa) ku yritin sitä korjata ;)

Vaan eipä sit auttanut uusikaan. Mies tyhjensi koko koneen ku aatteli et siel joku pöpö jyllää ja on nettiyhteydet katkonut, vaan ei. Loppujen lopuksi tais olla soneran linjoissa jotain vikaa, ku ykskaks alko sit sunnuntaina toimiin.

Juliuksella oli tänään eka hampilääkäri, ei meinannu sit millään aukaista suutansa. Oiskohan äiteen vika.... Tottunut siihen et yleensä kun sormia suuhun laitetaan, ni sieltä kaivellaan vaan kaikki lattialta löytynyt kiva pois.=)

Poskihampaat on kuulema tulos, siihen malliin pullotteli ikenet.

Sit pientä joulugalluppia.

Kuinka paljon ja millaisia lahjoja aiotte pikkusille ostella?

Lähinnä uteliaisuudesta kyselen kun moni ajattelee et eihän ton ikäinen vielä lahjojen päälle älyä. Mä ostelen ainakin monta pakettia, osaahan Julius jo kuitenkin pakettinsa aukaista ts. repiä ;) vaikkei niistä niin ymmärtisikään. Huomattu on et kaikki repiminen on hauskaa.

Vaan jatkanpa toisella kertaa, nyt jouluostoksille!

K ja Julius 10kk 11pvä

Vierailija
4/40 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä jatkettiin sitten tätä pinoa tälle viikolle. Meillä oli vähän tylsä isänpäivä.Aada sairastui la-su yönä taas flunssaan.(ehti tuossa 2vko olla terve).Oli sitten niin huonovointisen olonen,ettei lähdetty viemään mummolaan.Ja siellä kun meidän piti syödä ja kahvitella.Ei oltu kotiin varattu mitään herkkuja ja niin jäi sitten kakut syömättä.

Joululahjoista: Taitaa meillä vielä tänä vuonna jäädä lahjan ostot vähiin,jotain pientä pakettiin.Kuitenkin saa sukulaisiltakin.Ja kun tosiaan ei vielä ymmärrä vaatia...Tuolle esikoispojalle kun saa ostaa senkin edestä.Toi eilen listan,missä sitten oli mp3-soitin,kaikenlaista bändikamaa ym.mihinkä saa kyllä rahaa uppoamaan.Ja minä kun luulin,että tuota elektroniikkaa olisi ollut jo tarpeeksi, mutta aina jotain uutta muka tarvitsee olla.

Leluja kun en Aadalle kyllä hetkeen osta,kuin jos kirpparilta.Jäi niin harmittamaan,kun muutama kuukausi sitten ostin melkein 40e(äidin mielestä ihanan lelun) ja typy ei ole ollut siitä yhtään kiinnostunut.

Muutenkaan ei nyt lelut tunnu paljoa kiinnostavan.

Kävelyharjoitukset on sujunut hyvin,menee jo aika pitkiä pätkiä innoissaan.Mutta aamupäivisin on kai sen verran vielä vetelä,että tykkää konttailla.Ja mikäs siinä kun lujaa pääsee niinkin.

Taidan pistää kahvit porisemaan,rupes niin kovasti väsyttämään ulkoilun ja syönnin päälle..

terkuin:liinuksi+Aada 11kk+1vko

Vierailija
5/40 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vielä tää sama pino tämän viikon loppuun asti,voi kun on hiljaista joulujen kirjoittelu ja mekin kohta taaperopuolelle siirrytään,apuva!!

tai mä varmaan roikun täällä kunnes perustetaan pino taaperopuolelle=)

On ollut menoja ja kaikkee ja iltaisin kone ollut varattuna,nytkin jo torstai...

Tänään TAAS loppuu antibioottikuuri Juholla ja katotaan meneekö nytkään ohi korvatulehdus,vk.loppuna lauantaina suunnitelmissa nettikaverien tapaamista ja sunnuntaina Lapualle katsomaan kaverin kolmatta lasta,liki 2kk ikäistä neitoa=)

äityliini ja Juho 281105

Vierailija
6/40 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjoista,minä olen aatelkaa ostanut kaikki joululahjat!!!miten helpottunut olo ja 1v lahjakin Juholle ostettu,huonon rahatilanteen ja veromätkyjen ym takia päätin ostaa vain 1-2 lelulahjaa kummallekin ja vaatetta jotain.

meillä leluja ja tavaraa aivan ylipaljon muutenkin ja liian ahdas asunto ym.

ja kun muutkin niitä tuo elikkäs:

Juhon 1v lahja:Jussi-paita =)(pakko oli ostaa heh),collegehousut ja Pikku Väkeä lelu(semmoinen paloauto miehineen)

ja Juholle joululahja:yöpuku ja kuorma-auto

Katrille joululahja:halinalle pehmo joka ääntää,lasten dvd,paita ja housut

aikuisista ostan lahjan vain miehelle ja anopille.

Vierailija
7/40 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä enään kerkeä koneella istumaan, jos joulutonttu on hereillä. Käy meinaan niin, että neitokainen sammuttaa koneen kesken kaiken.

Muuten meillä meno on entisenlaista. Yöt on vielä rikkonaisia. Nyt Olivia herää pari kertaa ja haluaa meidän viereen. Onneksi tässä on saannut silloin vauvavaiheessa nukkua ilman katkoja. On se vaan tympeetä, kun monta kertaa saa herätä yöllä.

" Oikeeta" ruokaa olen antanut joitakin kertoja Olivialle. Tänään söi meidän kanssa spagettia ja jauhelihakastiketta. Voi että, miten tykkäs. Maitoakin juo ruuan kanssa hienosti mukista.

Äityliinille ja Juholle tsemppiä korvien kanssa. Meillä keskimmäinen aloitti korvakierteen jo alle vuoden ikäisenä. Putketkin laitettiin ennen kuin neiti vuotta täytti. Kahdella isommalla siis on putket vieläkin. Ikää tytöillä on 7 v ja 4 v 6kk. Koko ajan jännittää, että onko Olivia samanlainen korvaongelmainen kuin siskonsa.

Eipä silti, putket on tosi hyvä juttu. Helpottaa lapsen oloa, kun ei kokoajan korvat kipuile ja äkkiä sitä lapsikin tottuu esim. uimapannan ja tulppien käyttöön.

Joululahjoista: mäkin olen tytöille jo joitain ostanut. Lähinnä vaatteita ja sen sellaista. Katsotaan sitten lelupuoli vähän myöhemmin. Kovin paljoa en ajatellut ostaa. Jo rahatilannekkin rajoittaa ostohaluja =) Meillä on myös tota lelua ja muuta sälää nurkat täynnä. Kuitenkin niitä paketteja tulee monelta taholta, mummit, kummit jne.

Pysytelläänkö vielä marraskuu tällä puolella ja aloitetaan sitten joulukuu tuolla taaperopuolella. Vai mitä mieltä olette?

Heikk@ ja Olivia

Vierailija
8/40 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko viikko mennyt, ilman että olen kerinnyt täällä pyörähtää..

Tyttö alkoi oksentaa viime la ja su välisenä yönä. Itse olin isänpäivän aivan kipeä ja mies sitten söi yksin kakkua. Tyttö oksensi taas su ja ma välisenä yönä. Sitten onneksi alkoi paraneminen. Ruoka ei vielä mene ihan entiseen malliin. Nuha ja köhä on tällähetkellä vähän riesana, ei onneksi pahasti...

Kuunneltiin vähän joululauluja äsken, mä olen niin joulu friikki! Täytyy piilottaa cd ennen kuin isi tulee kotiin ;D Joululahjoja olen hankkinut tytölle yhden paksun satukirjan ja pehmolelun, ehkä vielä yöpaidan hankin, tarvetta olisi meinaan. Synttärilahjaksi hankittiin matto tytön huoneeseen. En kanssa viitti niin kamalasti hankkia mitään, kun ei edes osaa vielä mitään itse pyytää. Ja uskon, että tavaraa ehtii vielä kaikki paikat kasaantua täyteen, kun on noi synttäritkin...

Taidoista vielä sen verran, että nyt liikutaan hitaasti esim pöydän ympäri siitä tiukasti kiinni pitäen. Ja kun pidetään käsistä kiinni, ni hän ottaa hirmuisia askeleita ja reippaasti päästään eteenpäin.

Hampaita taitaa tulla koko suu pian täyteen, tuntuu ainakin että koko ylä ien on ihan valkoinen ja pullistunut...

Nyt pitäisi mennä aloittamaan siivous :(

Mukavaa viikonloppua kaikille! Jokos muuten kohta on jo vuoden ikäisiä tonttuja?

Tähti ja tyttö 11kk5pvä

Vierailija
9/40 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan oltu koko päivä menossa,nettikaveria tapaamassa sekä olin Katrin kanssa uimassa kaksin=)

Vielä ei ole korvatulehdus osoittanut merkkejä taas mutta pahoin pelkään ettei tää kierre lopu ennen putkitusta.

marraskuussa täyttää ainakin meidän Juho 1-v eli reilun viikon päästä,Kikeron 22.11,Tikrun 30.11 ja sori kun muita en muista.

Minean neitihän täytti ekana lokakuun lopussa jo 1-v!

äityliini ja Juholiini=) joka seisoo pitkiä aikoja ilman tukea ja yksi askel otettu,enempää ei=)

Vierailija
10/40 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi itkujen itku!!!!!ja pari kirosanaa perään!!

Juholla taas korvatulehdus,tää on jo neljäs peräkkäin ja yhteensä kuudes=(!!!!!!!!

Juuri viime torstaina viimeksi loppui 7pv.lääkekuuri.

Kunpa se aika korvalääkärille tulisi pian,ei tätä jaksa!!!!!!

äityliini ja korvakierteinen Juho raasu=(

Vierailija
11/40 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten harmi juttu =( Kyllä on Juhoa koeteltu ja koko teidän perhettä. Koska teillä on se korvalääkärin aika? Mun mielestä alkaa jo vaikuttaa siltä, että putket on Juholle laitettava. Toivottavasti pääsette lääkärille pian ja sitten putkitukseen. Olisko teillä mahdollisuutta käydä yksityisellä? Voisitte saada homman etenemään sitten nopeammin.

Terveisin Heikk@, joka on jo lähestulkoon putkikorvien ammattilainen

Vierailija
12/40 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi Äityliinille, täällä sama korvatulehdus kierre jatkunut juhannuksesta saakka. Kuureja syöty syys-lokakuussa lukematon määrä jopa yks 20 päivän kuuri. ja marraskuun alussa saatiin taas kahden viikon kuuri josta valitettavasti tuli allerginen reaktio ja jouduttiin lopettaan kesken. Minä olen käyttänyt nyt muutaman kerran yksityisellä ja saatiin nyt lähete pari viikkoa sitten putkitukseen kunnalliseen sairaalaan (meillä kun ei ole vakuutusta) ja putkitus aika on jo 15.12.2006 joten kokeileppa käyttää yksityisellä korvalääkärillä saat lähetteen eteenpäin!!! Meillä on nytkin korvatulehdus päällä :(

Ensiaskeleet otettiin viime torstaina kahteen kertaan käveli reilun metrin verran mutta siihen se unohtui. Nyt on opittu nouseen ilman tukea seisaalleen. Kohta siis mennään ja lujaa.

Liili ja Viivi

Vierailija
13/40 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy vähän käskyttää joulukuisia,ettei ihan pinot hyytyis.Toivottavasti saadaan kirjoittajia :)

Harvinainen yö meillä.Aada meni 23 nukkumaan ja oikein säikähdin aamulla 7:ltä,kun tajusin ettei typsy ollut kertaakaan herännyt syömään.Josko tästä vaikka tulisi tapa...no,ei uskalla vielä toivoa.Asken se sieltä alkoikin sitten huutelemaan ja vein vielä pullon,jos nukahtais.Voi kyllä olla,että kellojen kääntäminen sais meidätkin samaan rytmiin kuin muutkin ihmiset. Yleensä mennään nukkumaan puolenyön jälkeen ja sitten Aadakin nukkuu yli kymmeneen.Kaikki kerhopäivät on mennyt sivusuun,kun on nukuttu.

Mitäpäs teidän pienet on tuumannut lumesta(keillä sitä nyt on satanut)?

Aada oli lauantaina ihan ihmeissään uudesta ympäristössä ja hiekkiksellä pyöriessään aina varovasti maisteli lunta.

