Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

15 korkean älykkyyden merkkiä ihmisessä

Vierailija
16.09.2022 |

1. Olet yksinäinen susi.

2. Olet oppinut lukemaan nuorena.

3. Olet esikoinen.

4. Olet ottanut musiikkitunteja.

5. Olet yökyöpeli. Valvot öisin ja nukut pitkälle päivään.

6. Olet usein ahdistunut.

7. Olet vasuri.

8. Olet huolehtijatyyppi. Vatvot asioit päässäsi.

9. Olet utelias.

10. Olet sotkuinen. Asuntosi on jatkuvasti epäjärjestyksessä.

11. Olet herkkä äänille.

12. Olet hoikka.

13. Äitisi on imettänyt sinua.

14. Olet käyttänyt huumeita ja juot paljon alkoholia.

15. Olet hauska ihminen ja pystyt kertomaan hyviä juttuja, joka saa ihmiset nauramaan.

Kommentit (161)

Vierailija
21/161 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut on niin fiksuja että ei tuhoa sitä mikä heille tuottaa eniten iloa elämässään, eli aivojaan.

Vierailija
22/161 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

14/15 ja yli 130.

Mutta nuo samat yhtäläisyydet voisivat mielestäni löytyä myös älyllisesti normijannulta. Paitsi ehkä kakkonen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/161 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut 30 tunnin vapaaehtoisessa älykkyystestissä ja tulos: älykkäämpi kuin 90% ihmisistä. Olen myös kaunis ja hauska. Nauran ihmisten luuloille. Oleta vähemmän!

Missä tuollaisia tehdään? En epäile olevani kovin älykäs, mutta olisi kiinnostavaa saada testitulokset.

Nuo merkit kyllä kuitenkin alkoholinkäyttöä lukuunottamatta pätevät minuun.

Vierailija
24/161 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että 12,5/15. Yksinäisen suden kohdalla en osaa päättää. Olen ekstrovertti, mutten päästä ketään lähelle ja olen aika itsenäinen tyyppi. En ole vasuri, ja opin lukemaan vasta koulussa 1kk koulun alun jälkeen sujui jo hyvin (ei edes yritetty lukemista opettaa mulle ennen tätä ja kun olen esikoinen, niin ei ollut mitään sisaruksien lukemaanopettelemista, mihin olisin alle kouluikäisenä osallistunut).

En kohtuu korkeasta tuloksesta huolimatta ole mitenkään erityisen älykäs. En ole ollut testissä, mutta arvioisin itse koulu- ja työmenestyksen ja joiden psykologisten testien perusteella äo tasokseni n. 120, eli keskimääräistä parempi, muttei huippuälykäs.

Vierailija
25/161 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

10/15, olen vissiin sitten kohtuullisen älykäs, niin kuin omasta mielestänikin.

No oikeasti aika outoja juttuja tuossa kyllä oli, jotka muka liittyisivät jotenkin älykkyyteen.

Vierailija
26/161 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellani 7/15 ja on älykäs.

Vierailija
27/161 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut on niin fiksuja että ei tuhoa sitä mikä heille tuottaa eniten iloa elämässään, eli aivojaan.

ei aivot tuo mitään iloa vaan aktiviteetin eli se että saa käyttää aivoja jos kaikki on niin saakelin yksinkertaista niin silloin pitkästyy.

Vierailija
28/161 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten joo, mutta en ole käyttänyt huumeita. Se olisi tyhmää. Olen molempikätinen, en vasuti.

Vierailija
29/161 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki paitsi vasuri ja aikainen lukeminen. Huumeita en käytä, koska kylllästyin nopeasti kaikkiin kokeilemiini.

Vierailija
30/161 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän älykkyyttä tässä tarkoitetaan. Jos osaat jotain laskuja tai hahmotat juttuja niin hyvin kapea-alaista älykkyyttä. Nää on jotenkin hupaisia nämä listat, tästäkin suuri osa osuu itseen mutta en todellakaan koe olevani älykkäämpi kuin muut.

Paitsi siinä että en usko hölynpölyihin.

Vierailija
31/161 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten joo, mutta en ole käyttänyt huumeita. Se olisi tyhmää. Olen molempikätinen, en vasuti.

Ehkä tyhmää jonkun mielestä, mutta ei kerro älykkyyden puutteesta.

Vierailija
32/161 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huippuälykäs on yhteiskunnassa korkeassa tehtävässä ja maailma on hänen jäljiltään vähän parempi paikka. Ja usein heidän nimensä nousee yleiseen arvostukseen jo heidän elinaikanaan. Sitten on näitä yksikseen älykköjä jotka halveksivat ylipäänsä kaikkia muita eikä heistä tiedä kukaan muu kuin lähikuppilan tietovisaryhmä.

Vierailija
33/161 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin 10 noista ominasuuksista on tyypillisiä autismikirjon ihmisillä.

Vierailija
34/161 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyyteen olen jäävi ottamaan kantaa, mutta lista oli kyllä melkein kuin kuva meidän perheestä.

Mulla meni 10/15 kohdalleen, lapsillani enemmän, kun ovat imetettyjä. Tosin lapsissa pientä hajontaa; osa on vasureita, osa hauskoja ja osa ahdistuneita. Alkoholia ja huumeita eivät tietääkseni käytä, eivät ole vielä siinä iässäkään. Jospa jaksaisivat piirteitään selvin päin.

Vierailija
35/161 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvä lista keskustelun pohjaksi. Itse olen kaksikätinen, ja opettelin itsenäisesti laskemaan, ennen kuin koulussa opin lukemaan. Nykyään suosin kyllä oikeaa kättä, matemaattisia merkitöjä teen vaistonomaisesti kuitenkin vasemmalla kädellä, kun olen flowtilassa, poltan tuolloin tupakkaakin vasemmalla kädellä, vaikka normaalisti käytän tupakan polttamiseen oikeaa kättä. 

Olen nykyään superaamuvirkku, herää tosi aikaisin, mutta suurimman osan elämästäni oli superiltavirkku, ts. menin todella myöhään nukkumaan. 

En ole käyttänyt huumeita, mutta juon vieläkin paljon olutta, joka lihottaa, Nuorempana olin hyvin laiha. 

En tiedä älykkyysosamäärääni. Olen koulutukseltani TkT ja olen ammattiajattelija ja -kirjoittaja. Flowtilassa kirjoitan kirjan viikossa. Sanotaan, että ajatuksen nopeus liittyy älykkyysosamäärään. No, olen toki hyvin nopea ajattelija. 

Naiset, joo, helposti nauraa jutuilleni, sen olen huomannut elämäni aikana. 

Vierailija
36/161 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

16. Olet tarpeeksi älykäs ymmärtämään, että ainakin yksi kohta on valetta

Vierailija
37/161 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä kaikkien älykkyysosamäärä on vähintään 120.

Vierailija
38/161 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

10/15 😁 En kyllä tiedä mistä olet moisen listan repäissyt. 🤣 Olen myöskin vasuri, mutta ei se kerro älykkyydestä mitään. Mitähän tuo alkoholi vaikuttaa tähänkin asiaan.

Vierailija
39/161 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan pari noista on sellaisia "joko olet tai et ole" -tyylisiä faktoja. Mikä on esimerkiksi hoikka? Bmi alle 20? Vai kenties vyötärö alle 70 cm? Ja mikä on aikainen ikä oppia lukemaan? 3? 6? Ja millainen on yksinäinen susi? Sudethan ovat ironisesti laumaeläimiä. 

Vierailija
40/161 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut 30 tunnin vapaaehtoisessa älykkyystestissä ja tulos: älykkäämpi kuin 90% ihmisistä. Olen myös kaunis ja hauska. Nauran ihmisten luuloille. Oleta vähemmän!

Oletko ollut myös kauneus- ja hauskuustesteissä, vai mistä tiedät nämä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä