2 päivässä Tinderissä 120 mätchia, N39 v ja 1 lapsi
Onko tämä paljon? Liityin vasta ja saan niin paljon mätcheja ja yhteydenottoja että en ehdi keskustella kun joidenkin harvojen kanssa. Moni on etsimässä parisuhdetta.
Kommentit (65)
Aika ahkerasti olet itsekin swaipannut oikealle näköjään. Ei paljoa kriteerejä taida olla?
Again? kirjoitti:
Ap älä jaksa
En ole koskaan tästä aiheesta tänne kirjoittanut.
Taasko se päivän trolli jaksaa :)
Millos ois muita juttuja?
Ei ole mikään erityisen suuri määrä mätcheja, itse sain lapsettomana naisena paljon enemmän. Ehkä toi sun lapsi karsii osan miehistä pois.
Vierailija kirjoitti:
Aika ahkerasti olet itsekin swaipannut oikealle näköjään. Ei paljoa kriteerejä taida olla?
On paljonkin kriteereitä ja sellaisia miehiä on ollut paljon. Luonne merkkaa paljon.
Mutta myös se ettei ole juntti, persu, käytä paljon alkoholia, tai että ei pidä huolta itsestään.
Minusta ihmset jotka deittailevat kauppalista kanssa ovat naurettavia.
Ei kannata ylpistyä liikaa. Moni mies on Tinderissä asenteella "Ronkelit runkkaa" ja silloin kelpuutetaan lähes tulkoon kaikki. Sit kun tulee match niin lähetään miettimään lähestymistapoja.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan järjellinen mies halua yh-äitiä. Ei millään pahalla, mutta näin se reaalimaailmassa menee.
Halusi minun mieheni. Yhdessä jo 17 vuotta ja ihanaa olla yhdessä ja rakastettuja molemmin puolin.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata ylpistyä liikaa. Moni mies on Tinderissä asenteella "Ronkelit runkkaa" ja silloin kelpuutetaan lähes tulkoon kaikki. Sit kun tulee match niin lähetään miettimään lähestymistapoja.
Niin mutta kun siihen mätchiin vaaditaan kummankin reaktio, luuletko että minä ihan kaikkia kelpuutan.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan järjellinen mies halua yh-äitiä. Ei millään pahalla, mutta näin se reaalimaailmassa menee.
Noin se menee vauvapalstalla, reaalimaailmassa sinkkuäiditkin löytää kyllä seuraa ja parisuhteita. Jopa ne yh-äidit.
Taidanpa tästä lähteä seuraavaksi ensi treffit alttarilla ohjelmaan!
Ap
Olin Tinderissä pari päivää,ei ollut maksullinen versio eli en nähnyt tykkääjiä. Sain kaksi matchia,itse taisin likettää alle kymmenen. Molemmat hakivat seksiä,itse parisuhdetta. Kyllästyin ja poistin koko sovelluksen. En jaksanut jäädä odottelemaan josko olis tullut enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä yh äiti !?
Kuka on puunut mistään Yh äidistä. Onko ex miehenikin joka on yhtä paljon lapsen kanssa ja yhtä paljon isä, "YH isä"???
ap
No jos mies saa valita ottaako lapsettoman naisen vai naisen, jolla jo valmiiksi kakara jonkun muun kanssa niin kyllä se mies lapsettoman valitsee.
Parisuhdetta ei valita kuin jotain kaljatölkkiä. Ihmiset ihastuu tai ei ihastu toisiinsa. Toivon etten itse ainakaan tule valituksi kenenkään toimesta siksi että olen ns. paperilla hyvä, koska sitähän tuollainen olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä yh äiti !?
Kuka on puunut mistään Yh äidistä. Onko ex miehenikin joka on yhtä paljon lapsen kanssa ja yhtä paljon isä, "YH isä"???
ap
No jos mies saa valita ottaako lapsettoman naisen vai naisen, jolla jo valmiiksi kakara jonkun muun kanssa niin kyllä se mies lapsettoman valitsee.
Outo on mun mies sitten.. valitsi naisen kellä oli lapsi, vaikka sääti ja kirjoitteli minua ennen nättien lapsettomien naisten kanssa ja kun tapasi minut niin valitsi minut, vaikka tarjontaa olisi ollut lapsettomista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mutta kun siihen mätchiin vaaditaan kummankin reaktio, luuletko että minä ihan kaikkia kelpuutan.
Ei luulla. Olet täysin omaa luokkaasi, ja erinomaisella vaistollasi ja ihmistuntemuksellasi tiedät kenet swaippaat mahtchin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä yh äiti !?
ap
Outo on mun mies sitten.. valitsi naisen kellä oli lapsi, vaikka sääti ja kirjoitteli minua ennen nättien lapsettomien naisten kanssa ja kun tapasi minut niin valitsi minut, vaikka tarjontaa olisi ollut lapsettomista naisista.
Ei yksi pääsky kesää tee.
Kun liityin, alle tunnissa tuli se yli 100 tykkäystä. Nyt en tiedä paljonko on, kun ei ole se maksullinen versio. Matcheja tulee välillä, lähinnä koska itse tykkään todella harvasta. Ei ole kovin iso kaupunki ja taso tuntuu olevan huono miehissä. Tosin en etsi mitään vakavaa, joten suhdetta etsivät heitän heti vasuriin. Aiemmalla tinder kokeilulla löysin sentään yhden todella hyvän komistuksen ja edelleen nähdään fwb meiningillä viikoittain. Välillä kuitenkin kiva katsella tarjontaa, nuoria miehiä tuntuu olevan paljon.
N39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä yh äiti !?
ap
Ei yksi pääsky kesää tee.
Oikeasti normaalit miehet, joilla itselläänkin on yleensä jo lapsia siinä +35 vuotiaana, heille on aivan normaalia että toisellakin on lapsia ja ymmärtävät hyvin että elämä ei vaan aina mene niin niinkuin oli ajatellut. Itse oikeastaan toivon että miehellä on lapsia, koska lapsettoman miehen on vähän vaikea ymmärtää lapsellisten ihmisten prioriteetteja.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tuskin YH:na kannattaa sinne lähteä. En edes tiedä ottavatko ohjelmaan, jos on valmiiksi jo lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tuskin YH:na kannattaa sinne lähteä. En edes tiedä ottavatko ohjelmaan, jos on valmiiksi jo lapsia.
Tällä kaudella on yh-isä. Vaikuttaa nauttivan avioliitosta ainakin tähän asti.
Fiksu ihminen ottaa tietenkin sen josta hän pitää.
Mutta urpo kuvittelee että kaikki ovat yhtä typeriä kun hän itse on.