Talvipukeutumisen otankin nyt aiheeksi. Meillä kun Aada tykkää konttailla tuolla leikkipuistossa ja olen tähän asti pitänyt niitä äp:n toppatöppösiä villasukkien kanssa.Niinpä vaan oli eilen jo jalat aivan kylmät vaikka oli vielä sukkahousutkin.Niillä ei sitten varmastikkaan ole tarkoituskaan tarjeta muuten kuin vaunuissa.EN ole hommannut vielä talvikenkiä ja nyt sitten kävinkin kiireesti huutamassa kuoma kenkiä.Tai oli mulla sellaset nikkurit valmiina,mutta likka ei suostu edes seisomaan ne jalassa.Esikoisella tykkäsin aina kovasti niistä kuoma-saappaista,oli jotenkin niin kätevät. Mutta kauhistus tuntuu noi kovemmat kengät tytölle olevan,kun tähän asti menty pehmosemmilla monoilla.

MInkälaisia talvihanskoja olette löytäneet? Sekin meillä vähän hiertää,kun olis kiva löytää sellaset joitten kanssa pieni pystyy tekemäänkin jotain.noitten peukalottomien hanskojen ja kurahanskojen kanssa ei Aada osaa tarttua mihinkään.On ihan " tumput suorina" ...

Oikeasti vähän hankalaa tässä iässä ulkoilla.Aada ei kauaa viihdy rattaissa istumassa,tuolla maassa sitten möyrii mutta hermostuu kun ei saa otettua leluja ja on kankea,kun pidetään kurahousuja.

Ja kuitenkin ulkona olis niin kiva kunnolla aina olla.Mutta ei keksitä tekemistä...Vauvakeinukin alkaa olemaan hieman tylsä..

Tässä viikonlopussa onkin typy alkanut hirmuisesti lisäämään sanavarastoaan.Eihän siitä mitään tolkkua ota,mutta tuli tunne että oppiikohan tuo ensin puhumaan ennenkuin kävelemään.

EIhän sillä kävelyllä mikään kiire vielä ole,mutta malttamattomana tässä silti odotellaan koska se kunnolla alkaa tapahtumaan.Kuitenkin osaa muutaman askeleen jo ottaa.

Tulihan siinä taas tuota höpötystä kerrassaan. Viimeviikon pinoon oli taas saatu uusia mukaan.Tervetuloa!!!! Mukavaa saada uusiakin kirjoittajia.Käykäähän vain ahkerasti! Kyllä tänne saa meiliosoitteen laittaa,jos en ihan väärässä ole..

Pakkasviikko edessä,pysykäähän lämpöisinä!

Terkuin: Liinuksi+Aada 10kk+3vko

Vierailija
14/40 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin kirjotella liian pitkään tai jotain. voi kökkö.

No mut otetaan uusiks, tiivistetty versio.

Ida nousee joka paikkaan pystyyn ja kaatuu kun ei oo minkään näköstä tasapainoa. Kuhmuja on enemmän kun laki sallii. Osaa sanoa apua ja vauva. Ku kysyy missä kello tai lamppu. Katsoo oikeeseen paikkaan mutta ei osota sormella.

Viime viikolla oli 10kk neuvola. pituus 70.5 ja paino muistaakseni 9700g, en oo ihan varma kun en löydä mistään neuvolakorttia tähän hätään.

Hampaita on vasta yksi ja se tuli suht kivuttomasti. Toinen taitaa olla tulossa kuola määrän perusteella.

Nokkamukista ja lasista juodaan vesi, pullosta maito.

Tervetuloa uusille.

teijah: Mulla oli kans raskausmyrkytys ja tehtiin kiirreellinen sektio rv 36+2. tytsy oli 2230g ja 45cm. Eka lapsi ja aika lailla pelottaa toista alkaa yrittämään jos uusii myrkytys, oli sen verran kauhee kokemus.

