Millaiset ihmiset rasittavat eniten?
Itse huomaan saavani aivan fyysistä huonovointisuutta, kun muistan henkilön, joka on taas ensi viikolla kohdattava. On todella täynnä luuloa omasta erinomaisuudestaan ja äänessä kaiken aikaa.
Kommentit (85)
Käytännössä minua rasittaa eniten henkilöt, joilla on aina ja koko ajan kiire Vielä sellainen koheltaminen yhdistettynä muminaan tai sitten kovaa kailottaminen, niin minä etsin pakoväylän.
Teennäisyys ärsyttää. Myös liian kova puhe ääni. Ja liika puhuminen, tajunnan virran kuuntelu rasittaa. Toisaalta, kukin on mikä on. Ei ketään voi muuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Minä minä minä keskeiset empatiakyvyttömät apinat sekä teeskentelijät."
Diili-ohjelman perusteella ovat tuollaiset kuulemma kuitenkin niitä menestyjiä. Kuten Jaajo sanoi useasti, ottavat tilan itselleen muilta... Toivottu ominaisuus ainakin ko. ohjelmassa...
Niinhän se menee. Oli tutkimus ammateista joihin psykopaatit hakeutuu ja siellä oli toimitusjohtajat kärjessä. Oikein ottaa aivoon, että tämän tyyppisiä ihmisiä palkitaan ja ihannoidaan.
Mulle tulee epämukava fiilis toimitusjohtajista.
Koska ne on yleensä psykopaatteja.
Mieleltään sairaat ihmiset pyrkivät mahdollisimman korkealle jotta saisivat kohotettua huonoa itsetuntoa, nostattaa egoa, saisivat ihailua ja määräillä muita.
Kilttien ihmisten siis pitäisi pyrkiä johtajanpaikoille mutta usein eivät pyri ja sen takia maailma on hirveä paikka kaikille elää
https://www.forbes.com/sites/victorlipman/2013/04/25/the-disturbing-lin…
Narsistit, ihmiset jotka ei ota muita yhtään huomioon.
Tällä hetkellä ärsytyslistan kärjessä on perfektionisti joka ulottaa perfektionisminsa koskemaan myös muita.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmät, jotka kuvittelevat olevansa fiksuja. Rehellisesti tyhmät eivät ärsytä niin paljon.
Tämä!
Jotkut esittää fiksuja ja höpöttää, yrittävät olla nokkelia, luulevat että omat mielipiteet on yhtä kuin älykkyys
Ihmiset, jotka ovat sokeita elämää kapeuttaville normeille ja valvovat normien toteutumista muiden elämissä mm. haukkumalla tai kommentoimalla normista poikkeavaa ihmistä. Ihmiset, jotka uskovat voivansa ylittää toisen itsemäärittelyoikeuden. Ihmiset, jotka argumentoivat laiskasti.
Vierailija kirjoitti:
Teennäisyys ärsyttää. Myös liian kova puhe ääni. Ja liika puhuminen, tajunnan virran kuuntelu rasittaa. Toisaalta, kukin on mikä on. Ei ketään voi muuttaa.
Kyllä! Tajunnan virran kuunteleminen ja lukeminen. Yksi esimerkki tällaisesta on tajunnanvirtamaiset viestit esim WhatsAppissa, missä yksi virke voi tulla useana erillisenä viestinä. Olen em. syystä alkanut laittaa puhelimen hälytysäänet pois tiettyjen ihmisten viestitellessä minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmät, jotka kuvittelevat olevansa fiksuja. Rehellisesti tyhmät eivät ärsytä niin paljon.
Tämä!
Jotkut esittää fiksuja ja höpöttää, yrittävät olla nokkelia, luulevat että omat mielipiteet on yhtä kuin älykkyys
Totta! Ja hiljenevät, jos kysyy esim. jonkin hänen esittämänsä mielipiteen lähteen perään.
Vierailija kirjoitti:
Vedän puoleeni ihmisiä (setämiehiä), joilla on tarve pitää pitkiä opetusmonologeja, kuinka minun pitäisi hoitaa työni, treenata oikein, syödä oikein, pukeutua oikein, missä ja miten korjata autoni jne. jne. Pää meinaa räjähtää, kun puhe on yleensä silkkaa puutaheinää ja jokainen oma mielipiteeni käynnistää vain uuden opetusluennon. Olen pärjännyt hyvin elämässä ja ihan kykenevä hankkimaan tietoa asioista _oikeasti_ tietäviltä, jos sitä tarvitsen.
Toinen ärsyttävä ryhmä on narsistiset manipulaattorit. Edellisetkin kuuluvat osaltaan tähän ryhmään.
Huh, tunnistan täysin tuon spleinausilmiön. Meillä on yksi työntekijä työpaikalla, jota moni karttelee em. syystä. Hän ei lopeta, vaikka toistaisi usein "Mä tiedän, joo, kyllä, mä tiedän, tuttu juttu, joo tiedän..."
Ettei ap olisi vaan itse haavoittuva passiivisagressiivinen narsisti?
Vierailija kirjoitti:
valittavat hoitajat, jotka eivät viitsi tehdä töitä ja silloin sairaat sekä vanhukset kärsivät lusmuhoitajien vuoksi
Asiaan perehtymättömät omaan napaan tuijottavat hoitajien oikeutettua ja vihdoin toteutuvaa taistelua mm. parempien työolojen, potilasturvallisuuden ja työn vaativuutta vastaavan palkan puolesta.
kateelliset, juoruilevat, huonoitsetuntoiset, ihmiset jotka eivät ole aitoja vaan koko ajan peli tai manipulointi käynnissä.... 90 % ihmisistä tuollasiia, ja ihmetellään miks viihdyn yksin. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänekkäät, puheripuliset itsestään monologia pitävät.
Minua ei niinkään haittaa puheliaisuus jos puhuja puhuu asiaa. Valitettavasti vaan suurin osa puheliaista jauhaa jotain ihan käsittämätöntä paskaa ja monesti luulevat tietävänsä vaikka mitä asioita mutta heti huomaa että heidän "totuutensa" ovat jotain yleisiä harhaluuloja jostain vuosikymmenien takaa.
Joo noi jotka sössöttää koko ajan jotain, ovat tyhmiä, ja ajattelevat vähemmän. Heidän juttunsa ei oikeasti kiinnosta ketään. Ollaan kohteliaita ja kuunnellaan. Toisilla on käytöstapoja toisilla ei
Vierailija kirjoitti:
kateelliset, juoruilevat, huonoitsetuntoiset, ihmiset jotka eivät ole aitoja vaan koko ajan peli tai manipulointi käynnissä.... 90 % ihmisistä tuollasiia, ja ihmetellään miks viihdyn yksin. :D
Mistä lähteestä tuo tilastoluku 90 % tulee?
Vaikutat juurikin rasittavalta 😂
Oletko passiivis-aggressiivinen uhriutuja, joka ei tee ikinä mitään väärin? 😇 kaikki on aina muiden syytä
Teennäiset ihmiset ärsyttävät. Samoin tilannetajuttonat kälättäjät sekä ilkeät ja ylimieliset.
Piilovittuilevat ihmiset ovat kamalia. Näillä on kai huono itsetunto itsellään tai sitten ovat vain kusipäitä.
-narsistiset, itseään jatkuvasti kehuvat tyypit
-teennäiset ihmiset jotka esittävät ulospäin täysin erilaista mitå oikeasti ovat
Eniten rasittaa ihmiset jotka vievät eniten energiaa toisilta ihmisiltä.
Tälläisiä ihmisiä ovat mm.
minä-ihmiset, epävakaat, autismipiirteiset, liikaa puhuvat, kovaääniset, häslääjät, pummit, kaikkitetävät, tekosyy-oikeutus-selittelijät, persoonallisuushäiriöiset, tilannetajuttomat ja tahdittomat ihmiset, tunteettomat ihmiset