15 korkean älykkyyden merkkiä ihmisessä
1. Olet yksinäinen susi.
2. Olet oppinut lukemaan nuorena.
3. Olet esikoinen.
4. Olet ottanut musiikkitunteja.
5. Olet yökyöpeli. Valvot öisin ja nukut pitkälle päivään.
6. Olet usein ahdistunut.
7. Olet vasuri.
8. Olet huolehtijatyyppi. Vatvot asioit päässäsi.
9. Olet utelias.
10. Olet sotkuinen. Asuntosi on jatkuvasti epäjärjestyksessä.
11. Olet herkkä äänille.
12. Olet hoikka.
13. Äitisi on imettänyt sinua.
14. Olet käyttänyt huumeita ja juot paljon alkoholia.
15. Olet hauska ihminen ja pystyt kertomaan hyviä juttuja, joka saa ihmiset nauramaan.
Kommentit (161)
sosiaaliset ihmiset on vidun tyhmiä, istuvat kapakoissa ja kaikissa messuissa bilettämässä kuten Sanna marin
toinen tyhmyyden merkki on rap-musiikin kuuntelu, älykäs ihminen kuuntelee progemusaa, kuten minä
16. lisäyksenä voisi laittaa #ei pidä valoja päällä vaan haluaa istua pimeässä, koska hänessä oleva sisäinen valo on niin suuri, että maalliset valot häiritsevät meditaatiota.
15 tyhmyyden merkkiä ihmisessä
1. rap-musiikin kuuntelu
2. sosiaalisuus
3. tupakanpoltto
4. jatkuva puhetulva
5. somettaminen
6. läski
7. ateismi
8. homous
9. lesbous
10. new age
12. roomalaiskatolisuus
13. islam
14. vihreä liike
15. vasemmistolaisuus tai kommunismi
Vierailija kirjoitti:
Jep, päihteiden käyttö onkin tosi älykästä.
Tämmöiset louskuttajat ovat noin 50-100 älykkyysosamääräpisteen päässä älykkäistä eli siellä somppujen kanssa samassa kastissa. Mutta älykkyys ei ole mikään varsinainen siunaus, koska ihmiset noin yleisesti ovat aikas tyhmiä. Pärjäävät kyllä arkisessa aherruksessa, mutta ajatella eivät oikein osaa. Mutta niin, älykkäillä on siis henkisesti hyvin yksinäistä, mikä lisää taipumusta mielenterveys- ja päihdeongelmiin sekä myös itsetuhoisuuteen. Jos historian nerojakin katsotaan, niin harva on elellyt harmonisen onnellisesti kohti suuria saavutuksia edeten.
faarao kirjoitti:
16. lisäyksenä voisi laittaa #ei pidä valoja päällä vaan haluaa istua pimeässä, koska hänessä oleva sisäinen valo on niin suuri, että maalliset valot häiritsevät meditaatiota.
16. lisäyksenä voisi laittaa #ei pidä valoja päällä vaan haluaa istua pimeässä, koska hänessä oleva sisäinen valo on niin suuri, että maalliset valot häiritsevät meditaatiota. 17. Ei kestä tehdä maallista työtä, koska maallinen työ on aina tyhmää ja keskinkertaista ja työtoverit on aina liian tyhmiä
Älykkyyden merkkejä:
1. Ei ole lukemassa palstaa 🙂
Suomalaisten tekoälykkyysosamäärä on aika korkea. Älykkyysosamäärän kohdalla suomalaisille on jäänyt jakojäännös.
Kaikkein korkeimman älyn merkkejä
1. mielisairaudet (skitsofrenia, DID, masennus, ahdistus...)
2. itsemurha-alttius, itsemurha
3. alttius rikosten kohteena olemiselle, hyväksikäytölle, persoonallisuushäiriöisten pakkomielteen kohteena oleminen, ym.
4. terveysongelmat
5. tunnistavat muut huippuälykkäät
6. älykkäitä sukulaisia
Sotkuisuus on puhtaasti tyhmää. Olin sotkuinen liian kauan. Nyt rauhallisen siisti ja toimiston. Älkää tehkö samaa virhettä kuin itse. Ainoita asioita, joita todella kadun. Terv 64 v eläkkeellä sisät. Erik lääk.
En kyllä kehtaisi leijua "älykkäämpi kuin 90% väestöstä" tuloksella, siihen porukkaan kuuluu jokainen diplomi-insinööri (Otaniemestä valmistuneet kuuluvat vieläpä siihen desiilin puolikkaaseen eli älykkäämpiä kuin 95% populaatiosta), jokainen Suomessa opiskellut lääkäri jne.
Vierailija kirjoitti:
Tupakanpoltto on tyypillistä huippufiksuilla ihmisillä. 1900-luvun merkittävimmät psykologit Carl Jung ja Sigmund Freud polttivat paljon: Jung piippua ja Freud sikareita. Albert Einstein oli kova piipun polttaja myös. Richard Feynman poltti tavallista tupakkaa. Einstein ja Feynman olivat 1900-luvun tunnetuimmat fyysikot. Kaikki käyttivät myös päihteitä. Freud ja Einstein käyttyvät, mitä moni ei tiedä, myös kokaiinia. Feynman joi puolestaan paljon olutta.
Ei ne huippufiksut ihmiset aina niin terveellisesti ole eläneet.
Päihteiden kaikkia haittavaikutuksia ei vielä tiedetty 1900-luvun alussa
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut 30 tunnin vapaaehtoisessa älykkyystestissä ja tulos: älykkäämpi kuin 90% ihmisistä. Olen myös kaunis ja hauska. Nauran ihmisten luuloille. Oleta vähemmän!
Minun tulos oli, että olen älykkäämpi kuin 99,97% ihmisistä. (Tulos: 176)
Ei tosin yllättänyt...olenhan sentään mies.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein korkeimman älyn merkkejä
1. mielisairaudet (skitsofrenia, DID, masennus, ahdistus...)
2. itsemurha-alttius, itsemurha
3. alttius rikosten kohteena olemiselle, hyväksikäytölle, persoonallisuushäiriöisten pakkomielteen kohteena oleminen, ym.
4. terveysongelmat
5. tunnistavat muut huippuälykkäät
6. älykkäitä sukulaisia
Niinhän sitä luullaan, että ne kaikkein älykkäimmät on jotain hyväksikäytön uhreja. Totuus vaan taitaa olla toinen. :)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki introvertit luulee olevansa älykkäitä.
Joo, "olen luuseri jolla ei ole kavereita ja vietän kaiken aikani yksi - tämän täytyy johtua siitä, että olen erittäin älykäs, vaikken kouluissakaan menestynyt"
Vierailija kirjoitti:
Kaikki introvertit luulee olevansa älykkäitä.
Eivät ne ole. Hölöttäjät ovat älykkäitä ja muut tiimipöhisijät.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut 30 tunnin vapaaehtoisessa älykkyystestissä ja tulos: älykkäämpi kuin 90% ihmisistä. Olen myös kaunis ja hauska. Nauran ihmisten luuloille. Oleta vähemmän!
Mikä on vapaaehtoinen älykkyystesti? Ja kuka sen tekee ja tarkistaa tulokset?
Olen itse ollut kokonaisen päivän kestäneissä työpaikan hakuun liittyvissä testeissä jossa mitattiin älykkyys sekä persoonallisuus. Testin tekivät psykologit ja oma ÄO 120 eli minäkin älykkäämpi kuin 80% muista. Persoonasta muistan että erittäin kunnianhimoinen olen. 🤭
Palstailee vauvalla - super nero.
Minuun sopivat nuo kaikki kahta tai kolmea lukuunottamatta, mutta en ole koskaan ajatellut että olisin korkeasti älykäs.
Tupakanpoltto on tyypillistä huippufiksuilla ihmisillä. 1900-luvun merkittävimmät psykologit Carl Jung ja Sigmund Freud polttivat paljon: Jung piippua ja Freud sikareita. Albert Einstein oli kova piipun polttaja myös. Richard Feynman poltti tavallista tupakkaa. Einstein ja Feynman olivat 1900-luvun tunnetuimmat fyysikot. Kaikki käyttivät myös päihteitä. Freud ja Einstein käyttyvät, mitä moni ei tiedä, myös kokaiinia. Feynman joi puolestaan paljon olutta.
Ei ne huippufiksut ihmiset aina niin terveellisesti ole eläneet.