Tiituliini81 ja Ida 10kk 1 pvä

Vierailija
15/40 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vietetään tylsää maanantaita. Ihan normaaliaikaan herättiin ja ihan ok tuulella neitikin oli ennen päikkäreille menoa, mutta jotenkin tylsistyttää. Ja sen verran on vielä nuhainen, ettei viittitä perhekahvilaan huomenna mennä. En itsekään tykkäis jos joku toisi oikein räkäisiä lapsia sinne... No, mennään siskolle huomenna heti aamusta niin kyllä kuluu aika. :D Tänään on vihdoin odotettu jumppailta (viime viikolla ei ollut syysloman takia) ja siis mies päivävuorossa joten ehdin sinne. Vähän on itselläkin flunssainen olo, mutta kun ei tästä ota selvää että tuleeko se kunnolla vai ei niin meen sitten jumppaamaan =)

Miljalla on nyt kaksi pientä hammasta alhaalla. Lauantaina huomattiin että kohta tulee läpi ja eilen jo kirkkaina siellä loistivat. Siinä siis varmaan selitys huonolle ruokahalulle.

Turvaistuin käytiin myöskin lauantaina ostamassa, vihdoin päätettiin mikä. Mietittiin hieman liian pitkään ja alkoi jo tuntua vaikealta. Katottiin liikaa testien tuloksia ja videoita... Nyt helpotti huomattavasti, kun ei enää tarvi pähkäillä :D Niin, ja ongelmaahan ei tietty olis ollu ollenkaan, jos olis rahaa ostaa mikä tahansa istuin...

Milja osaa olla aikamoinen vinkuiikka minun kanssa. Ja siis nimenomaan jos ollaan kahdestaan. On kyllä usein hyvälläkin tuulella ja touhuaa reippaasti, mutta joskus ei yhtään... Heti jos yritän tehdä jotain muuta kuin leikkiä neitin kanssa, niin neiti on lahkeessa kiinni. Eroahdistusta en ole vielä huomannut. Mutta selkeästi äitille vingutaan enemmän kuin isille. :/

Nyt välipalalle, neitikin varmaan kohta herää päikkäreiltä. Sitten touhuillaan kunnes isi tulee... ja sitten tietty touhuillaan lisää! Uskomaton määrä energiaa on tuollaisella pienellä pakkauksella. :D

Lumesta Milja ei ole suuremmin ihmeissään. Katteli kyllä ikkunasta silloin kun satoi tosissaan. Ei juurikaan olla ulkona " ulkoilun vuoksi" eli lähinnä vaan kun mennään paikasta A paikkaan B. On niin hankalaa kun ei pysty juurikaan toppakamppeissa liikkumaan ja varsinkin se ärsyttää kun ei mitään saa otettua käteen. Eli meillä ei talvikenkiä ole ja mietin niiden hankkimista vasta kun Milja kävelee jos silloin tuntuu olevan tarpeen... Kun sehän voi olla että menee aika kauan ennen kuin ulkona kävely onnistuu.

Äippä ja Milja huomenna 10kk

Vierailija
16/40 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän päivä on mennyt taas kaupoissa luuhastellessa. Siellä kyllä aika menee hyvin, tyttö tykkää meinaan istuskella rattaissa ja katsella ihmisiä. Kotona oltiin viimeviikolla kolme päivää ja meinattiin molemmat tulla hulluiksi. On se hyvä että joka päiväksi olisi jotakin ohjelmaa, sitten maistuu taas kotona omatkin lelut...

Nyt on kyllä sellainen vaihe menossa, että turha kuvitellakkaan menevänsä esim. vessaan ilman tyttöä. Joka paikkaan pitää nousta, eikä laskeutuminen olekaan niin helppoa. Ja ihan tarkoituksella koittelee mun hermoja tökkimällä digiboksia tai muita kiellettyjä paikkoja. Oikein hymyilee sillain kierosti että!!Laitan tytön aina selälleen lattialle jos kiellot ei auta.

Ylä hammas tuli viikonloppuna pintaan ja nyt on sellaista narskuttelua, että mulla on niskavillat pystyssä. Mun mielestä se on inha ääni...

Lunta ei ole täällä vielä tullut, huomenna pitäisi tulla. Me ei kyllä olla nyt kauheesti oltu missään hiekkalaatikoilla, jotenkin se on vaan jäänyt kun on märkää ja kylmää ja pimeetä iltasin. Vaunuilemassa kyllä käydään miltei joka päivä ainakin pieni lenkki.

