Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua naimisiin

Kuiva kausi
15.09.2022 |

Aloitin keskustelun asiasta ja avomieheni, sekä lastemme isä sanoi, ettei ole toistaiseksi valmis asiaan. Kysyin syytä ja mies sanoi, että pelkää vähäisenkin seksielämämme loppuvan papin aameneen.

Muuten meillä menee kuulemma hänenkin mielestään hyvin, mutta ei halua lopullisesti sitoutua seksinpuutteeseen. Olen todella loukkaantunut tästä. Todellako seksi menee lasten, omaisuuden ja sukulaissuhteiden edelle? Pitäisikö minun nyt antaa miehelle aina kun hän haluaa vastoin omaa tahtoani? Vai erotako tässä pitäisi?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan ole ollut vastaavassa tilanteessa?

Vierailija
2/52 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisas mies. Mulla lähti avioerossa 2.1 miljoonaa kävelemään... Ei enää ikinä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko suostua seksoon. Tee miten haluat siinä, ei ole pakko miellyttää todellakaan. Onko mies seksikeskeinen tai sen vuoksi vain suhteessa, ei mitään henkistäkö. Onko muita syitä miksi ei mene naimisiin. Hyviä kysymyksiä sinulla.

Vierailija
4/52 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole ollut vastaavassa tilanteessa, mutta nyt vanhempana olen ruvennut arvostamaan srksiä huimattavasti enemmän, joten neuvoni on että anna vaikka ei aina huvittaisikaan niin kovasti. Äläkä nyt ainakaan eroa tuon takia! Neuvon itse eronneena....

Vierailija
5/52 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies sanoisi noin, niin lopettaisin seksin heti.

Vierailija
6/52 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä seuraavan kerran aamenen jälkeen!

Vierailija
7/52 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meette naimisiin, niin avioehto pitää tehdä.

Jotenkin tuo miehen perustelu vaikuttaa siltä, että ei oo ihan tyytyväinen liittoonne, joten ei ihme että empii.

Vierailija
8/52 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tökerö mies. Ongelmista pitää puhua kunnioittavasti ja rakentavasti, ja tuo oli häneltä pelkkää syyllistämistä ja painostamista. Osaako miehesi tyydyttää sinut? Suosittelen pari/seksiterapiaa. Hyvin usein seksittömyyden syy on miehen itsekkyydessä, tämä on seksiterapeuteilla kyllä tiedossa. Tietysti jotkut on vähemmän seksuaalisia luonnostaan, mutta hyvin usein ongelma on yksinkertaisesti huono seksi.

Vierailija
9/52 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä nainen, valitettavasti. Kun se oikea tulee kohdalle, tahtoo naimisiin.

Vierailija
10/52 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisas mies. Mulla lähti avioerossa 2.1 miljoonaa kävelemään... Ei enää ikinä...

Ois voinu käydä huonomminki.

Vierailija
11/52 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istutte pöydän ääreen ja alatte keskustella eron käytännönjärjestelyistä. Elarien suuruus, asumisjärjestelyt jne. Mies pääsee vaikka viikko viikko yh:ksi javoi koettaa onneaan saada seksiä sinkkumarkkinoilla. Sinäkin saat jokatoinen viikko vapaata ja voit etsiskellä uutta miestä, jos haluat, tai elellä iloisena sinkkuna ja harrastaa irtosuhteita, joita on naisille tarjolla.

Suosittelen, sinähän tuossa voitat.

Vierailija
12/52 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies sanoisi noin, niin lopettaisin seksin heti.

Oikeestiko joillakin pareilla seksi on jonkinlainen vallan väline?

Vierailija
13/52 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

NAIMIsiin mennään seksin takia. Parisuhde on seksisuhde. Kaverit ja liikekumppanit on erikseen. Miksi haluat sitoa miehesi ikuiseen puutteeseen? Et myöskään saa itse nauttia ihanasta seksistä tämän miehen kanssa.

Vierailija
14/52 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua naimisiin sun kanssa mutta ittaa paremman heti kun kohdalle kävelee. Haluaa olla siihen valmis eikä siksi sitoudu suhun. Miksi ostaa riesakseen koko lehmä ja vielä kalliilla kun voi saada päivittäin maitoa ihan ilmaiseksikin?

Vierailija
15/52 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten pihtaat? Kuvitteletko, ettei se vaikuttaisi mieheesi?

Vierailija
16/52 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa typerä aloitus. Ei edes hauska.

Vierailija
17/52 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

JiiÄsÄs.

Älä tuhlaa aikaasi tuollaiseen mieheen.

Älä.

Vierailija
18/52 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei halunnut naimisiin, vaikka seurustelun alussa niin puhuikin. Kyllästyin odottamaan ja kosin itse kun kymmenes yhteinen vuosi oli menossa. En toipunut järkytyksestä kun sain rukkaset. Yritimme vielä suhteellemme tekohengitystä, mutta pohja oli romahtanut. Erosimme. Vajaan vuoden sisällä mies meni toisen kanssa naimisiin. Siitä on nyt jo yli kymmenen vuotta, vanhenen sinkkuna. Hän oli elämäni rakkaus, mutta minä en ollut sitä hänelle

Vierailija
19/52 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex, eka kerralla, ennen harrastamista, sanoa paukautti: Minä en mene koskaan naimisiin, enkä tee koskaan lasta/lapsia... Tuumasin (mistäs tuo nyt tuli?), mut voidaanhan me aina harjotella, sitä tekemistä. ... Ja monet kerrat....

Vierailija
20/52 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mies on totaalinen itsekäs ääliö. Roikkuu suhteessa, jossa ei halua olla ja lähtee heti, kun mielestään parempaa löytyy. Pettää varmaankin jo. Mies ei ole sitoutunut suhteeseen. Miksi muuten kieltäytyisi avioliitosta, jos yhdessä on oltu jo niinkin kauan, että useampia lapsia on. Avioehdon voi tehdä, jos rahallinen puoli avioliitossa huolettaa. Tuo seksiasia on typerä tekosyy ja mies tietää itsekin, ettei se mistään aamenista muutu. Miehellä vaan on jo toinen jalka ovesta ulkona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä