Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset ihmiset rasittavat eniten?

Vierailija
16.09.2022 |

Itse huomaan saavani aivan fyysistä huonovointisuutta, kun muistan henkilön, joka on taas ensi viikolla kohdattava. On todella täynnä luuloa omasta erinomaisuudestaan ja äänessä kaiken aikaa.

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jotka elävät omassa kuplassaan niin syvällä että luulevat sen olevan ainut ja oikea todellisuus ja tapa nähdä maailma.

Vierailija
42/85 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

42: Ihminen on tutkitusti sosiaalinen eläin. Joukossa/ryhmässä helpompaa kuin ns. yksinäisenä sutena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä palstalla aivopestyt sotahullut JOS niillä Nyt aivoja on.. tuskin

Vierailija
44/85 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jotka uskovat että hammastahnassa ei oo mitään outoa tavaraa tuubissa vaan ihan oikeasti meidän hampaista välitetään niin paljon että päivän aikana telkkarista tulee 40 hammastahna mainosta et varmasti pysyy hampaat puhtaana.

Vierailija
45/85 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypit jotka leikkivät mystisiä ja kuuntelevat kyllä mielellään toisen heikkouksia ja salaisuuksia mutta eivät kykene näyttämään omaa haavoittuvuuttansa.

Ja tyypit jotka pilaa hyvän fiiliksen. Jos mennään juhlimaan, voin kyllä olla ystävä ja kuunnella mutta ei ole kivaa että muilta viedään "lupa" pitää hauskaa.

Vierailija
46/85 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverina on yksi tyyppi, joka puhuu kovaan ääneen ja PALJON, ja aiheena on aina hän itse ja se, miten erinomainen hän on kaikilla tavoilla. Huutonauraa omille vitseilleen.

Tuo on niin uskomattoman rasittavaa, että välttelen kahvitaukoja jos kyseinen henkilö on kahvihuoneessa.

Vierailija
47/85 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä minä minä keskeiset empatiakyvyttömät apinat sekä teeskentelijät.

Että ärsyttää sellaiset, jotka eivät kykene asettumaan toisen ihmisen asemaan ollenkaan vaan ovat sellaisilla "kaikissa muissa vika paitsi minussa" tyylisiä taukkuja, jotka alituiseen vaativat erikoiskohtelua itselleen.

Toisekseen en voi sietää teeskentelijöitä. Sellaisia, jotka kokoajan yrittävät jotenkin maalailla itsestään täysin puhtoista kuvaa. Tai ovat vaikkapa olevinaan jotain itseoppineita älyköitä random asiassa X (koska lukivat yhden artikkelin vailla lähdekritiikkiä) eivätkä suostu koskaan myöntämään, jos ovat selkeästi väärässä.  

Mikä v....n kokoaja?????

Vierailija
48/85 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierot ihmiset, jotka teeskentelevät olevansa ystävällisiä ja luotettavia, mutta selkäs kun käännät juoru alkaa ja puuttuvat joka asiaan mikä ei edes kuulu heille. Samoin työpaikalla kokoajan kälättäjät jostain ihan turhasta jankutetaan monta tuntia.

Vierailija
49/85 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakehujat ja tyhmät. 

Vierailija
50/85 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hösöttäjät, jotka eivät voi rauhoittua edes hetkeksi, jotta porukalla päästäisiin alkuun jossain asiassa. Nämä tyypit usein tulevat esim. Työpalavereihin valmistautumatta, toteavat sen itse ääneen heti aluksi, että en ole muuten lukenut materiaaleja/ohjeita tms. ja papattavat sitten suu vaahdossa pomppien aiheesta sinne tänne ja kysellen tyhmiä tai selostaen itsestäänselvyyksiä, koska eivät vaivautuneet valmistautumaan. Samaan aikaan täytyy koittaa tiukassa aikataulussa suitsia näitä tyyppejä, yrittää vetää asiaa eteenpäin ja pohjustaa taustaa. Yhtä tehotonta eestaas veivausta koko sirkus. Eivät arvosta toisten aikaa tai osaamista. En ymmärrä, mikä pakko on tunkea mukaan, jos ei ehdi tai viitsi perehtyä aiheeseen tai opetella uutta asiaa edes jotenkin pysyäkseen kärryillä.

Toinen vähintään yhtä ärsyttävä ryhmä ovat kyvyiltään keskinkertaiset tai suoraan vähän hitaat ja tyhmät perässä vedettävät ihmiset, joilla riittää älliä juuri sen verran, että osaavat pitää teatteria ylempänä oleville. Nämä esittävät toisten saavutukset tai ideat ominaan, vaikka toiset joutuvat hoitamaan heidänkin hommansa ja ohjaamaan jatkuvasti kädestä pitäen eteenpäin. Silti nämä onnistuvat usein alkuun työ- tai harrastusyhteisössä puijaamaan auktoriteettihahmoja, mutta ennemmin tai myöhemmin käy ilmi toisten siivellä liitäminen ja itsensä brändääminen toisten tekemisten avulla.