Voi ei isoveli alkoi jo, joten heippa kaikille ja mukavaa viikkoa!!

tähti ja tyttö 121205

Vierailija
17/40 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jösses, kylläpä meillä sairastellaan :( Kävin eilen tyttöjen kanssa lääkärillä kun Saarallla (2v) nousi lämpö viikonloppuna 40 asteeseen ja kummankaan tytön nuha ei vaan hellitä. No, tuomio oli: Veeralla on korva- ja silmätulehdukset, Saaralla korvatulehdus ja mulla poskiontelo- ja silmätulehdukset! Jestas mikä reseptipino saatiin ;) Nyt ollaan sitten lääkkeiden armolla tän viikon... Toivottavasti ne auttavat ja parannuttais taudeista.

Sisällä ollaan kökötetty muutama päivä eikä taideta uskaltaa vielä muutamaan päivään lähteäkään ulos. Kummallakaan tytöllä ei ole just nyt lämpöä joten toivoa on että vielä tällä viikolla ulkoillaankin =)

Mukavaa ja TERVETTÄ viikkoa kaikille!

Tansku, Veera 10kk & Saara 2v 1vko =)

Vierailija
18/40 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä pyryttää lunta. Toivottavasti tulee niin paljon, että pääsee pulkkailemaan, mulla alkaa olla tekemiset muksujen kanssa lopussa. Niklas ei tykkää yhtään olla ulkona, kun on paksut hanskat, joilla ei voi tehdä mitään. Liukumäestä tykkää laskea, mutta ei sitäkään määräänsä enempää jaksa.

Niksulla on ollut siskon vanhat kuomat jalassa, kun ei enää kumppareita tarvi. Niillä pysyy varpaat lämpimänä, ja kun ovat kevyet, ne raahautuu kivasti perässä kun konttailee. Vielä kun joku keksisi kengät jotka pysyvät konttalijoilla kunnolla jalassa niin hyvä. Huomaa kyllä, että paksut talvivaatteet tuntuvat oudoilta ja kankeilta, kun muuten niin vilkas poika istuu mieluiten rattaissa kun ulkoillaan.

Meillä aloitettiin viimeyönä yösyötöistä vieroittaminen, ja ihan mukavastihan se sujui. Kaksi kertaa heräsi itkemään, mutta rauhoittui puolessa tunnissa. Aamu olikin sitten jo viideltä, ja silloin sai maitoa. Meillä tuo kellojen siirto ei vaikuttanut nukkumaanmenoaikaan, mutta aamu tulee tuntia aikaisemmin. Mun mielestä ei ollenkaan kivaa semmonen!

Piti johonkin vastaillakin, mutta kas kun taas unohtui. Oltiin miehen ja Niklaksen kanssa shoppailemassa aamupäivä, nyt on vähän tokkurainen olo. Ja nyt pikkumieskin heräsi, täytyy taas mennä. Tervetuloa uudet jouluiset ja mukavaa viikkoa kaikille!

T:Emppu ja Niklas 10kk ja risat

Vierailija
19/40 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käskytä vaan=)

mun selitys on viime viikon reissailu,no nyt on reissusta kotiuduttu mutta valitettavasti meillä no flunssa/korvatulehduskierre,Juholla nimittäin tänään todettiin TAAS korvatulehdus=(

Mä yhtäkkiä tajusin että alle kuukausi ja meidän pitää jo siirtyä pois koko vauvapuolelta,apua!!!

Viime yö oli siis aivan kamala jonka takia soitinkin lääkärinajan heti aamulla,Juho vaan itki ja huusi " päätä leikataan irti" huutoa liki koko yön=(

mieskin meni töihin silmät aivan ristissä mutta syy selvisi ja kunpa tää kuuri nyt sitten tehoaisi.

Mulla itellä kauhee nuha ja yskä,en tajuu miksei meidän tautikierre voi jo loppua,mä sain yskänlääkettä ja lähetteen sokerirasitukseen koska haluun tietää onko mun kolesteroli vielä korkea kun se todettiin muutama vuosi sitten.

äityliini ja Juho 11kk3pv

Vierailija
20/40 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanskun porukalle kans paranemista,aikamoista teilläkin,meillä mies terve ja Katrikin melkein,pieni yskä sillä vaan.

Juho kävelee sujuvasti tukea vasten ja konttaa täysillä joka paikkaan ja nousee mitä vasten vaan ylös.

Viides hammas ei vieläkään puhki mutta jospa pian,melkein se on jo.