Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koirani ei pidä miehestä, jota tapailen.

Vierailija
16.09.2022 |

Ei ole koskaan ennen murissut kenellekään ihmiselle, mutta ei siedä tätä miestä. On aina ollut hyvä kaveri kaikkien muiden miesten kanssa joita olen treffaillut. Onkohan miehessä jotain pielessä? Kyllä, mietin ihan vakavasti koska koira ei KOSKAAN ole suhtautunut noin epävarmasti keneenkään. Oli myös noiden treffien jälkeen ihan oma itsensä, ja suhtautui normaalisti kavereihin jotka tuli käymään. Aamulenkillä tavalliseen tapaan moikkasi kaikki lapset läheisen päiväkodin pihalta intoa ja rakkautta uhkuen.

Kommentit (163)

Vierailija
21/163 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko koiramammat uskovat että koira jotenkin vaistoaa pahuuden? :D

Minusta ei ikinä yksikään koira ole pitänyt, paitsi ehkä lähisukulaisten koirat pitkän tuntemisen jälkeen ovat alkaneet luottaa ja kaivata lähelleni. Tämä ei haittaa itseäni yhtään sillä en erityisemmin pidä koirista ja jännitän jos tulevat liian iholle. Koirat tietenkin tajuavat tämän ja sitten tunne onkin molemminpuolinen.

En minä kuitenkaan paha ihminen ole, ja haluan kaikille maailman koirille pelkkää hyvää. Pidän myös ihmisistä ja ihmiset useimmiten minusta.

Naurattaa ajatus että joku pitää minua pahana jos joku koira käyttäytyy kummallisesti. :D

Näyttäydyt varmaan uhkana. Aistivat pelkosi ja jännityksesi. Eläinten pitää saada tietää, onko ihminen niin sanotusti hänen puolellaan vai häntä vastaan.

Vierailija
22/163 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaako mies tervehtiä koiraa tullessaan sinun luo? Jos ei ole itse koiraihmisiä niin hän ei ehkä ymmärrä että koira saattaa pelätä vieraita ihmisiä, kunnes se vieras on tervehtinyt koiraa ystävällisesti ja perusteellisesti, näyttäen sille ettei ole vaarallinen ihminen. 

Omistajan suhtautuminen vieraaseen on myös tärkeä tekijä. Ehkä ap itse viestittää tiedostamattaan jotain? Koirat myös haistavat kaikkea mahdollista - ehkä miehen kotona on homevaurio, tai hänellä on jokin sairaus josta ei itsekään ole tietoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/163 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luota siihen koiraan. Minun koira varoitti juurikin murisemalla ja käyttäytymällä epävarmasti eksän läsnäollessa, kuittasin sen sillä että eksä oli isokokoinen ja omasi matalan äänen. Jonkun aikaa kului, koira ei ikinä hyväksynyt eksää. Kerran se mies sitten kävi minun kimppuuni aivan mitättömästä syystä, ja jos ei tuota koiraa olisi ollut, ties miten pahasti olisi käynyt. Onneksi tuli väliin <3

Vierailija
24/163 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin vuoden kuluttua olet luopunut koirastasi ja ihmettelet miksei vauva viihdy isänsä sylissä, miksi lapsi takertuu sinuun, miksi lapsi ei jää isänsä kanssa...

Vierailija
25/163 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parin vuoden kuluttua olet luopunut koirastasi ja ihmettelet miksei vauva viihdy isänsä sylissä, miksi lapsi takertuu sinuun, miksi lapsi ei jää isänsä kanssa...

En koskaan luovu koirastani yhdenkään miehen vuoksi. -Ap

Vierailija
26/163 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta ei ikinä yksikään koira ole pitänyt, paitsi ehkä lähisukulaisten koirat pitkän tuntemisen jälkeen ovat alkaneet luottaa ja kaivata lähelleni. Tämä ei haittaa itseäni yhtään sillä en erityisemmin pidä koirista ja jännitän jos tulevat liian iholle. Koirat tietenkin tajuavat tämän ja sitten tunne onkin molemminpuolinen.

En minä kuitenkaan paha ihminen ole, ja haluan kaikille maailman koirille pelkkää hyvää. Pidän myös ihmisistä ja ihmiset useimmiten minusta.

Naurattaa ajatus että joku pitää minua pahana jos joku koira käyttäytyy kummallisesti. :D

Ehkä ne koirat vaistoaa sinusta että olet ilkeä ja v*ttumainen, muita halveksiva henkilö? Sen takia eivät tule tykö.

Sehän siinä juuri on kun en ole ilkeä enkä vittumainen enkä myöskään halveksu muita.

Vierailija
27/163 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mahdollista, että koira olisi traumatisoitunut ja kyseinen mies muistuttaisi jostain syystä traumaattista tilannetta? Kyllä, koira vaistoaa asioita, joita ihminen ei kykene (esimerkiksi alhainen verensokeri), mutta se on myös eläin, ts. sen ns. kehittyneet aivotoiminnot eivät ole ihmiseen verrattuna kovinkaan kehittyneitä.

Vierailija
28/163 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ne koirat vaistoaa sinusta että olet ilkeä ja v*ttumainen, muita halveksiva henkilö? Sen takia eivät tule tykö.

Sehän siinä juuri on kun en ole ilkeä enkä vittumainen enkä myöskään halveksu muita.

Teit niin heti ensimmäisessä viestissäsi tähän keskusteluun. Sen takia ne koirat sinua karttavat.

Vierailija
29/163 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän koira ei murissut kenellekään, mutta siitä näki kuka vieras ei ole tervetullut. Koira lähestyi poikkeuksetta ihmisiä, joista vaistosi, että ovat kunnollisia. Pysyi kaukana eräästä naapurimiehestä. Siitä tiesi, että mies ei ollut eläin ystävä, eikä suvainnut koiria. Vaikka päällepäin näytti kunnollisella.

Koiralla on tarkka vaisto.

Vierailija
30/163 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teit niin heti ensimmäisessä viestissäsi tähän keskusteluun. Sen takia ne koirat sinua karttavat.

Laitatko lainauksen?

Vierailija
31/163 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mahdollista, että koira olisi traumatisoitunut ja kyseinen mies muistuttaisi jostain syystä traumaattista tilannetta? Kyllä, koira vaistoaa asioita, joita ihminen ei kykene (esimerkiksi alhainen verensokeri), mutta se on myös eläin, ts. sen ns. kehittyneet aivotoiminnot eivät ole ihmiseen verrattuna kovinkaan kehittyneitä.

Tätä minäkin veikkaisin.

Ystäväni rescuekoira käyttäytyi kaikkia miehiä kohtaan vihamielisesti. Naisia rakasti. Oli ollut aiemmin Meksikossa miehellä joka tiettävästi oli pahoinpidellyt koiraa.

Eläimet ovat oikeasti aika liskoaivoja. Kuten kyllä ihmisetkin.

Vierailija
32/163 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luota siihen koiraan. Miten mies suhtautui siihen, että koira murisi? Oliko halveksiva? Voi olla narsisti ja koira tietää sen.

Mun eräs narsismiin taipuvainen ex omisti koiran. Tyyppi suuttui, kun vähän ajan päästä koira tykkäsi musta enemmän kuin hänestä.

En suosittele taikauskoisuutta, mutta kyllä koira seuraa teidän välistänne vuorovaikutusta. Koirat tutkitusti ymmärtävät, milloin ihminen on avulias (pidempi poimii ylähyllyltä jotain, mihin lyhyempi ei yllä), miten läheinen suhde ihmisillä on (tuoksuvatko ihmiset yhdessä ollessaan endorfiineilta ja feromoneilta vai joutuuko toinen mielistelemään) ja koirat ovat tutkitusti epäluuloisia ns mänttejä kohtaan. Jopa silloin jos ihminen kohtelee koiraa hyvin, mutta kanssaihmisiä huonosti. Ehkä mies ei reagoi kutsuihisi, sivuuttaa saapumisesi huoneeseen, sinä väistelet/mielestelet häntä tai jotain muuta. Ehkä mies on ärähtänyt koiralle tai lukinnut sen vessaan ruuanlaiton ajaksi, mistä sitä tietää. Osa koirista on myös arkoja tai hitaasti lämpeäviä. Oli miten oli, koirasi tietää ettei miehesi ole koiraihminen :D

Vierailija
33/163 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti luota siihen koiraan! Vähintäänkin eläimet vaistoaa ketkä on eläinrakkaita ja ketkä ei.

Heh, no lemmikin (orjan) pitäminenhän se vasta kaukana on eläinrakkaudesta :D

Vierailija
34/163 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luota siihen koiraan. Se vaistoaa pahuuden. Minä en luottanut ja puoli vuotta myöhemmin oli kolme kylkiluuta murtunut, reisiluu säpäleinä ja kaksi hammasta irti.

Luota koiraan.  Ex-mieheni oli ainoa ihminen ikinä, jolle murisi sekä koirani että pari kertaa myös kissani! Minun jo edesmennyt koirani rakasti ihmisiä yli kaiken, mutta exälle se murisi. Samoin kuulin kerran kissani murisevan hänelle! Tyyppi osoittautui sittemmin lurjukseksi. Hyvin ne eläimet vaistoaa asioita.

Vierailija
35/163 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki koirat pidä kaikista,eikä se ihminen silti tarvii paha olla.  Olen huomannut,ettei minustakaan kaikki koirat pidä,vaistoavatko joskus pelkäämisen tai jännittyneisyyden? 

Vierailija
36/163 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai luotat koiraan. Nehän on älykkäitä ja tunnetasolla valveutuneita ja samaa ei todellakaan pysty miehistä sanomaan. Miehet ovat yleensä enemmän apinoitten tasolla 

N19

;D

Vierailija
37/163 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tiedät miehen taustoista ja menneisyydestä? Mieheltä ei nyt suoraan kannata kysyä asiasta, mutta

onko teillä yhteisiä tuttuja tms.

Ihastuneena näet miehen vaaleanpunaisten lasien läpi.

Koirasi vaistoaa paremmin miehen todelliset aikeet.

Vierailija
38/163 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi olla kyborgi se mies. Oletko koskaan katsonut Terminator-leffoja? Niissä koirat alkaa aina haukkumaan, kun joku kyborgi tulee lähelle.

Vierailija
39/163 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luota koiraan, se kyllä tietää. Eläimet vaistoavat heti, jos jotain on vinksallaan. Vaistoavat myös hyvin herkästi sen, kuka niistä pitää ja kuka ei. Koira haistaa sen, keneltä saa rapsutuksia 🙂

Vierailija
40/163 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä saattaa olla jokin sairaus. Koura on susi, eli kaihtaa sairasta lauman jäsentä.