Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (10376)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainaus:

Mitä muita aineita pedofiilit käyttävät lasten houkutteluun? Alkoholi lienee kaikkein yleisin ja varmaan paras, koska uhri ei muista jälkikäteen asioita.

Uutiset kertovat toista, mutta sinulla on varmasti hyvä tieto siitä, tykkäävätkö pedofiilit alkoholilla tyrmätystä lapsesta. Itselle sitten ne kannabissauhut?

Narsistina olet selvästi täysin sairaudentunnoton oman käytöksesi häiriintyneisyydelle. Kuvitteletko ihan itse ja oikeasti olevasi ns. psyykkisesti tasapainossa oleva normaali ihminen?

Pidätkö sinä sitten pedofiilina itseäsi normaalina? Onko kaikki vika muka ollut lapsissa?

Jankuti jankuti. Itsekin myönsit siis olevasi mielisairas ja avohoitopotilaskin, ja käytöksesi kyllä todistaa sen asian faktaksi koko ajan.

Kuvitteletko ihan itse ja oikeasti olevasi ns. psyykkisesti tasapainossa oleva normaali ihminen? Kyllä vai ei? Vastaatko kiitos!

Sinun pedofiliasi on tässä se oleellinen kysymys. Siitä nimittäin kärsivät viattomat.

Etkö tosiaan ymmärrä olevasi vakavasti häiriintynyt kun haukut ihmisiä netissä pedofiileiksi ilman mitään todisteita?

Kuvitteletko ihan itse ja oikeasti olevasi ns. psyykkisesti tasapainossa oleva normaali ihminen? Kyllä vai ei? Vastaatko kiitos!

Onko liian vaikea kyllä/ei-kysymys sinulle?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Etkö tosiaan ymmärrä olevasi vakavasti häiriintynyt kun haukut ihmisiä netissä pedofiileiksi ilman mitään todisteita?

Minulla on todisteita siitä, että kannabista käytetään lapsia raiskattaessa. Loput on todistanut sinun käytöksesi.

Oletko koskaan ajatellut lopettaa lasten panemista? Vastaa kyllä tai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vastaa sinä ensin. Eli kuvitteletko ihan itse ja oikeasti olevasi ns. psyykkisesti tasapainossa oleva normaali ihminen? Kyllä vai ei? Vastaatko kiitos!

Vai onko liian vaikea kyllä/ei-kysymys sinulle?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainaus:

Kuinka monta sivua aiot vielä olla "kriittinen" kun itsekin siis jo myönnät että et itsekään tarkoita kaikkia? Eikä kukaan ole vähätellyt seksuaalirikoksia.

Kyllä tästä ainakin sata sivua saadaan. Paikalla vaikuttaa nimittäin olevan niitä, joita tarkoitan. En päästä heitä helpolla.

Mielisairaana näet netissä aivan varmasti mitä itse haluat vain nähdä.

Eikö pedofiliasi sitten ole mielisairaus?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Minulla on todisteita siitä, että kannabista käytetään lapsia raiskattaessa.

Mitä muita aineita käytetään?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Kannattaa kysyä paikalla olevalta pedofilian kokemusasiantuntijalta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Vastaa sinä ensin. Eli kuvitteletko ihan itse ja oikeasti olevasi ns. psyykkisesti tasapainossa oleva normaali ihminen? Kyllä vai ei? Vastaatko kiitos!

Valitit äsken jankuttamisesta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainaus:

Kuinka monta sivua aiot vielä olla "kriittinen" kun itsekin siis jo myönnät että et itsekään tarkoita kaikkia? Eikä kukaan ole vähätellyt seksuaalirikoksia.

Kyllä tästä ainakin sata sivua saadaan. Paikalla vaikuttaa nimittäin olevan niitä, joita tarkoitan. En päästä heitä helpolla.

Mielisairaana näet netissä aivan varmasti mitä itse haluat vain nähdä.

Eikö pedofiliasi sitten ole mielisairaus?

