Koirani ei pidä miehestä, jota tapailen.
Ei ole koskaan ennen murissut kenellekään ihmiselle, mutta ei siedä tätä miestä. On aina ollut hyvä kaveri kaikkien muiden miesten kanssa joita olen treffaillut. Onkohan miehessä jotain pielessä? Kyllä, mietin ihan vakavasti koska koira ei KOSKAAN ole suhtautunut noin epävarmasti keneenkään. Oli myös noiden treffien jälkeen ihan oma itsensä, ja suhtautui normaalisti kavereihin jotka tuli käymään. Aamulenkillä tavalliseen tapaan moikkasi kaikki lapset läheisen päiväkodin pihalta intoa ja rakkautta uhkuen.
Kommentit (163)
Pidätkö itse siitä miehestä jota tapailet?
Vierailija kirjoitti:
Pidätkö itse siitä miehestä jota tapailet?
Tavallaan, en tunne vielä niin hyvin että voisin sanoa ihastuneeni, mutta hän on vaikuttanut siltä että haluan tutustua. Nyt kuitenkin mietityttää vaistoaako koira jotain, mitä itse en. -Ap
Eikö naiset juuri ihastu näihin pahiksiin joista kaikki muut näkevät jo kilometrien päästä että BIG TROUBLES. Saati sitten vielä herkkävainuisempi koira. Mutta kun se tyyppi tuntuu niin jännittävältä, ei yhtään niin beigeltä kuin muut miehet. Vaihda koira.
Kyllä vika on koirassa, jos se murisee ihmiselle.
Vierailija kirjoitti:
Eikö naiset juuri ihastu näihin pahiksiin joista kaikki muut näkevät jo kilometrien päästä että BIG TROUBLES. Saati sitten vielä herkkävainuisempi koira. Mutta kun se tyyppi tuntuu niin jännittävältä, ei yhtään niin beigeltä kuin muut miehet. Vaihda koira.
No, en minä ainakaan. Me naisetkin ollaan kaikki yksilöitä, vaikka se palstamiehille onkin vaikea käsite. Pirkko tykkää punatukkaisista ja rotevista miehistä, Miran sydämen vie hevarit, Suvi tykkää sliipatuista ja minä vähän nörtähtävistä miehistä.
Koiraa en kuitenkaan yhdenkään miehen takia vaihda. -Ap
Minä en pidä koirista, mutta koirat pitävät minusta. Aina häntä ilmoisesti vispaten tulevat tervehtimään, hyppivät ja tapittavat tarkkaavaisesti.
Mistä se kertoo?
Luottaisin kyllä koiraan tässä ap:n tapauksessa.
Luota siihen koiraan. Miten mies suhtautui siihen, että koira murisi? Oliko halveksiva? Voi olla narsisti ja koira tietää sen.
Osaako mies tervehtiä koiraa tullessaan sinun luo? Jos ei ole itse koiraihmisiä niin hän ei ehkä ymmärrä että koira saattaa pelätä vieraita ihmisiä, kunnes se vieras on tervehtinyt koiraa ystävällisesti ja perusteellisesti, näyttäen sille ettei ole vaarallinen ihminen.
Eläimet vaistoaa, ketkä on pahuuden vallassa. Tai sitten se mies haisee tosi huonolta tms ja koira hermostui sen vuoksi. Onko sama juttu joka kerta kun koirasi näkee miehen?
Vierailija kirjoitti:
Minä en pidä koirista, mutta koirat pitävät minusta. Aina häntä ilmoisesti vispaten tulevat tervehtimään, hyppivät ja tapittavat tarkkaavaisesti.
Mistä se kertoo?
Oletko muuten eläinrakas? Ne vaistoavat senkin, tai jos olet hyväntahtoinen vaikka et niin välittäisikään kuolaisista suukoista tai päälle hyppimisestä.
Oikeastiko koiramammat uskovat että koira jotenkin vaistoaa pahuuden? :D
Minusta ei ikinä yksikään koira ole pitänyt, paitsi ehkä lähisukulaisten koirat pitkän tuntemisen jälkeen ovat alkaneet luottaa ja kaivata lähelleni. Tämä ei haittaa itseäni yhtään sillä en erityisemmin pidä koirista ja jännitän jos tulevat liian iholle. Koirat tietenkin tajuavat tämän ja sitten tunne onkin molemminpuolinen.
En minä kuitenkaan paha ihminen ole, ja haluan kaikille maailman koirille pelkkää hyvää. Pidän myös ihmisistä ja ihmiset useimmiten minusta.
Naurattaa ajatus että joku pitää minua pahana jos joku koira käyttäytyy kummallisesti. :D
Samaan aikaan ihmetellään, että miksi syntyvyys on laskussa ja niin paljon sinkkuja, kuunnella nyt jotain koiraa, ihan oikeasti!
Vierailija kirjoitti:
Luota siihen koiraan. Miten mies suhtautui siihen, että koira murisi? Oliko halveksiva? Voi olla narsisti ja koira tietää sen.
Mun eräs narsismiin taipuvainen ex omisti koiran. Tyyppi suuttui, kun vähän ajan päästä koira tykkäsi musta enemmän kuin hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä se kertoo?
Oletko kuitenkin muuten harmiton ja lempeä ihminen?
Sun villakoirasi nimi oli Rin-Tin-Tin
Typerä piski joka murisi mulle
Hölmöksi tunsin minä itsenikin
Vaikka kaikesta halusin puhua sulle
Mä vain häntääni heilutin
Koira todennäköisesti haistaa jotain mitä sinä et. Huumeidenkäyttö, alkoholi, tupakka, liiallinen masturbaatio(mikä voi viitata siihen että mies katsoo paljon pórnoa). Saattaa myös haistaa muitten naisten hajuja eli on mahdollista että mies on playeri. Jätä se sica.
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko koiramammat uskovat että koira jotenkin vaistoaa pahuuden? :D
Minusta ei ikinä yksikään koira ole pitänyt, paitsi ehkä lähisukulaisten koirat pitkän tuntemisen jälkeen ovat alkaneet luottaa ja kaivata lähelleni. Tämä ei haittaa itseäni yhtään sillä en erityisemmin pidä koirista ja jännitän jos tulevat liian iholle. Koirat tietenkin tajuavat tämän ja sitten tunne onkin molemminpuolinen.
En minä kuitenkaan paha ihminen ole, ja haluan kaikille maailman koirille pelkkää hyvää. Pidän myös ihmisistä ja ihmiset useimmiten minusta.
Naurattaa ajatus että joku pitää minua pahana jos joku koira käyttäytyy kummallisesti. :D
Ehkä ne koirat vaistoaa sinusta että olet ilkeä ja v*ttumainen, muita halveksiva henkilö? Sen takia eivät tule tykö.
Vierailija kirjoitti:
Itse luottaisin koiran vaistoon ja olisin hyvin varovainen miehen kanssa. Eläimet vaistoavat paljon asioita, joita ihmiset eivät.
Joo, kuten vaikka toisesta eläimestä tarttuneen hajun tms. Kaiken maailman sekopäillä on ollut, on yhä ja tulee olemaan koiria, eikä ne eläimet tunnu mitään erityistä vaistoavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä se kertoo?
Oletko muuten eläinrakas? Ne vaistoavat senkin, tai jos olet hyväntahtoinen vaikka et niin välittäisikään kuolaisista suukoista tai päälle hyppimisestä.
Tää on kyllä totta. Itse olen enemmän kissaihminen, mutta lähes kaikki lenkillä olevat koirat ryntäävät luokseni häntä iloisesti heiluen. Välillä omistajat ihmettelevät, että mikä sille koiralle nyt tuli. Ja tottakai annan rapsutuksia vuhkeille kun tulevat luokseni 😊
Mitä mieltä itse olet? Käytä omaakin järkeä.