2 päivässä Tinderissä 120 mätchia, N39 v ja 1 lapsi
Onko tämä paljon? Liityin vasta ja saan niin paljon mätcheja ja yhteydenottoja että en ehdi keskustella kun joidenkin harvojen kanssa. Moni on etsimässä parisuhdetta.
Kommentit (65)
Tämä on oikeasti vähän huvittavaa kun tällä palstalla aina nämä nelikymppiset neitsyt miehet lällättelee ettei yh-äidit saa seuraa ja todellisuus on itselläni ainakin se että saa melkein kepillä tuuppia innokkaimpia kosijoita kauemmas. Mutta itsellään noilla taitaa olla aika hiljaista. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Kukaan järjellinen mies halua yh-äitiä. Ei millään pahalla, mutta näin se reaalimaailmassa menee.
Kaikki ei ole pienen lapsen yh.
Normaali. Sitten kun kaksi lasta tulee lisää niin moninkertaistuu kun näkevät että olet kunnon tyttö.
Et turhaan pihtaa värkkiäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan järjellinen mies halua yh-äitiä. Ei millään pahalla, mutta näin se reaalimaailmassa menee.
Mikä yh äiti !?
Kuka on puunut mistään Yh äidistä. Onko ex miehenikin joka on yhtä paljon lapsen kanssa ja yhtä paljon isä, "YH isä"???
ap
No jos mies saa valita ottaako lapsettoman naisen vai naisen, jolla jo valmiiksi kakara jonkun muun kanssa niin kyllä se mies lapsettoman valitsee.
Outo on mun mies sitten.. valitsi naisen kellä oli lapsi, vaikka sääti ja kirjoitteli minua ennen nättien lapsettomien naisten kanssa ja kun tapasi minut niin valitsi minut, vaikka tarjontaa olisi ollut lapsettomista naisista.
Ei yksi pääsky kesää tee.
Oikeasti normaalit miehet, joilla itselläänkin on yleensä jo lapsia siinä +35 vuotiaana, heille on aivan normaalia että toisellakin on lapsia ja ymmärtävät hyvin että elämä ei vaan aina mene niin niinkuin oli ajatellut. Itse oikeastaan toivon että miehellä on lapsia, koska lapsettoman miehen on vähän vaikea ymmärtää lapsellisten ihmisten prioriteetteja.
No ne 35 v miehet etsii 25v mirkkuja, ei liki 40v. Vanhoja naisia. Toki jos ei natsaa nuorempien kanssa niin joku lähemmäs nelikymppinenkin käy.
Montako kertaa oot esiintynyt Tinderissä naisena kun niin tarkkaan tiedät?
Kun naisena asensin tinderin, niin itsellenikin oli ekan yön ainaka tullut tinderiin ilmoitus "sinulla on yli 100 tykkäystä". Normaalivartaloinen, urheilullinen nainen 40+. Käytännössä kaikki joista tykkäsin, mätsäsi joko heti tai parin päivän sisällä. Kaikki ei toki jutelleet, mutta eipä haitannut kun löysin sen yhden oikean.
Kaverini, 3 lapsen yh meni tinderiin ja löysi heti hyvän miehen. Mies on lapseton ja 5 v nuorempi. Heillä tuntuu olevan onnellinen ja tasapainoinen parisuhde. Muuttivat yhteen jo alle vuoden tutustumisen jälkeen. Matkustelevat ja viettävät paljon aikaa yhdessä.
Sen sijaan minä lapseton kaunis nainen en löytänyt miestä edes monen vuoden tinderissä olon aikana. Vaikea päästä treffeille, toisille treffeille lähes mahdotonta. Olen tosin laiska swaippaamaan. En ikinä saisi noin monta matchia jo siitä syystä. Yksi match päivässä on jo tosin hyvin. Välillä pidän viikkoja taukoa kaikkien pettymysten jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on oikeasti vähän huvittavaa kun tällä palstalla aina nämä nelikymppiset neitsyt miehet lällättelee ettei yh-äidit saa seuraa ja todellisuus on itselläni ainakin se että saa melkein kepillä tuuppia innokkaimpia kosijoita kauemmas. Mutta itsellään noilla taitaa olla aika hiljaista. 🤔
Todellisuudessa noita nelikymppisiä neitsyt miehiä ei kyllä enää ole paitsi mammojen harhoissa. Meilläpäin kaikki peräkammarin pojat ovat käyneet jo monesti thaikuissa ja tai filippiineillä. Kyllä jopa se paatunein mammanpoika osaa avata sen skyskannerin ja täyttää sinne tiedonsa.
Ja huh huh, miten kusi on sitten noussut päähän noilla. Ollaan olevinaan niin pelimiehiä ja kerskutaan noilla lukuisilla panoilla. Ja haukkuvat suomalaisia naisia tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä yh äiti !?
Kuka on puunut mistään Yh äidistä. Onko ex miehenikin joka on yhtä paljon lapsen kanssa ja yhtä paljon isä, "YH isä"???
ap
Olet ollut huono puoliso kun kerran ero tullut. Miesten silmissä epäonnistunut nainen.
Yh isä on sankari.
Onko noilla mätseilläsi ap pääasiassa täydellinen hiusraja kaikilla?
Olin Tinderissä kolme viikkoa eikä tullut yhtään matchiä.
M52
Vierailija kirjoitti:
Kaverini, 3 lapsen yh meni tinderiin ja löysi heti hyvän miehen. Mies on lapseton ja 5 v nuorempi. Heillä tuntuu olevan onnellinen ja tasapainoinen parisuhde. Muuttivat yhteen jo alle vuoden tutustumisen jälkeen. Matkustelevat ja viettävät paljon aikaa yhdessä.
Sen sijaan minä lapseton kaunis nainen en löytänyt miestä edes monen vuoden tinderissä olon aikana. Vaikea päästä treffeille, toisille treffeille lähes mahdotonta. Olen tosin laiska swaippaamaan. En ikinä saisi noin monta matchia jo siitä syystä. Yksi match päivässä on jo tosin hyvin. Välillä pidän viikkoja taukoa kaikkien pettymysten jälkeen.
Täällä kohtalotoveri.
Vierailija kirjoitti:
Onko noilla mätseilläsi ap pääasiassa täydellinen hiusraja kaikilla?
Varmaan jotain atleettisia miljonääritoimarimalleja kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellisuudessa noita nelikymppisiä neitsyt miehiä ei kyllä enää ole paitsi mammojen harhoissa. Meilläpäin kaikki peräkammarin pojat ovat käyneet jo monesti thaikuissa ja tai filippiineillä. Kyllä jopa se paatunein mammanpoika osaa avata sen skyskannerin ja täyttää sinne tiedonsa.
Ja huh huh, miten kusi on sitten noussut päähän noilla. Ollaan olevinaan niin pelimiehiä ja kerskutaan noilla lukuisilla panoilla. Ja haukkuvat suomalaisia naisia tietenkin.
Eipä sitä peruspäivärahalla mennä Thaikkuihin.
Vierailija kirjoitti:
Et kyllä voi olla kovin kaunis. Sori nyt vaan.
Vierailija kirjoitti:
Olin Tinderissä kolme viikkoa eikä tullut yhtään matchiä.
M52
Kokeilitko niitä 25 vuotiaita joita ilmeisesti lakoaa laumoittain keski-ikäisten miesten jalkoihin?
Eipä mullakaan ole miehistä pulaa ollut tässä eron jälkeen. Kyllä niitä helpolla löytää, jopa sellaisia jotka haluavat vakavampaa, ovat koulutettuja, komeita ja fiksuja. Ja niin nopeasti niin rakastuneita. Valitettavasti mun elämäntilanne on kuitenkin sellainen, ettei sitä sitten kumminkaan oikeasti ole kukaan halunnut olla ja parisuhteenalut on kaatunut ihan käytännönsyihin. Ekan kanssa olin kyyninen jo, mutta päätin katsoa sen kortin. Tokan kanssa olin kyyninen ja yritin pitää etäällä, mutta olisi halunnut enemmän. Kunnes tosiaan tajusi, että mikä mun elämäntilanne on ja vetäytyi. Kolmatta en enää ota tähän vaikka olisi kuinka sinnikäs! Nämä aikaisemmat ovat siis nähneet aivan tolkuttoman vaivan sen eteen, että olen heille vähän lämmennyt.
Elämäntilanne on tosiaan kaksi erityislasta, täysin toimimaton yhteishuoltajuus ja (rauhalliset) käräjät, todella vaativat opinnot itsellä jotka vievät käytännössä 80% vapaa-ajastani sekä ystävät joille annan mielelläni sitten vaikka lopun vapaa :D En vain ymmärrä, miksi noi miehet kuvittelee tähän istuvansa.
Mutta pointti oli se, että kyllä normaaleille naisille vientiä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä sitä peruspäivärahalla mennä Thaikkuihin.
Ei niin mutta mami tai papi maksaa tai paiskivat paskaduuneja (varasto,taksi,hese jne) sen verran että pääsevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kyllä voi olla kovin kaunis. Sori nyt vaan.
Varmasti on olemassa minua täydellisempiä naisia. Olen saanut kuitenkin kehuja sekä miehiltä että naisilta ulkonäöstäni. Ja peilistäkin näen varsin viehättävän naisen. Toki minullakin on päiviä, kun en itseäni kauniiksi tunne.
Vierailija kirjoitti:
Eipä mullakaan ole miehistä pulaa ollut tässä eron jälkeen. Kyllä niitä helpolla löytää, jopa sellaisia jotka haluavat vakavampaa, ovat koulutettuja, komeita ja fiksuja. Ja niin nopeasti niin rakastuneita. Valitettavasti mun elämäntilanne on kuitenkin sellainen, ettei sitä sitten kumminkaan oikeasti ole kukaan halunnut olla ja parisuhteenalut on kaatunut ihan käytännönsyihin. Ekan kanssa olin kyyninen jo, mutta päätin katsoa sen kortin. Tokan kanssa olin kyyninen ja yritin pitää etäällä, mutta olisi halunnut enemmän. Kunnes tosiaan tajusi, että mikä mun elämäntilanne on ja vetäytyi. Kolmatta en enää ota tähän vaikka olisi kuinka sinnikäs! Nämä aikaisemmat ovat siis nähneet aivan tolkuttoman vaivan sen eteen, että olen heille vähän lämmennyt.
Elämäntilanne on tosiaan kaksi erityislasta, täysin toimimaton yhteishuoltajuus ja (rauhalliset) käräjät, todella vaativat opinnot itsellä jotka vievät käytännössä 80% vapaa-ajastani sekä ystävät joille annan mielelläni sitten vaikka lopun vapaa :D En vain ymmärrä, miksi noi miehet kuvittelee tähän istuvansa.
Mutta pointti oli se, että kyllä normaaleille naisille vientiä on.
Totta kai on. Naisille parisuhteen saaminen on monin verroin helpompaa kuin miehille.
No ne 35 v miehet etsii 25v mirkkuja, ei liki 40v. Vanhoja naisia. Toki jos ei natsaa nuorempien kanssa niin joku lähemmäs nelikymppinenkin käy.