Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua naimisiin

Kuiva kausi
15.09.2022 |

Aloitin keskustelun asiasta ja avomieheni, sekä lastemme isä sanoi, ettei ole toistaiseksi valmis asiaan. Kysyin syytä ja mies sanoi, että pelkää vähäisenkin seksielämämme loppuvan papin aameneen.

Muuten meillä menee kuulemma hänenkin mielestään hyvin, mutta ei halua lopullisesti sitoutua seksinpuutteeseen. Olen todella loukkaantunut tästä. Todellako seksi menee lasten, omaisuuden ja sukulaissuhteiden edelle? Pitäisikö minun nyt antaa miehelle aina kun hän haluaa vastoin omaa tahtoani? Vai erotako tässä pitäisi?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeestihan avioliitto on viimeinen sitova keino naisen sitoa mies lopullisesti tahtoonsa ja miehen menettää se oma tahtonsa. Näin on. Puhutaan asioiden oikeilla sanoilla. Ei avioliitto tee elämästä sen kummempaa joten parempi olla avoliitossa, siinäkin asiat hoituu jos on hoituakseen.

Kertoisitko, miten tarkalleen ottaen tuo tapahtuu? Eli mikä muuttuu, jos avoliitto vaihtuu avioliittoo?

Jos jompi kumpi on huomattavasti varakkaampi, on avioliitto ilman avioehtoa melkoinen taloudellien hirttosilmukka.

Vierailija
42/52 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokihan seksi menee omaisuuden tai sukulaisuussuhteiden yli ja kuuluukin mennä. Ei kuitenkaan lasten yli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en ole ollut vastaavassa tilanteessa, mutta nyt vanhempana olen ruvennut arvostamaan srksiä huimattavasti enemmän, joten neuvoni on että anna vaikka ei aina huvittaisikaan niin kovasti. Äläkä nyt ainakaan eroa tuon takia! Neuvon itse eronneena....

Anna??? Ei seksiä ole jos vain jompi kumpi "antaa".

Vierailija
44/52 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisas mies. Mulla lähti avioerossa 2.1 miljoonaa kävelemään... Ei enää ikinä...

On olemassa avioehto. Jännä että sulla on riittänyt nuppi haalimaan miljoonaomaisuuden, mutta ei riitä suojaamaan sitä. Kannattaa varoa niitä etärakkauksia ihan yhtälailla sitten, ne vie sun rahat todella helposti jos olet noin höhlä.

Vierailija
45/52 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti ainoa syy on, että mies ei halua sitoutua sinuun. Kaikki muu on tekosyitä. Monelle miehelle avioitumattomuus todella on jalan pitämistä oven raossa, se mitä he eivät ymmärrä ja joka saattaa yllättää heidät ikävällä tavalla on että sama saattaa toimia toiseenkin suuntaan.

Itse olen eronnut yhdestä avioliitosta, eikä minulla ole suurta intoa avioitua uudelleen. Kuitenkin pidän itsestäänselvänä, että jos se nykyiselle puolisolleni olisi tärkeää niin ilman muuta olisin siihen valmis. Sillä mentaliteetilla olen suhteessa: yhdessä olisi tarkoitus pysyä loppuun saakka jos vaan kohtalo näin suo, kumppanille tärkeät asiat ovat minullekin tärkeitä. Jos yksi niistä olisi suhteen eteneminen avioitumiseen, niin tottakai.

Avioehto nyt nykyaikana luulisi olevan itsestäänselvyys, jos jommallakummalla on enemmän varallisuutta.

Vierailija
46/52 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskity ennemminkin ajattelemaan mitä itse ihan tarkkaan haluat. Miksi sulle olisi tärkeää olla naimisissa?

Avioliitto on poistumassa muodista ja monet ihmiset asuvat erillään enemmän vaikka ovatkin yhdessä. Mielestäni hyvä vaan. Jotenkin sellanen yhteiskunnan sanelema perinneperheily on mielestäni ärsyttävää.

Avioliitossakin voi asua erillään.

Vierailija
47/52 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä kosit ja sait rukkaset. Vedä johtopäätökset siitä.

Vierailija
48/52 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskity ennemminkin ajattelemaan mitä itse ihan tarkkaan haluat. Miksi sulle olisi tärkeää olla naimisissa?

Avioliitto on poistumassa muodista ja monet ihmiset asuvat erillään enemmän vaikka ovatkin yhdessä. Mielestäni hyvä vaan. Jotenkin sellanen yhteiskunnan sanelema perinneperheily on mielestäni ärsyttävää.

Avoliitto on nimenomaan sitä, että asutaan yhdessä ilman avioliittoa.

"Käytännössä avoliitto tarkoittaa sitä, että seurusteleva pariskunta muuttaa yhteen."

Vierailija
49/52 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tökerö mies. Ongelmista pitää puhua kunnioittavasti ja rakentavasti, ja tuo oli häneltä pelkkää syyllistämistä ja painostamista. Osaako miehesi tyydyttää sinut? Suosittelen pari/seksiterapiaa. Hyvin usein seksittömyyden syy on miehen itsekkyydessä, tämä on seksiterapeuteilla kyllä tiedossa. Tietysti jotkut on vähemmän seksuaalisia luonnostaan, mutta hyvin usein ongelma on yksinkertaisesti huono seksi.

Olen tässä erimieltä. Toki siis hyvin paljon riippuu onko törkeä siinä, miten asian esittää ja suhteen ongelmakohdan ottaa puheeksi.

On tärkeä nostaa esiin parisuhteessa niitä asioita, jotka tuntuu jumittuvan. Kammottavaa ajatella, että ensimmäinen ratkaisu tähän olis heittäytyä marttyyriksi ja evätä koko seksi ainoastaan siitä syystä, kun toinen pyytää. Se ei ole rakentavaa.

Mies otti puheeksi suhteenne ongelmakohdan johon ei ole täysin tyytyväinen. Nyt teidän on keskusteltava mitä se käytännössä tarkoittaa ja missä määrin olet itse tähän asiaan tyytyväinen.

Vierailija
50/52 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avoliitto on nimenomaan sitä, että asutaan yhdessä ilman avioliittoa.

"Käytännössä avoliitto tarkoittaa sitä, että seurusteleva pariskunta muuttaa yhteen."

Sorry, lukihäiriö iski.

Vierailija
51/52 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää itsekkään jäisi vähäseksiseen suhteeseen ja eihän se tarkoita että toisen pitäisi antaa haluamatta. Olen myös ollut haluttomampi suhteessa ja oli kyllä kissanpäivät kun sai aikalailla joka kerta kun halusi, koeta samaistua mieheesi, mitä jos itse saisit esimerkiksi 1/20 kerrasta kun haluat, itse siinä tilanteessa olleena voin sanoa että pahaa teki. UUsein puhutaan miten seksittömyys johtuu muista ongelmista suhteessa mutta voin käsi sydämellä sanoa että seksittömyydestä voi koko parisuhde alkaa kärsiä hyvinkin nopeasti.

M35

Vierailija
52/52 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ei kannata missään olosuhteissa mennä naimisiin. Siitä ei seuraa muuta kuin ongelmia eikä mitään iloa.

Ap:n kannattaa lopettaa haaveilu naimisiin menosta, miehesi on sisäistänyt yllä olevan lauseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi