Mummo osti 70 kahvipakettia alesta Raisiossa
Juhla Mokka -paketti maksoi 3,95 euroa. Ei ostorajoitusta.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2a8f85e6-bfb8-4bdd-9a7e-db55bf45529e
Kommentit (63)
Itse ostin cittarista kahvia kun oli tarjouksessa 2,50€ 500g paketti. Kahvi oli k-menun kahvia ja yllättävän hyvää. Ostin 20pkt.
Suomalaiset on hamstraushullua kansaa. Nämä hamstraajat ajattelevat vain omaa napaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummolla oli heittää melkein 300€ kahviin.. kuinka pitkä aika noissa on eräpäivään?
Mummollahan yksi 70 pakettia menee jo ennen joulua.
:) Lievä duracell-pupu :)
Aika monta pakettia kahvia kertaostokseksi mummelilla.
Onko ostos paljon vai vähän riippuu tietysti siitä miten monta pakettia mummolla menee viikossa.
Itellä yksi kahvipaketti riittää kolmeksi viikoksi, että aika pitkään saisi tuota paketti määrää säilöä kaapissa.
Ostin Prismasta 2 pakettia Kulta-Katriina. Oli tarjouksessa. Tuntuu, että se on ollut viime aikoina koko ajan tarjouksessa.
Vierailija kirjoitti:
Ajatella jos kahvin hinta laskee ja sitä saa 1,99 e/pkt tarjouksesta kuten wanhoina hyvinä aikoina, kyllä mummoa harmittaisi :D
Varmaan harmittaisi, mutta sitä pelkoa tuskin on.
Paulig sanoo, että yksi kahvipaketti riittää 65 kupilliseen.
Ei mahtuisi itsellä edes keittiön kaappeihin 70 pakettia kahvia.
S-marketissa oli Kulta-Katriina tarjouksessa hintaan 3,95 €. Ostin paketin, vaikka en juuri kahvia juo. Nyt olen juonut ja vatsa hurjan turvoksissa kaasuista. Olispa tän sijaan edes ostanut Saiturin pörssin 3,95 € Presidentin.
Vierailija kirjoitti:
Ajatella jos kahvin hinta laskee ja sitä saa 1,99 e/pkt tarjouksesta kuten wanhoina hyvinä aikoina, kyllä mummoa harmittaisi :D
Totta! Faija kertoi, et oli (aikoinaan) kuullut, et kahvin hinta nousee: ostanut jotain 40-50 pakettia. Ja mitä, kahvin hinta laski! Sanoi, et sillon vtt :)
Oikeasti: jokainen osti/toi vuorollaan töihin, ja kuulemma yöhukin aikaan (klo. 21-06) joivat jopa 3:kin pannullista (=pannukahvia). Vanhempi konemies sanonut n. klo. 5, et eiköhän vielä keitetä sumpit, ennenkuin vuoro loppuu. Faija siihen, et mikä ettei ja alkoi keittämään :)
Vierailija kirjoitti:
Juu, se yksi austraalialaismies (?) osti vessapaperia autotallillisen, vai kuinka paljon niitä lopulta olikaan, silloin kun se vessapaperihamstraus oli hulluimmillaan maailmalla.
Aatteli vissiin tehdä rahoiksi kun paperi loppuu. 😂
Kahvin hinta tuskin laskee kovin helposti, varmaan mummeli kerkii juoda kahvinsa ihan rauhassa.
Kyllä huomaa että vakavaa riippuvuutta aiheuttaa tuo kofeiini. En viitsi edes aloittaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä kafeiinia edes huomaa.
Koko kahvi on yhtä placebo lääkettä.
Pakko sitäkin on käyttää, kun s-marketissa ei ole kofeiinittomia kahvipapuja
Vierailija kirjoitti:
Itse ostin cittarista kahvia kun oli tarjouksessa 2,50€ 500g paketti. Kahvi oli k-menun kahvia ja yllättävän hyvää. Ostin 20pkt.
En usko, että on hyvää. Onnea kahvihetkiin joka tapauksessa. Olen muistaakseni ostanut tuota joskus rahapulassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan harmittaisi, mutta sitä pelkoa tuskin on.
Onhan bensan hintakin nyt lähtenyt laskuun.
Onko joku 3,95 tarjouskahvi muka halpaa, lidlistä saa kokonaisia papujakin vajaa 9e kilo ihan normihinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset on hamstraushullua kansaa. Nämä hamstraajat ajattelevat vain omaa napaansa.
Niin ajattelen minäkin, siksi en hamstraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että on hyvää. Onnea kahvihetkiin joka tapauksessa. Olen muistaakseni ostanut tuota joskus rahapulassa.
K-menusta en tiedä, mutta rainbow tummapaahto on paras löytämäni markettikahvi. Sekä jauhettuna että papuina.