Millaiset ihmiset rasittavat eniten?
Itse huomaan saavani aivan fyysistä huonovointisuutta, kun muistan henkilön, joka on taas ensi viikolla kohdattava. On todella täynnä luuloa omasta erinomaisuudestaan ja äänessä kaiken aikaa.
Kommentit (85)
"Minä minä minä keskeiset empatiakyvyttömät apinat sekä teeskentelijät."
Diili-ohjelman perusteella ovat tuollaiset kuulemma kuitenkin niitä menestyjiä. Kuten Jaajo sanoi useasti, ottavat tilan itselleen muilta... Toivottu ominaisuus ainakin ko. ohjelmassa...
Tyhmät ja niitä muuten sitten riittää tässä maassa!
Ilkeät paskanjauhajat. Myrkylliset ihmiset.
Minä, minä, minä. Minun rahat, minun lomamatkat ja minun Kiina-krääsä. Viis siitä, että ihmisiä kuolee parhaillaan kansanmurhassa. Pääasia, että minulla on kivaa.
Pariskunnat jotka ovat pelkkä "me" ilman omaa identiteettiä. "Me ei syödä lihaa" = nainen ei syö, tai "me ei sitten juoda alkoholia"= nainen on absolutisti
Vierailija kirjoitti:
Tyhmät ja niitä muuten sitten riittää tässä maassa!
Mitä jos joku on älykäs, mutta et vain tiedä sitä. Esimerkiksi toisen maailmankatsomus voikin olla laajempi ja tietous kuin ulospäin näyttää.
Tyhmät, jotka kuvittelevat olevansa fiksuja. Rehellisesti tyhmät eivät ärsytä niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
"Minä minä minä keskeiset empatiakyvyttömät apinat sekä teeskentelijät."
Diili-ohjelman perusteella ovat tuollaiset kuulemma kuitenkin niitä menestyjiä. Kuten Jaajo sanoi useasti, ottavat tilan itselleen muilta... Toivottu ominaisuus ainakin ko. ohjelmassa...
Niinhän se menee. Oli tutkimus ammateista joihin psykopaatit hakeutuu ja siellä oli toimitusjohtajat kärjessä. Oikein ottaa aivoon, että tämän tyyppisiä ihmisiä palkitaan ja ihannoidaan.
valittavat hoitajat, jotka eivät viitsi tehdä töitä ja silloin sairaat sekä vanhukset kärsivät lusmuhoitajien vuoksi
Myrkynkylväjät, negatiiviset valittajat, joilta ei juuri koskaan kuule hyviä, iloisia ja positiivisia huomioita tai asioita.
Erittäin raskasta on sellasen henkilön seura ja imee ympäristöstä hapen pois.
Olen poistanut useita tuontyypin ihmisiä pois lähipiiristäni.
Kermaperseboomerit. Ennen kaikki oli paremmin ja nykynuoriso ei tiedä mistään mitään. Jauhetaan pienistä eläkkeistä ja silti omistetaan omakotitalot ja kesämökit.
Kovääniset, kaikkitietävät, kierot selkäänpuukottajat, itsekeskeiset, kateelliset ja huonon itsetunnon omaavat.
Tunnen tällaisen ja kierrän todella kaukaa !
Riidankylväjät.
Paras lukemani ja katselemani Asterix ("Riidankylväjä")...
Vierailija kirjoitti:
Äänekkäät, puheripuliset itsestään monologia pitävät.
Minua ei niinkään haittaa puheliaisuus jos puhuja puhuu asiaa. Valitettavasti vaan suurin osa puheliaista jauhaa jotain ihan käsittämätöntä paskaa ja monesti luulevat tietävänsä vaikka mitä asioita mutta heti huomaa että heidän "totuutensa" ovat jotain yleisiä harhaluuloja jostain vuosikymmenien takaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä, minä, minä. Minun rahat, minun lomamatkat ja minun Kiina-krääsä. Viis siitä, että ihmisiä kuolee parhaillaan kansanmurhassa. Pääasia, että minulla on kivaa.
Joo juurikin nämä. "Yhyy sähkölasku on niin iso että täytyy jättää päivittäiset sushit ostamatta. Miksei osteta halvalla Venäjältä, että minun suurelle kärsimykselleni tulee loppu?"
Äänekkäät ja isosti elehtivät sekä muutenkin muita häiriköivät "tilaavievät" ihmiset.
Täysin hiljaiset ja puheripuliset BB-Tuulan tyyliset, jotka eivät kykene keskustelemaan vaan papattavat vain omia juttujaan.