Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset ihmiset rasittavat eniten?

Vierailija
16.09.2022 |

Itse huomaan saavani aivan fyysistä huonovointisuutta, kun muistan henkilön, joka on taas ensi viikolla kohdattava. On todella täynnä luuloa omasta erinomaisuudestaan ja äänessä kaiken aikaa.

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se totaalinen välinpitämättömyys on aina pahinta.

Vierailija
2/85 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänekkäät, puheripuliset itsestään monologia pitävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empatiakyvyttömät valehtelijat.

Vierailija
4/85 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainaiset valittajat, jotka kaivavat asiasta kuin asiasta jonkun ikävän puolen esille eivätkä vaikuta koskaan onnellisilta ja tyytyväisiltä. Siis aivan kuin muiden ihmisten tehtävänä olisi aina olla piristämässä ja ratkomassa heidän ongelmiaan tai vaihtoehtoisesti synkistellä samalla tavalla.

Vierailija
5/85 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkahousuiset aikuiset, jotka eivät huolehdi omasta hygieniastaan ja kulkevat pinttyneen likaisissa vaatteissa pudotellen tupakantumppeja. Mököttäjät. Toisten ihmisten teeskentelemättömästä ja sosiaalisesta iloisuudesta rasittuvat.

Vierailija
6/85 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauhkot sotahullut täällä palstalla !

Vierailija
7/85 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty enää katsomaan Putinin kuvaa netistä saati tv:stä. Oksennuttaa !

Vierailija
8/85 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset, jotka purkavat huonoa itsetuntoa ympäristöönsä ja metsästävät validaatiota. "Minun ei pitäisi syödä pullaa, on vatsamakkaroita", "en minä osaa niin hyvin tätä x asiaa (mitä varten juuri ollaan y paikassa sitä tekemässä)", "minulla ei hiukset kasva kunnolla vaikka minkä yritän", "mietin että kaikki huomaavat, että vatsa pömpötti ja sitten aloin jännittää"... Ketään ei kiinnosta!! Pari kertaa alussa jaksoi sanoa, että olet ihan ok, mutta sen jälkeen kaikkiin kommentteihin vaan joo joo, jaa jaa. Jos olet niin huono mielestäsi, etkö voi edes olla sellainen hiljainen itsensä häpeäjä?

Vierailija
9/85 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tyhmien aloitusten tekijä. Tietää itsekin että ne poistuu.

Vierailija
10/85 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin itsekritiikittömät sedät.

Vierailija
11/85 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouva Rytkis

Vierailija
12/85 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Besserwisserit ja mitätöijät. Näitä on meillä töissä useita.

Vierailija
13/85 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itserakkaat narsistit.

Vierailija
14/85 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykopaatit. Ovat arvaamattomia.

Vierailija
15/85 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivaltaiset.

Vierailija
16/85 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että tämä on vähän tyhmä, eivät kai he mitään voi puhetavalleen, mutta: narisijat.

Vierailija
17/85 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä minä minä keskeiset empatiakyvyttömät apinat sekä teeskentelijät.

Että ärsyttää sellaiset, jotka eivät kykene asettumaan toisen ihmisen asemaan ollenkaan vaan ovat sellaisilla "kaikissa muissa vika paitsi minussa" tyylisiä taukkuja, jotka alituiseen vaativat erikoiskohtelua itselleen.

Toisekseen en voi sietää teeskentelijöitä. Sellaisia, jotka kokoajan yrittävät jotenkin maalailla itsestään täysin puhtoista kuvaa. Tai ovat vaikkapa olevinaan jotain itseoppineita älyköitä random asiassa X (koska lukivat yhden artikkelin vailla lähdekritiikkiä) eivätkä suostu koskaan myöntämään, jos ovat selkeästi väärässä.  

Vierailija
18/85 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankkaajat, päällepäsmärit ja aina totaalisesti pätemässä olevat tyypit ärsyttää eniten. Omituista vääntöä joka asiasta, vaikka mitään kilpailua ei edes ole.

Esim: Jos mulla on haava sormessa, niin niillä tyypeillä on varmasti 2 ja paljon syvempiä. Että sellasta. Huoh! Ei vaan jaksa. Parasta ottaa etäisyyttä.

Vierailija
19/85 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkitietäjät.

Vierailija
20/85 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narskut sukulaisissa tai muuten. Aggressiiviset, roikkuvat ja hyökkäävät hlöt. Jonkun ammatin edustajat jotka kontrolloivat, manipuloivat ja sanelevat muille kaiken, tekevät toisten puolesta päätöksiä, jotka sen ihmisen pitäisi itse tehdä. Jotkut eivät ymmärrä että pitää mennä eri teille, ei jäädä toisiin roikkumaan tai roikkukoon vaikka kumppanissaan tai kaverissaan jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä