Miksi siivettömät siteet on keksitty?
Eihön ne pysy edes paikallaan. Miksi kukaan ostaisi siivettömiä kun voi ostaa siivellisiäkin jotka pysyy paikallaan.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
kuka kumma käyttää siteitä (siivellisiä tai ilman) kun tamponit on keksitty?
Minä en halua koko ajan tunkea sisääni tampoonia. Kotioloissa pidän aina sidettä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka käyttää kumpaakaan noista, kun kuukuppi on keksitty?
Mulla ei siivelliset toimi, ne pari päivää mitä on vielä vuotoa, vuodan kuin pistetty s*ka. Sidettä saa olla vaihtamassa muutaman tunnin välein, ja siivistä tulee läpi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei siivelliset toimi, ne pari päivää mitä on vielä vuotoa, vuodan kuin pistetty s*ka. Sidettä saa olla vaihtamassa muutaman tunnin välein, ja siivistä tulee läpi.
Käytä tampaxia.
Luulen, että siteen pysyminen paikoillaan on monen asian summa: käyttäjän anatomia, aktiivisuustaso, vuodon määrä jne. vaikuttavat siihen millainen side kullekin käyttäjälle sopii parhaiten ja missä vaiheessa kuukautisia.
Itse olen kiitollinen siitä, että on olemassa siivettömiäm siteitä. Näin kukaan ei tiedä, että minulla on kuukautiset vaikka olen uima-asussa uimarannalla. Uimista en harrasta enkä tykkää tampooneista tai kuukupista.
Tykkään siivettömistä. Kyllä ne pysyy paikallaan. Xtran siivettömät maksaa noin euron 16kpl ja teinin suosikki myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla 3 erikokoista kuukuppia,enkä tykkää. Jos siteet loppu nii sit käytän niitä hätävarana.343
Ne hajustetut on äklöjä. Pari kertaa vahingossa ostanut. Ei varmaan tee hyvää limakalvoillekaan ylimääräiset hajusteet alakerrassa.
Vierailija kirjoitti:
Olisko sellainen, jolla anatomia estää tamponin käytön?
Ihmettelen miksi virtsankarkailusuojat ovat siivettömiä, joudun siksi käyttämään niiden tilalla siivellisiä siteitä.
Always on parhaat. Kupit on helvetistä.
Se on kiva kun se siiven liimapinta tarttuu ihoon ja saa alapään vahauksenkin samalla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekään ei sovi kaikille, ei vaikka kuinka kuukuppeihin hurahtaneet sitä yrittää jankuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko sellainen, jolla anatomia estää tamponin käytön?
Tai ihan vain sellainen, joka ei halua useita kertoja päivässä työntää emättimeensä esineitä. Eli kuten minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä käytän. Oliko muuta kysyttävää?
Olipa taas kysymys. Eiköhän siivekkeet ole jalostustyön tulos, eikä siivekkeettömyys.