Varmaan olisi jos sellainen olisin. Sinä olet ainakin täysin sekaisin aamusta iltaan, ja selkeästi myös täysin sairaudentunnoton avohoitopotilas. Uskon myös helposti, että kykenet jatkamaan tuota samaa sekoiluasi verovaroilla vuosikausia ja tosiaan aamusta iltaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Vastaahan kysymykseen niin ei tarvitse kysyä moneen kertaan.

Eli kuvitteletko ihan itse ja oikeasti olevasi ns. psyykkisesti tasapainossa oleva normaali ihminen? Kyllä vai ei? Vastaatko kiitos!

Vierailija

Lainaus:
Varmaan olisi jos sellainen olisin. Sinä olet ainakin täysin sekaisin aamusta iltaan, ja selkeästi myös täysin sairaudentunnoton avohoitopotilas. Uskon myös helposti, että kykenet jatkamaan tuota samaa sekoiluasi verovaroilla vuosikausia ja tosiaan aamusta iltaan.
Parempi olisi, jos sinä olisit verovaroja nosteleva avohoitopotilas kuin tuollainen pedofiili. Vai mitä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Kannattaa kysyä paikalla olevalta pedofilian kokemusasiantuntijalta.

Ja sinä olit siis se patologisesti valehteleva ja hyvin häiriintynyt narsisti, ja sairaseläkkeellä oleva avohoitopotilas? Kuten siis itsekin totesit.

Koetko olevasi asiantuntija narsismissasi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Vastaahan kysymykseen niin ei tarvitse kysyä moneen kertaan.

Eli kuvitteletko ihan itse ja oikeasti olevasi ns. psyykkisesti tasapainossa oleva normaali ihminen? Kyllä vai ei? Vastaatko kiitos!

Turha kysymys kun näkeehän tuon että vika löytyy korvien välistä. Riittää kun katsoo tuota kirjoittelua. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kannabispedofiijeja on joutunut hankkimaan raiskaushuumeensa rikollisilta. Kannabishörhöt raivoissaan!

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000009221179.html

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000009210308.html

Vain otettu lääke auttaa. Lääkkeet! Kivasti auttaa sitten lääke vanhaa miestä. Vanhaa miestä jolla kivasti heittää päässä. Kannabispsykoosi päässä heittää. Pelkkä sana kannabis laukaisee psykoosin. Siellä ne kaikki hiisaa vanhan miehen päässä. Ei auta nämä lääkkeet, junalauta!

Vierailija

Lainaus:

Vain otettu lääke auttaa. Lääkkeet! Kivasti auttaa sitten lääke vanhaa miestä. Vanhaa miestä jolla kivasti heittää päässä. Kannabispsykoosi päässä heittää. Pelkkä sana kannabis laukaisee psykoosin. Siellä ne kaikki hiisaa vanhan miehen päässä. Ei auta nämä lääkkeet, junalauta!

:-) Minut triggeröivä sana on kylläkin pedofiili, ei kannabis. Mitä mieltä sinä olet heistä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lainaus:

:-) Minut triggeröivä sana on kylläkin pedofiili, ei kannabis. Mitä mieltä sinä olet heistä?

Namusedille leima otsaan. Siinä lukisi tälle henkilölle ei saa myydä karkkeja. Erillaisia huumaavia lääkkeitä käytetään eniten raiskauksissa ja hyväksikäytöissä. Eipä sinua triggeröi ne eikä oikeasti edes pedofiilit vaan kannabis.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainaus:

Namusedille leima otsaan. Siinä lukisi tälle henkilölle ei saa myydä karkkeja. Erillaisia huumaavia lääkkeitä käytetään eniten raiskauksissa ja hyväksikäytöissä. Eipä sinua triggeröi ne eikä oikeasti edes pedofiilit vaan kannabis.

Kuvailisitko suhtautumistasi kannabispedofiliaan neutraaliksi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainaus:

Kuvailisitko suhtautumistasi kannabispedofiliaan neutraaliksi?

Tuo menee samaan kategoriaan rasvateoriasi kanssa. Itse keksittyjä haittoja ei lasketa.

Sivut