Syyllisyys kissan puolesta..?!
Miksi tunnen syyllisyyttä kissan puolesta? Siis yksinkertaistettuna jos syön (kissalla aina 2-3 kippoa täynnä eri makuisia nappuloita plus puhdasta vettä) ruokaa tai vaikka vain leivän ja kissa sattuu tulemaan paikalle tulee minulle heti syyllinen olo syömisestäni.
Sama vaikka olisin juuri antanut kissalle pehmeätä ruokaa ja tulee paikalle huuliaan nuollen tulee minulle tunne että pitäisi antaa kissalle jotain joten annan hänelle herkkunappuloita ja herkkutikkuja. Olen tyhmyyttäni opettanut kissani tähän ja usein annan leikkelettä jos kaapissa on.
En tiedä miksi minulle tulee kauhean syyllinen olo vaikka kissalla kaikki hyvin. Ruokaa on puhtaat kipot vettä parvekkeen ovi auki paikkoja missä nukkua useampi raapimapuu leluja tms. On 7 vuotias.
Kommentit (2)
Mun kissa tulee ainakin osingoille jos syön voileipää. Haistaa voin (rakastaa oivariinia) ja haluaa myös osan kinkusta tai juustosta, joten jaetaan sitten kun mulle myös tulee paha mieli hänen puolesta muuten.
Kuulostat rakastavalta omistajalta. Kissallasi on hyvä elämä 🙂 Turhaan ahdistut syömisestä