Aidosti älykkäät ja sanavalmiit ihmiset ei ärsytä, kunhan ovat myös mukavia ja toiset huomioon ottavia, eivätkä ylimielisiä besserwissereitä.

Vierailija
51/85 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedän puoleeni ihmisiä (setämiehiä), joilla on tarve pitää pitkiä opetusmonologeja, kuinka minun pitäisi hoitaa työni, treenata oikein, syödä oikein, pukeutua oikein, missä ja miten korjata autoni jne. jne. Pää meinaa räjähtää, kun  puhe on yleensä silkkaa puutaheinää ja jokainen oma mielipiteeni käynnistää vain uuden opetusluennon. Olen pärjännyt hyvin elämässä ja ihan kykenevä hankkimaan tietoa asioista _oikeasti_ tietäviltä, jos sitä tarvitsen. 

Toinen ärsyttävä ryhmä on narsistiset manipulaattorit. Edellisetkin kuuluvat osaltaan tähän ryhmään. 

Vierailija
52/85 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä, sählätään ja puhutaan paskaa kun pitäisi tehdä töitä ja sitten valitetaan kun ei ehdi mitään.

Raivostuttavaa, mun pitää oikein mennä muualle, ettei tule sanottua

"nyt s aatana se turpa kiinni ja töihin". Vapaalla ei paskan jauhantaa tarvi kuunnella, mutta töissä..

Vierailija
53/85 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan kardsahianisoperseperhettä ja niiden äärimmäistä narsismia, överikuluttamista, saastuttamista kaikella paskakamalla jota puskevat markkinoille, saastuttamista suihkarilennoillaan ja jahdeillaan. Vihaan niiden kumisia jokerinaamoja jotka virnuvat siellä täällä joka lehdessä ja joka nettisivulla. Edustavat kaikkea mikä nyky-yhteiskunnassa on päin helvettiä.

Vierailija
54/85 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätijät ja "olen aina oikeassa" -ihmiset.

Pinnallisuus ja teeskentely. 

Omassa kuplassa rypijät. Toisin sanoen siis sellaiset, jotka tyyliin lukevat vain artikkeleita, jotka tukevat jo heidän olemassa olevia mielipiteitään ja stten käyttäytyvät niin, että on vain yksi oikea tapa elää ja olla. Joku jolla vähänkin eroava mielipide leimataan heti eikä yhtään mietitä, miksi henkilö voi näin ajatella. 

Vierailija
55/85 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurit.

Vierailija
56/85 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, joilla on vain oikeuksia mutta ei mitään velvollisuuksia. Minäminäminä. Oma tapa tehdä ainoa oikea ja se myös muistetaan tuoda esille.

Vierailija
57/85 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypit jotka leikkivät mystisiä ja kuuntelevat kyllä mielellään toisen heikkouksia ja salaisuuksia mutta eivät kykene näyttämään omaa haavoittuvuuttansa.

Ja tyypit jotka pilaa hyvän fiiliksen. Jos mennään juhlimaan, voin kyllä olla ystävä ja kuunnella mutta ei ole kivaa että muilta viedään "lupa" pitää hauskaa.

Apua, mitä nää on? Miten viedään muilta lupa pitää hauskaa? Toivottavasti en ole tämmönen, vaikken mikään partyanimal olekaan.

Vierailija
58/85 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne joilla on huonot vuorovaikutustaidot (ei kuuntele, puhuu päälle, puhuu vain omista asioista, kääntää kaikki itseen, tahdittomuus sosiaalisesti, tuputtaa, ei anna tilaa, ei tunneälyä)

Vierailija
59/85 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaverina on yksi tyyppi, joka puhuu kovaan ääneen ja PALJON, ja aiheena on aina hän itse ja se, miten erinomainen hän on kaikilla tavoilla. Huutonauraa omille vitseilleen.

Tuo on niin uskomattoman rasittavaa, että välttelen kahvitaukoja jos kyseinen henkilö on kahvihuoneessa.

Hetkinen, onkohan meillä sama työpaikka? ;D Meillä ei tosin ole kahvihuonetta.

Vierailija
60/85 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyrkyt. 1. Etsi mahd. iso maatila , menestyvä yritys ym. 2. Ulkonäöllä ja p....lla emännäksi 3. Äkkiä lapsia tai muu sidos, että pysyy asemassaan 4. Kusipäisyys ja narsismi nousevat

Luulevat olevansa muita ovelampia ja parempia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme