Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen näkökulma naisen haluttomuuteen. Tämä tulisi kaikkien siitä ymmärtää.

Vierailija
15.09.2022 |

Tuon yhden toisen keskustelun motivoimana ajattelin kertoa oman näkökulmani tähän monia parisuhteita hiertävään asiaan. Toivottavasti tämä herättäisi ajattelemaan asiaa.

Ensin taustat: Elän parisuhteessa muuten hyvin ihanan, mutta seksiä hyvin harvoin haluavan naisen kanssa. Kuten näissä monissa muissa esimerkeissä, hän haluaa seksiä ainoastaan A. ovulaation aikaan, kun puhtaasti biologinen tarve syntyy ja B. muutama päivä ennen kuukautisia, kun hänen kertomansa mukaan tulee samanlainen olo kuin ovulaation aikaan. Muun ajan seksi kiinnostaa häntä vain, jos halun virittelyyn on käytetty epäinhimillinen määrä vaivaa ja aikaa. Näistä syistä harrastamme seksiä yleensä 2 kertaa kuukaudessa siten, että molempien kertojen välillä on n. 2 viikon tauko.

Sitten näkökulmani: en ole itsekään miehenä mikään panokone ja itselleni luontainen määrä seksiä olisi kerran viikossa. Tähän olisin täysin tyytyväinen. Näin ollen de facto seksin määrä suhteessani ei jää kovin kauaksi siitä, mikä minulle riittäisi. Mutta ongelma ei olekaan tässä, vaan kokonaan muualla. Naisen haluttomuudessa eniten minua miehenä satuttaa seuraavat asiat:

1. en saa koskaan kokea itseäni haluttavaksi. En edes silloin, kun rouva hormonaalsista syistä haluaa - tiedänhän jo vuosien kokemuksella, että tämä halu ei suinkaan ole minun, vaan hormonien aikaansaamaan ja minä nyt satun vain siinä olemaan se tarjolla oleva. Kaksi kertaa kuukaudessa n. puolen tunnin ajan saan tuntea halua, muina aikoina en saa minkäänlaista positiivista palautetta viehätysvoimastani.

2. tämä yhdistettynä jatkuvaan torjutuksi tulemiseen syö itsetuntoa omasta miehisyydestä suunnattoman paljon.

3. asetelma saa minut tuntemaan itseni välillä naurettavaksi munattomaksi pelleksi, jota nainen hyväksikäyttää olematta valmis itse tekemään mitään myönnytyksiä.

4. en koskaan saa kokea sitä huumaavaa tunnetta, että vaimo minun takiani olisi valmis panostamaan minuun tai itse keksimään kipinää välillemme. Esimerkiksi vaikkapa ajatus siitä, että hän vaivautuisi hankkimaan minua ilahduttavia alusvaatteita tai vaikkapa yllättämään häpykarvojen muotoilulla on täysin poissuljettu.

5. valitettavasti huomaan, että minulla on alkanut tulemaan katkeruutta ja suoranaista vastenmielisyyden tunnetta vaimoni seksialoitteita kohtaan, koska ne eivät minulle nykyisellään ole positiivinen asia, vaan ainoastaan muistuttavat asetelman epänormaaliudesta. Nämä tunteet on tietysti katkera pala huomata, koska muuten kyllä rakastan ja arvostan vaimoani kumppanina paljon. Näistä tunteista johtuen olen myös itse jo muutaman kerran kieltäytynyt vaimon aloitteesta, koska se ei suinkaan ole kiihottanut, vaan ainoastaan vituttanut.

Toivoisin, että naisen haluttomuudesta puhuttaessa enemmän kuin seksin määrästä absoluuttisesti puhuttaisiin näistä muista, ainakin itseäni huomattavasti enemmän satuttavista asioista. Fyysisen seksin tarpeensa mies voi poistaa helposti masturboimalla, mutta noita muita puutteita ei.

Ja lopuksi: kylläpä tuntui yllättävän hyvältä kirjoittaa tämä tähän auki!

Kommentit (311)

Vierailija
21/311 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä ollut hämmästyttävää lukea tätä ketjua ja sitä edellistäkin.

Valtaosa naisista tuntuu ajattelevan, että miehen haluilla ei ole suurtakaan merkitystä parisuhteessa. Seksiä on vain silloin, kun ne maagiset kiimapäivät painavat päälle. Muuten pitelee aika hiljaista. Sitten kun tähän päälle lisätään naisten haluttomuus seksistä puhumiseenkin.

Ja ajatus siitä, että miehen pitäisi olla aina se, joka lämmitelee tilanteet. Luojan kiitos, että oma naiseni ei lukeudu tuohon joukkoon.

Jos teitä naisia ei miehenne halut ja tarpeet kiinnosta, antakaa mahdollisuus hoitaa ne jonkun toisen kanssa. Seksillä kiristäminen ja pihtaaminen parisuhteessa on sikamaista.

Eniten ihmettelen, miksi tällaisten puolisoiden kanssa elämistä silti jatketaan vuodesta toiseen. Mikä teitä oikein vaivaa. No nyt joku tulee taas selittämään, että arki menee ihan hyvin ja ei se eroaminen ole aina helppoa. Se on ihan helppoa, jos päätöksen on pystynyt tekemään. Jos ei pysty, niin minusta on ihan turhaa tulla keskustelupalstoille itkemään ja selittelemään. Ottakaa ohjat käsiinne ja lopettakaa se itsenne kiduttaminen seksittömässä suhteessa.

Vierailija
22/311 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ap hyvästä kirjoituksesta. Olen kohtalotoverisi, ja hyvin samanlaiset ajatukset ja tuntemukset.

Meillä vaimo ei tee aloitetta koskaan eikä huomioi minua mitenkään eroottisessa mielessä, koskaan. Seksiä hänelle riittäisi se kerran kuussa. Kurjaltahan sellainen tuntuu juuri niistä syistä jotka kirjoitit.

No mikä vika siinä on että vaimo ei tee aloitetta? Te miehethän kehutte että tarvitsette seksiä enemmän kuin naiset. Olisi aika outoa että naisen pitäisi kuitenkin tehdä aloite.

Ja viettele ja hyväile vaimosi kiimaan hyvä mies.

Koska se näyttää siltä, että naista ei seksi kiinnosta.

Mies saattaa jopa miettiä, haluaako nainen häntä laisinkaan? Mies ei tunne itseään halutuksi. Ei tee enää mieli edes yrittää. Mutta ymmärrän, että sinä et tätä ymmärrä.

Näyttää siltä, ettei naista kiinnosta?  Miksei mies tee mitään se eteen, että naista alkaisi kiinnostamaan. Koitttaisi kaikin tavoin lisätä naisen haluja, jotta nainen alkaisi halumaan haluamista. Kissa pöydälle ja perusteleellinen keskustelu vaihtoehtoinen, jotta molemmat tietää missä mennään. Läheisyyden lisäämistä ja läsnäoloa kaikin tavoin, jotta naisen seksihalut ja halut miestä kohtaan palaisivat. 

Niin mies makaa kuin petaa. Turha valittaa ja itkeä, jos itsellä on periaatteellinen kysymys olla yrittämättä, saati edes ajatella, ettei suostuisi naisen halutessa. Sillä asenteella naisen halut ei ainakaan herää. 

On tullut harjoiteltua pitkässä parisuhdteessa joten on kokemusta. Parisuhdetta pitää vaalia heti alusta lähtien. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/311 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ap hyvästä kirjoituksesta. Olen kohtalotoverisi, ja hyvin samanlaiset ajatukset ja tuntemukset.

Meillä vaimo ei tee aloitetta koskaan eikä huomioi minua mitenkään eroottisessa mielessä, koskaan. Seksiä hänelle riittäisi se kerran kuussa. Kurjaltahan sellainen tuntuu juuri niistä syistä jotka kirjoitit.

No mikä vika siinä on että vaimo ei tee aloitetta? Te miehethän kehutte että tarvitsette seksiä enemmän kuin naiset. Olisi aika outoa että naisen pitäisi kuitenkin tehdä aloite.

Mies saattaa jopa miettiä, haluaako nainen häntä laisinkaan? Mies ei tunne itseään halutuksi. Ei tee enää mieli edes yrittää. Mutta ymmärrän, että sinä et tätä ymmärrä.

Näyttää siltä, ettei naista kiinnosta?  Miksei mies tee mitään se eteen, että naista alkaisi kiinnostamaan. Koitttaisi kaikin tavoin lisätä naisen haluja, jotta nainen alkaisi halumaan haluamista. Kissa pöydälle ja perusteleellinen keskustelu vaihtoehtoinen, jotta molemmat tietää missä mennään. Läheisyyden lisäämistä ja läsnäoloa kaikin tavoin, jotta naisen seksihalut ja halut miestä kohtaan palaisivat. 

Niin mies makaa kuin petaa. Turha valittaa ja itkeä, jos itsellä on periaatteellinen kysymys olla yrittämättä, saati edes ajatella, ettei suostuisi naisen halutessa. Sillä asenteella naisen halut ei ainakaan herää. 

On tullut harjoiteltua pitkässä parisuhdteessa joten on kokemusta. Parisuhdetta pitää vaalia heti alusta lähtien. 

Panomies-Paavo ei ymmärrä kaappihomojen, lerppamunien eikä vellihousu-vässyköitten ongelmia!! Pate on mies, kertakaikkiaan miesten mies, jonka ylivertaisen mahtimolon edessä pimpit huutavat hoosiannaa ja ulvovat sarjaorgasmeissa! Koska hänen parisuhteessaan asiat on sovittu heti alussa, niin se tarkoittaa sitä että kaikkien muitten "miesten" mahdolliset ongelmat johtuvat vain piilohomoudesta ja lerppamunaisuudesta! Jos vain kaikki miehet olisivat Paten laisia mahtiorheja niin tämäkin palsta olisi tarpeeton, tämä olisi vain yhtä naisten ylistyslaulua omista parisuhteistaan ja mahtiorgasmeistaan!! Pate kun nostaa kissan pöydälle, niin siinä ei ole mirrillä muuta mahdollisuutta kuin alkaa kehräämään ja kostumaan, muuten tulee reikä vaikka ehjään nahkaan!!!

Taviksillä on taviksien ongelmat, tietäähän nuo, piilohomot, nettirunkkarit ja vässykät!!! Pate on sitten ihan omalla tasollaan, päätään pidempänä lerppamuna-Leevien harmaasta massasta!!!

Vierailija
24/311 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n vaimo kuulostaa minulta aiemmassa suhteessani. Karu todeta, mutta omalla kohdalla syy käytökseeni oli se, että minä en enää halunnut lainkaan miestäni. Ovulaation aikaan libido oli vain kiin voimakas, että pystyin haluamaan seksiä myös miehen kanssa, jota en enää halunnut. Nyt uudessa suhteessa haluan seksiä paljon enemmän eikä tämä ole riippuvainen hormonikierrosta.

Vielä!

Alussa aina haluttaa mutta riippuuko halujen hiipuminen oikeasti puolisosta ja hänen käytöksestään.

Vierailija
25/311 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A) Naisen haluttomuus on usein biologista, ei johdu miehestä.

B) Suhteen tila ja läheisyys on yhteinen asia, koska suhde on yhteinen. Voit toki olla sitä mieltä että mies toimikoon kun se hänelle kerran on ongelma, mutta jos naisen haluttomuus johtuu siitä ettei hän ole tyytyväinen mieheen ja suhteeseen, niin onhan se naisellekin ongelmallista.

Vierailija
26/311 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kirjoitettu aloittajalta. Itse olin samassa tilanteessa vuosikausia, meillä meni että koko vuonna seksiä oli 4-6krt ja ei koskaan vaimon aloitteesta. Järjestin lapset hoitoon, käytiin ulkona yms kaikkea tälläistä. Ilman taka-ajatusta. Olin vain kuulema läpinäkyvä wonkaamisen suhteen. Sitten itselläni alkoi vaan olla mitta täysi, en edes enää yrittänyt. Näin mentiin täysin seksittömässä elämässä kuusi vuotta. Unohdin itseni ja omat seksin tarpeeni,

tarvittaessa vetäisin käteen ja taas mentiin jokin pv. Keskityin lapsiin ja heidän kanssa touhuamiseen työni ohella. Rouva alkoi saada raivareita ja purki niitä lapsiin, milloin oli sukat väärin kaapissa, milloin leivämuruja pöydällä. Jos siivottiin lasten kanssa koko talo, rouva siivosi viimeistään seuraavana päivänä samat paikat. Ei koskaan raivonnut minulle, aina lapsille. Niin ja puhumaan hän ei suostunut seksittömyydestä eikä juuri muustakaan. Omasta työstä ja työpaikasta kyllä..

Kerran sain sitten hänet puhumaan ja kuulema huono seksi sai hänen jalat kiinni. No jos ei suostu neuvomaan mistä pitää ja ja aina vain samassa asennossa hänen vaatimuksesta niin... Oli myös viime aikoina tuntenut itsensä perheen ulkopuoliseksi. No jos äiti alkaa valittamaan asioista n kaksi minuuttia kotiin saapumisesta, mitä muuta voi odottaa kuin vetäytymistä koko perheeltä. Minä hoidin oman työni ohella lasten harrastuksiin viennit, laitoin ruuat, leivoin, siivosinkin usein. Koirien hoito/lenkitys jäi myös minulle.

Sitten kun tein ratkaisuni niin jopa olisi ollut halukas puhumaan ja sopimaan asioita. Hoksasi että nyt joutuu kävelemään joka paikkaan eikä olekkaan kuskia. Eikä ostosten maksajana, vaikka meillä olikin yhteiset rahat, mutta hänellä ei ollut korttia useinkaan mukana. Nyt olen pari vuotta kerännyt itseäni ja hajoitettua itsekunnioitusta.. Myös lapsissa näkyy koska he eivät enää suostu menemään äidilleen viikonloppuisin ja jos menevät niin la- aamuna ja su-aamuna äkkiä pois...

Vierailija
27/311 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvanaiset syyttävät tästäkin aiheellisesta kirjoituksesta miestä. kirjoituksia poistuu ja ehkä tämä tosiaan on naisten feminismiä marinoitu palsta. nainen ei kuule miestä ja sekin on miehen vika. 

nainen, älä peseydy, kasvata pehko jota ei kukaan ole koskaan aikaisemmin nähnyt. pienennä rintasi. suorita terrori-isku hepene ja meikkikauppoihin. osta salkkarien kaikki tuotantokaudet.

ei tarvitse seksiä ja et tule vongatuksi. ja huumorikin tässä vaiheessa on unohdettu?

Vierailija
28/311 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan pointti oli pähkinän kuoressa että hän ei saa kokea olevansa haluttu, tule ns. nähdyksi seksuaalisena olentona.

Haluttoman naisen ei toisaalta kannata ruveta feikkaamaan halua ja harrastamaan seksiä pakosta. Se tekee suhteesta valheellista ja välineellistä, juuri sitä mistä insel-tyypit syyttävät naisia.

Mitä siis tehdä?

Jos ei halua ole, riittäisikö arvostuksen ja kiintymyksen osoittaminen? Voisiko pariskunta esim. istua kainaloikkain sohvalla? Läheisyyttä monet haluttomatkin naiset ilmeisesti haluavat. Voisiko vaimo vaikka tämän läheisyyssession lopulsi runkata miehelleen orgasmin, ihan avoimesti hyvää hyvyyttään toisen tarpeet huomioidakseen?

Vierailija
29/311 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vauvanaiset syyttävät tästäkin aiheellisesta kirjoituksesta miestä. kirjoituksia poistuu ja ehkä tämä tosiaan on naisten feminismiä marinoitu palsta. nainen ei kuule miestä ja sekin on miehen vika. 

nainen, älä peseydy, kasvata pehko jota ei kukaan ole koskaan aikaisemmin nähnyt. pienennä rintasi. suorita terrori-isku hepene ja meikkikauppoihin. osta salkkarien kaikki tuotantokaudet.

ei tarvitse seksiä ja et tule vongatuksi. ja huumorikin tässä vaiheessa on unohdettu?

Vauvanaiset ja Pate niinkö. Entäs jos ovatkin oikeassa ja ap mies saamaton lapanen.

Pate harjoitellu parisuhdetta ja naisen ymmärtämistä 46v. Jos parisuhteesta ja parisuhde seksistä ei pysty puhumaan avoimesti ja sopimaan alusta lähtien on joko tyhmä tai lapanen. Voi kertoa omat mieltymykset, mutta sopia myös omat rajat. Silloin ei tule kummallekaan yllätyksenä, jos toinen lähtee seksin vähetessä ja loppuessa. Molemmat tietää missä mennään ja mitä tapahtuu, jos ei halua tyydyttää toisen tarpeita ja pitää toista hyvänä. Rajoista myös pidetään kiinni, eikä lässytetä tyhjästä. Molemmat tietää, että suhteeseen pitää panostaa, tai se päättyy.

Vierailija
30/311 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vauvanaiset ja Pate niinkö. Entäs jos ovatkin oikeassa ja ap mies saamaton lapanen.

Pate harjoitellu parisuhdetta ja naisen ymmärtämistä 46v. Jos parisuhteesta ja parisuhde seksistä ei pysty puhumaan avoimesti ja sopimaan alusta lähtien on joko tyhmä tai lapanen. Voi kertoa omat mieltymykset, mutta sopia myös omat rajat. Silloin ei tule kummallekaan yllätyksenä, jos toinen lähtee seksin vähetessä ja loppuessa. Molemmat tietää missä mennään ja mitä tapahtuu, jos ei halua tyydyttää toisen tarpeita ja pitää toista hyvänä. Rajoista myös pidetään kiinni, eikä lässytetä tyhjästä. Molemmat tietää, että suhteeseen pitää panostaa, tai se päättyy.

Pate on seksiasioitten Tarzan, Mustanaamio, Mandrake-taikuri ja Tex Willer yhdessä persoonassa!! Vaviskaa piilohomot ja vässykät!!!

Vierailija
31/311 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pate on seksiasioitten Tarzan, Mustanaamio, Mandrake-taikuri ja Tex Willer yhdessä persoonassa!! Vaviskaa piilohomot ja vässykät!!!

Jäikö taas lääkkeet ottamatta. Varo ettet tukehdu.

Vierailija
32/311 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:ltä hyvä ja aiheellinen kirjoitus. Paljon yhtymäkohtia omaan kokemukseeni. Naisten seksihalujen väheneminen ja loppuminen parisuhteissa on yleisesti tiedetty tosiasia. Kaikilta ei lopu, mutta valtaosalta.

Huumorivitsi hääkakun vaikutuksesta seksihaluihin ei ole syntynyt tyhjästä.

Vierailija
33/311 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä ollut hämmästyttävää lukea tätä ketjua ja sitä edellistäkin.

Valtaosa naisista tuntuu ajattelevan, että miehen haluilla ei ole suurtakaan merkitystä parisuhteessa. Seksiä on vain silloin, kun ne maagiset kiimapäivät painavat päälle. Muuten pitelee aika hiljaista. Sitten kun tähän päälle lisätään naisten haluttomuus seksistä puhumiseenkin.

Ja ajatus siitä, että miehen pitäisi olla aina se, joka lämmitelee tilanteet. Luojan kiitos, että oma naiseni ei lukeudu tuohon joukkoon.

Jos teitä naisia ei miehenne halut ja tarpeet kiinnosta, antakaa mahdollisuus hoitaa ne jonkun toisen kanssa. Seksillä kiristäminen ja pihtaaminen parisuhteessa on sikamaista.

Eniten ihmettelen, miksi tällaisten puolisoiden kanssa elämistä silti jatketaan vuodesta toiseen. Mikä teitä oikein vaivaa. No nyt joku tulee taas selittämään, että arki menee ihan hyvin ja ei se eroaminen ole aina helppoa. Se on ihan helppoa, jos päätöksen on pystynyt tekemään. Jos ei pysty, niin minusta on ihan turhaa tulla keskustelupalstoille itkemään ja selittelemään. Ottakaa ohjat käsiinne ja lopettakaa se itsenne kiduttaminen seksittömässä suhteessa.

Asiaa. Vaikka ero on kivulias, niin jälkeenpäin sitä ihmettelee miksi en lähtenyt jo aiemmin. Mieluummin ilman seksiä sinkkuna kuin ilman seksiä perisuhteessa.

Vierailija
34/311 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tässä seksiä juuri ole. Vaimo ottaa kyllä suihin kun pyydän, mutta ei tykkää hommasta niin mitäpä tuota kerjäämään. Sitten vielä ihmettelee miksi en puhu mitään jne. Pakko runkata mutta ei olo siitä kummene ja viinakin auttaa ei niin perkeleesti paneta

Vierailija
35/311 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan pointti oli pähkinän kuoressa että hän ei saa kokea olevansa haluttu, tule ns. nähdyksi seksuaalisena olentona.

Haluttoman naisen ei toisaalta kannata ruveta feikkaamaan halua ja harrastamaan seksiä pakosta. Se tekee suhteesta valheellista ja välineellistä, juuri sitä mistä insel-tyypit syyttävät naisia.

Mitä siis tehdä?

Jos ei halua ole, riittäisikö arvostuksen ja kiintymyksen osoittaminen? Voisiko pariskunta esim. istua kainaloikkain sohvalla? Läheisyyttä monet haluttomatkin naiset ilmeisesti haluavat. Voisiko vaimo vaikka tämän läheisyyssession lopulsi runkata miehelleen orgasmin, ihan avoimesti hyvää hyvyyttään toisen tarpeet huomioidakseen?

Ei tietenkään voi. Nainen alistuisi täten hyväksikäytölle ja olisi seksuaalisen teon kohde. Patriarkaatin alistama.

Vierailija
36/311 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä siis tehdä?

Ei tietenkään voi. Nainen alistuisi täten hyväksikäytölle ja olisi seksuaalisen teon kohde. Patriarkaatin alistama.

Tämä oli varmaan sitä ironiaa.

Vierailija
37/311 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panomies-Paavo ei ymmärrä kaappihomojen, lerppamunien eikä vellihousu-vässyköitten ongelmia!! Pate on mies, kertakaikkiaan miesten mies, jonka ylivertaisen mahtimolon edessä pimpit huutavat hoosiannaa ja ulvovat sarjaorgasmeissa! Koska hänen parisuhteessaan asiat on sovittu heti alussa, niin se tarkoittaa sitä että kaikkien muitten "miesten" mahdolliset ongelmat johtuvat vain piilohomoudesta ja lerppamunaisuudesta! Jos vain kaikki miehet olisivat Paten laisia mahtiorheja niin tämäkin palsta olisi tarpeeton, tämä olisi vain yhtä naisten ylistyslaulua omista parisuhteistaan ja mahtiorgasmeistaan!! Pate kun nostaa kissan pöydälle, niin siinä ei ole mirrillä muuta mahdollisuutta kuin alkaa kehräämään ja kostumaan, muuten tulee reikä vaikka ehjään nahkaan!!!

