15 korkean älykkyyden merkkiä ihmisessä
1. Olet yksinäinen susi.
2. Olet oppinut lukemaan nuorena.
3. Olet esikoinen.
4. Olet ottanut musiikkitunteja.
5. Olet yökyöpeli. Valvot öisin ja nukut pitkälle päivään.
6. Olet usein ahdistunut.
7. Olet vasuri.
8. Olet huolehtijatyyppi. Vatvot asioit päässäsi.
9. Olet utelias.
10. Olet sotkuinen. Asuntosi on jatkuvasti epäjärjestyksessä.
11. Olet herkkä äänille.
12. Olet hoikka.
13. Äitisi on imettänyt sinua.
14. Olet käyttänyt huumeita ja juot paljon alkoholia.
15. Olet hauska ihminen ja pystyt kertomaan hyviä juttuja, joka saa ihmiset nauramaan.
Kommentit (161)
se, että retostelee ylivertaisella älykkyydellään täällä, paljastaa että kyseessä on todennäköisesti keksitty versio.
Vierailija kirjoitti:
Huippuälykäs on yhteiskunnassa korkeassa tehtävässä ja maailma on hänen jäljiltään vähän parempi paikka. Ja usein heidän nimensä nousee yleiseen arvostukseen jo heidän elinaikanaan. Sitten on näitä yksikseen älykköjä jotka halveksivat ylipäänsä kaikkia muita eikä heistä tiedä kukaan muu kuin lähikuppilan tietovisaryhmä.
Älykkyys ei ole mikään tae siitä, että henkilö olisi yhteiskunnassa korkeassa asemassa. He päinvastoin tuntuvat olevan keskimääräisesti keskitasoa. Gaussin käyrä.
Suhteet ratkaisevat, joten heillä on hyvät puhelahjat, he ovat ekstrovertteja. Osaavat kiivetä. Yksinäinen susi on yksinäinen susi.
Sitten heillä on tärkein: puoluekirja. Älykäs ei suostu tuollaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi saattavat vaikuttaa älykkyyteen suotuisasti, mutta äitisi päätös imettää ei ole älykkyyden merkki sinussa.
Imetys aiheuttaa hyviä fiiliksiä vauvalle, jolloin aivotkin kehittyvät paremmin.
Jos vakavasti puhutaan niin siitä on tieteellistä tutkimustulosten, että imetys vaikuttaa suotuisasti vauvan aivoihin ja älykkyyteen, johtuu äidinmaidon rasvamolekyyleistä.
Ja tähän tietoon törmäsin jo vuosia sitten.
Vierailija kirjoitti:
Leonardo da Vinci, Nikola Tesla ja Albert Einstein olivat kaksikätisiä (molempikätisiä).
Samoin.
Olen pelkästään taiteellisesti monilahjakas, testitulos 13/15.
En ole koskaan pitänyt itseäni älykkäänä, miten se nyt sitten edes m
Persoonallisuustesti, vai mikä se oli, INTP-A. Einstein oli INTP-A.
Ap.n testi sopii mielestäni varsin hyvin kuvaamaan luovaa ihmistä. Einstein oli luova tiedemies, eikä heitä kasva joka oksalla.
Olen koko elämäni aikana tuntenut kuusi ihmistä, joita olen pitänyt ja/tai joita yleisesti ottaen pidetään poikkeuksellisen älykkäinä. Neljällä näistä on ns. todiste siitä, eli joko psykologin tekemän tai Mensan testin tulos yli 130. Yksi on myös Mensan jäsen.
Viidellä näistä on tai on ollut alkoholi-ongelma, neljällä aika paha sellainen, yhdellä ongelmia muidenkin päihteiden kanssa. Viisi on opiskellut yliopistossa, mutta neljä keskeyttänyt jossain vaiheessa. Kaikilla enemmän tai vähemmän traumaattinen lapsuus ja paljon tavallista enemmän vastoinkäymisiä elämässä. Yksi on näistä huolimatta menestynyt ammatillisesti ja taloudellisestikin hyvin, muut eivät.
Olen joskus miettinyt, että onkohan tämä sattumaa vai onko tässä kyse jostain laajemmasta ilmiöstä.
11/15. Pienessä sievässä tein mensan testit. ÄÖ 136. Silti koen olevani aika pihalla esim. teoreettisissa väittelyissä. Olen nopea oppija, sosiaalisissa tilanteissa parhaimmillani ja olrn erittäin hyvä organisoimaan monitasoisia kokonaisuuksia. Omasta laturinpaikasta tai autonavaimien sijoituspaikasta en olekaan sitten varma.
Vierailija kirjoitti:
Leonardo da Vinci, Nikola Tesla ja Albert Einstein olivat kaksikätisiä (molempikätisiä).
Ei ollut Da Vinci vaan Michelangelo: pystyi maalaamaan molemmilla käsillä ja siksi Sikstuksen kappelin maalaukset ylipäätään valmistuivat, koska 5 vuotta maalaamista aiheutti aivan jumalattomat kivut, mutta pakko oli puurtaa ettei paavi katkaissut päätä.
Vierailija kirjoitti:
Olen koko elämäni aikana tuntenut kuusi ihmistä, joita olen pitänyt ja/tai joita yleisesti ottaen pidetään poikkeuksellisen älykkäinä. Neljällä näistä on ns. todiste siitä, eli joko psykologin tekemän tai Mensan testin tulos yli 130. Yksi on myös Mensan jäsen.
Viidellä näistä on tai on ollut alkoholi-ongelma, neljällä aika paha sellainen, yhdellä ongelmia muidenkin päihteiden kanssa. Viisi on opiskellut yliopistossa, mutta neljä keskeyttänyt jossain vaiheessa. Kaikilla enemmän tai vähemmän traumaattinen lapsuus ja paljon tavallista enemmän vastoinkäymisiä elämässä. Yksi on näistä huolimatta menestynyt ammatillisesti ja taloudellisestikin hyvin, muut eivät.
Olen joskus miettinyt, että onkohan tämä sattumaa vai onko tässä kyse jostain laajemmasta ilmiöstä.
Ehkä lapsi käyttää älyänsä normaalia enemmän, jos tunne-elämän kehityksessä on ollut ongelmia?
Seuraavassa Mensan kokouksessa odottaa poliisit huumetestien kanssa.
Kaikki jotka ovat naineet ja tehneet kakaroita niin sillä vain tuntee itsensä älykkääksi kun niistä kaikista tulee vanhusten 🤣 hoitajia ja veronmaksajia.
Höpö höpö..muistelen jossain tutkimuksessa havaitun, että "kissaihmisyys" ja kiroilu ovat älykkyyden merkkejä, uskon näihin vahvasti, onhan mulla kissoja ja kiroilen paljon. Luonnollisesti olen suorittanut myös tohtorin tutkinnon.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut on niin fiksuja että ei tuhoa sitä mikä heille tuottaa eniten iloa elämässään, eli aivojaan.
Tuottaako ne aivot oikeasti sitten älykkäälle paljon iloa elämään? Veikkaan että moni juo pitemminkin tyhmentääkseen itseään, päästäkseen eroon ylianalysoinneista, huolehtimisista jne.
😂🥵Kännykkä kakaroista ei tule muuta kuin yhteiskunnan luusereita jotka koko ajan tuijottaa kännykkäänsä.
9/15. Lisäksi olen hyvännäköinen mikä myös kielii tutkimusten mukaan älykkyydestä. Mensan paperissa lukee, että olen älykkäämpi kuin 98,6% ikäisistäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut on niin fiksuja että ei tuhoa sitä mikä heille tuottaa eniten iloa elämässään, eli aivojaan.
Tuottaako ne aivot oikeasti sitten älykkäälle paljon iloa elämään? Veikkaan että moni juo pitemminkin tyhmentääkseen itseään, päästäkseen eroon ylianalysoinneista, huolehtimisista jne.
Kaikki on jo keksitty muuta kuin ajaa polkupyörällä, munamankelilla eteenpäin ja naurattaa ne pyöräilijät ja kuinka siitä saa kiksejä kun ei muustakaan enää saa.
Vierailija kirjoitti:
9/15. Lisäksi olen hyvännäköinen mikä myös kielii tutkimusten mukaan älykkyydestä. Mensan paperissa lukee, että olen älykkäämpi kuin 98,6% ikäisistäni.
🤣
13/15 ja tyhmäksi haukuttu olen. Tiedä sitten mikä pitää paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
11/15. Pienessä sievässä tein mensan testit. ÄÖ 136. Silti koen olevani aika pihalla esim. teoreettisissa väittelyissä. Olen nopea oppija, sosiaalisissa tilanteissa parhaimmillani ja olrn erittäin hyvä organisoimaan monitasoisia kokonaisuuksia. Omasta laturinpaikasta tai autonavaimien sijoituspaikasta en olekaan sitten varma.
ÄlykkyysÖsamäärä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älykkäillä nousuhumala ja krapula jotenkin selkeyttää ajattelua. Se poistaa häiritseviä tunteita. Tietysti räkäkännissä on eri asia.
15/15... sain joskus älykkyystestistä tulokseksi 128. En tosin pidä sitä luotettavana. Mulla on myös ADHD, asperger ja olen työelämässä alisuoriutuja. (amiskoulutus) :D