Mummo osti 70 kahvipakettia alesta Raisiossa
Juhla Mokka -paketti maksoi 3,95 euroa. Ei ostorajoitusta.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2a8f85e6-bfb8-4bdd-9a7e-db55bf45529e
Kommentit (63)
Käyttäjä2875 kirjoitti:
Kyllä huomaa että vakavaa riippuvuutta aiheuttaa tuo kofeiini. En viitsi edes aloittaa.
Ei kaikille! Ihmiset ovat erilaisia tässäkin asiassa. Itse juon kahvia puhtaasti siksi, että se on hyvää. Tapariippuvuus ehkä minulla voi olla, mutta ei kemiallinen. Noin 5 kuppia päivässä menee, mutta voin milloin tahansa lopettaa sen välittömästi nollaan ja olla vaikka pari viikkoa juomatta (ja olen niin tehnytkin). Ei tule mitään päänsärkyä tai muitakaan oireita. Olen kai onnekas, tunnen niitäkin, joille tulee kauhea päänsärky, jos aamukahvi on jäänyt väliin.
Vierailija kirjoitti:
Mun mummoni kun kuoli, niin siltä jäi 30 pakettia hienoa sokeria,30 pakettia kahvia ja 30 pakettia voita. Muuta ei sitten perinnöksi jäänytkään. Nuo meni kätevästi kolmelle tyttärelleen eli 10 per tytär.
Oliko päiväystäkin jäljellä vai vuosikausia säästeltyjä?
Näistä sitten keittelette hautajaiskahvit, ettei tarvitse minun puolesta vaivautua.
Ei ole minulta pois. Ihailen. Mummo töräytti kerralla liki 300 euroa sumppiin.
Ehkä mummo on mukana jonkin ison, runsaasti kahvituksia järjestävän yhdistyksen toiminnassa ja nyt Martta-senioreiden bingoiltoihin, tms, kyllä riittää santsikuppeja.
No mummo vähän myllytti asiaankuuluvasti.
Ostin kerran 60 pakettia kun ne maksoi 2.49 euroa. Sen jälkeen kahvi kallistuikin 100 %
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummolla oli heittää melkein 300€ kahviin.. kuinka pitkä aika noissa on eräpäivään?
Vuosi. Mummo osti hautajaisiinsa kahvit valmiiksi.
Tulee paljon vieraita, jos kaikki aiotaan juoda. Ehkä vieraat houkutellaan paikalle 1 paketti/kävijä- systeemillä? On sitten naapurit kateellisia vielä kauan kuoleman jälkeenkin.
Tai ehkä mummolla on paketeissa eräänlainen aamukampa: kun viimeinen on juotu, niin aika on.
Vierailija kirjoitti:
Näistä sitten keittelette hautajaiskahvit, ettei tarvitse minun puolesta vaivautua.
Ja pulla on vainajan itsensä leipomaa.
Vierailija kirjoitti:
No mummo vähän myllytti asiaankuuluvasti.
Kahvimyllytti. Vähän paahtoi menemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se mummo kantoi kaikki kahvit kotiinsa?
Kelataksilla
Kaupan kotiinkuljetuksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mummoni kun kuoli, niin siltä jäi 30 pakettia hienoa sokeria,30 pakettia kahvia ja 30 pakettia voita. Muuta ei sitten perinnöksi jäänytkään. Nuo meni kätevästi kolmelle tyttärelleen eli 10 per tytär.
Oliko päiväystäkin jäljellä vai vuosikausia säästeltyjä?
Oli päiväystä jäljellä. Hän kuoli vähän yli 60v yhtäkkiä ,kun verisuoni katkesi päästä.
Minä ostan aina tarjouksesta kahvia monta pakettia, kaksi saa kerralla, kauppa on vieressä, käyn monta kertaa sinä aikana kun tarjous on voimassa. Minulle ei tule kuluja kun 200 m jaksan kävellä. Edullista kahvia on yli vuodeksi, samoin molemmilla lapsillani, kun olen heille kantanut.
No nyt se teki tiliä. 3 markkaa per purkki . Yhteensä 66 voittoa. Tms
Antakaa olla.
Moni perii JuhlaMokka- röykkiön...
Vierailija kirjoitti:
Mummolla oli heittää melkein 300€ kahviin.. kuinka pitkä aika noissa on eräpäivään?
Mummo osti koko suvulle kahvit ja tämän vuoden joululahjat. Monta kovaa lahjapakettia tiedossa niiden villasukkien sijasta.
Vierailija kirjoitti:
Venäjällä olen nähnyt myös sodan aikana tuollaista HAMSTRAUSYRITYSTÄ. (!) Kyseessä näkemäni Youtube-video.
Baabuskalla oli kärry täynnä kahvipaketteja mutta kunnon homo sovjeticus -hengessä muut asiakkaat ottivat omansa häneltä kaupan tiloissa...
Eli sama ei onnistunut Venäjällä! Sosialismin syvempi olemus toteutuu siellä nätisti.
Sosialismilla ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Venäläiset ovat elukoita ja aina heikompansa eli tässä tapauksessa baabuskan kimpussa.
Ensi jouluna kaikki saa mummolta lahjaksi juhla mokkaa.
Jakaa joululahjaksi niitä suurelle suvulle ja ystäväpiirille.