Kannabis aiheuttaa psykooseja - miksi sen käyttö pitäisi laillistaa?
Kommentit (10522)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, että myönnät itse olevasi kovien huumeiden päivittäiskäyttäjä ja niiden näkyvin mainostaja tällä palstalla. Ja olet tehnyt samaa siis jo useiden vuosien ajan?
Myönnän ihan mitä vain haluat niin kauan kuin ei puhuta asiasta.
Puhutaan nyt siitä miksi olet mainostanut tällä palstalla kovia huumeita useiden vuosien ajan. Eli miksi siis?
Huumejengit maksavat avokätisesti siitä, että olen heille influencer. Voidaanko nyt puhua taas kannabiksesta?
Ja sinua ei millään tavalla häiritse se, että mainostat vuodesta toiseen kovia huumeita Vauva-palstalla? Ja olet tehnyt sitä siis jo useiden vuosien ajan. Eli mainostat niitä samoja huumeita, joita kerrot käyttäväsi päivittäin aamusta iltaan.
Vierailija kirjoitti:
En käytä kuin Subua, herskaa ja piriä. Saan ne palkkioksi siitä, että sometan sinulle.Saat siis kovia huumeita palkaksi siitä, että mainostat kovia huumeita tällä palstalla?
Kannabis on kova huume. Minä käytän vain noita mietoja.
Olet kyllä ihan sekaisin. Huomaa, että olet käyttänyt kovia huumeita useiden vuosien ajan.
Ja sinua ei millään tavalla häiritse se, että mainostat vuodesta toiseen kovia huumeita Vauva-palstalla? Ja olet tehnyt sitä siis jo useiden vuosien ajan. Eli mainostat niitä samoja huumeita, joita kerrot käyttäväsi päivittäin aamusta iltaan.
Ei kun minä yritän puhua täällä kannabiksesta, kovasta huumeesta. Jotkut muut vievät koko ajan asiaa sivuraiteille.
Vierailija kirjoitti:
En käytä kuin Subua, herskaa ja piriä. Saan ne palkkioksi siitä, että sometan sinulle.Saat siis kovia huumeita palkaksi siitä, että mainostat kovia huumeita tällä palstalla?
Ne sinun "miedot" huumeesi ovat siis Suomessa nuorten yleisin kuolinsyy.
Kannabiksen käyttäjät ovat sitten semmoisia jankuttajia. Silmät punasina tootaali pysähtyneessä tilassa jankataan samaa asiaa jatkuvasti. Olipa sitten livenä tai tässä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta monet saavat niistä myös todella hyvän olon. Ei mitään kannabispöhnää.
Vierailija kirjoitti:
Ei kun minä yritän puhua täällä kannabiksesta, kovasta huumeesta. Jotkut muut vievät koko ajan asiaa sivuraiteille.
Ja sinua ei siis millään tavalla häiritse se, että mainostat vuodesta toiseen kovia huumeita Vauva-palstalla? Voisitko vastata jos "älyä" kerran sinulla on?
Kannabista ei missään maailman maassa tai luokittelussa luokitella "kovaksi huumeeksi". Se on vain sinun väitettäsi.
Vierailija kirjoitti:
Kannabiksen käyttäjät ovat sitten semmoisia jankuttajia. Silmät punasina tootaali pysähtyneessä tilassa jankataan samaa asiaa jatkuvasti. Olipa sitten livenä tai tässä palstalla.
Ne pitää oppia ottamaan oikealla tavalla. Missään nimessä niitä ei pidä kohdella kuin täysivaltaisia kansalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etpä ole tainnut kannabista koskaan edes käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ne sinun Vauva-palstalla vuodesta toiseen mainostamasi "miedot" huumeet ovat siis Suomessa nuorten yleisin kuolinsyy, ja itsekin olet siis kovista huumeista riippuvainen narkomaani.
Ja sinua ei siis millään tavalla häiritse se, että mainostat vuodesta toiseen kovia huumeita Vauva-palstalla? Voisitko vastata jos "älyä" kerran sinulla on?
Kannabista ei missään maailman maassa tai luokittelussa luokitella "kovaksi huumeeksi". Se on vain sinun väitettäsi.
On sinun kuvitelmaasi, että minä mainostan vuodesta toiseen huumeita. Olet varmasti itse paras fantasioimaan jonkin syyn, miksi muka teen niin.
Vierailija kirjoitti:
Sääli, että sinuakaan ei selvästi haittaa palstalla tapahtuva kovien huumeiden näkyvä mainonta.
Ja ne sinun Vauva-palstalla vuodesta toiseen mainostamasi "miedot" huumeet ovat siis Suomessa nuorten yleisin kuolinsyy, ja itsekin olet siis kovista huumeista riippuvainen narkomaani.
Miksi puhut miedoista huumeista, kun aiheena on kannabis?
On taas sellaista pelleilyä että asiasta ei voi erehtyä. Tästä aiheesta olen nähnyt samaa aikaisemmin. s 24 ja iltalehden keskustelut. Kannabiksen vastustajalla tilttaa niin menee ihan spedeilyksi. Eikä edes hyvällä tavalla. Taitaa eläkeläisellä olla korkki auki ja paatos päällä. Vanhuksille ihan ystävällinen neuvo. Varokaa niitä banaanin kuoria lattialla.
Vierailija kirjoitti:
On sinun kuvitelmaasi, että minä mainostan vuodesta toiseen huumeita. Olet varmasti itse paras fantasioimaan jonkin syyn, miksi muka teen niin.
Itse myönsit asian. Olet siis kovista huumeista riippuvainen narkomaani, joka on vuosia mainostanut kovia huumeita Vauva-palstalla. Syitä voidaan vain pohtia.
"Slower reaction times". Pitää täysin paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Kannabista ei missään maailman maassa tai luokittelussa luokitella "kovaksi huumeeksi". Se on edelleenkin vain sinun omaa väitettäsi. Sen sijaan ns. kovat huumeet ovat Suomessa nuorten yleisin kuolinsyy. Voidaan siis sanoa, että maamme päihdepolitiikka ei kovin hyvin ole onnistunut.
Vierailija kirjoitti:
On sinun kuvitelmaasi, että minä mainostan vuodesta toiseen huumeita.
Sitähän sinä olet tehnyt tässäkin ketjussa. Vuosia olet täällä jo mainostanut kuinka Subutex ja amfetamiini ovat vähähaittaisia, vaikka sinäkään et niistä ole päässyt eroon vaan käytät kertomasi mukaan niitä päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannabista ei missään maailman maassa tai luokittelussa luokitella "kovaksi huumeeksi". Se on edelleenkin vain sinun omaa väitettäsi. Sen sijaan ns. kovat huumeet ovat Suomessa nuorten yleisin kuolinsyy. Voidaan siis sanoa, että maamme päihdepolitiikka ei kovin hyvin ole onnistunut.
Paljon enemmän voitaisiin tehdä. Nato voisi kohdistaa operaatiota tuottajamaihin, rajoja voitaisiin valvoa tiukemmin, poliisin voimavaroja voitaisiin kohdistaa päihdetyöhön, rangaistuksia voitaisiin koventaa ja niin edelleen.