Taviksillä on taviksien ongelmat, tietäähän nuo, piilohomot, nettirunkkarit ja vässykät!!! Pate on sitten ihan omalla tasollaan, päätään pidempänä lerppamuna-Leevien harmaasta massasta!!!

Tässä tulee 100 yläpeukkua.

Pano Paavonkin pitäisi tajuta se asia, että parisuhteet ovat erilaisia.

Milläs nostat kissan pöydälle, jos se roikkuu verhoissa eikä ole tulossa sieltä alas.

Kyl mää vaan olen onnellinen, että oma parisuhde on hyvä ja tasapäinen.

Vierailija
38/311 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milläs nostat kissan pöydälle, jos se roikkuu verhoissa eikä ole tulossa sieltä alas.

Kissan kanssa olisi voinut keskustella jo alunperin ennen kuin kiipesi verhoihin. Olisi voinut reagoida ja keskustella heti kun alkoi oireilemaan. Sitten kun kissa on jo verhoissa alkaa olemaan myöhäistä. Parisuhteen asioista voi keskustella etukäteenkin, samoin voi jo seurusteluaikana selvittää toisen halut ja tavat. Ei tarvitse sitten jälkikäteen ihmetellä ja valittaa. Muutenkin toisen haluja lisää parhaiten se, jos keskittyy aina toisen tyydyttämiseen, eikä omaansa. Yleensä niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Vierailija
39/311 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kissan kanssa olisi voinut keskustella jo alunperin ennen kuin kiipesi verhoihin. Olisi voinut reagoida ja keskustella heti kun alkoi oireilemaan. Sitten kun kissa on jo verhoissa alkaa olemaan myöhäistä. Parisuhteen asioista voi keskustella etukäteenkin, samoin voi jo seurusteluaikana selvittää toisen halut ja tavat. Ei tarvitse sitten jälkikäteen ihmetellä ja valittaa. Muutenkin toisen haluja lisää parhaiten se, jos keskittyy aina toisen tyydyttämiseen, eikä omaansa. Yleensä niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Kuinkas monen naisen kassa sinä Pano Paavo olitkaan asioista keskustellut?

Ihmiset muuttuvat ja seksi sen mukana. Seurusteluaikainen nainen ei ole sama henkilö 25 vuoden päästä.

On myös olemassa sellaisia naisia, jotka muuttuvat kertakaikkisen mykiksi, kun pitäisi alkaa keskustelemaan seksistä, ongelmista seksissä tai seksin puutteesta. Keskustelukin voi lähtökohtaisesti olla hiukan vaikeaa, jos syyllinen on lähtökohtaisesti mies, miehen käytös ja miehen tekemättömyys. Minkä helvetin takia keskustelujen avaaminen koskee vain miehiä?

Vierailija
40/311 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet nimenomaan haluavat vain *jonkun*, johon tarpeensa tekevät, henkilöllä ei niin väliä. Naiset sen sijaan haluavat seksiä jonkun tietyn miehen kanssa, tai ei ollenkasn, heiltä useimmiten puuttuu yleinen tarve harradyaa seksiä vain *jonkun* kanssa. Joten huvittuneesti voi tehdä huomion, että ap projisoi vaimoonsa lähes pelkästään miehille tyypillistä ajattelumallua tajuamatta sitä itse lainkaan.

Turpa tukkoon ja painu sinä takaisin sinne feministikoloosi.

AP:lla on tärkeä pointti. Aina valitetaan ettei miehet puhu tunteistaan - silloin kun puhuu, tulee joku läski lepakko lässyttämään asioista mistä ei tiedä yhtään mitään (miesten tunteista).

Älkää ihmiset oikeasti kuvitelko että feminismi on tuota miesten syyttämistä.

Siinä on omat ongelmansa mutta tuo oli vain urpo eikä feministi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi