Suomalainen keittää turhaan kuusi paketillista kahvia vuodessa ja kaataa sen viemäriin suurin ruokahävikki syntyy salakavalasti
Paljonko sinulla menee kahvia viemäristä alas? Miten aiot toimia jatkossa?
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa nämä "maailman pelastus," touhut mihin nämä jo liitetään 😱😂
Huvittavaa, että ihmisten ymmärrys asioiden vaikutuksista jotenkin aina katoaa, kun pitäisi itse muuttaa/korjata toimintatapoja.
Kahvia juodaan aika paljon, joten ei senkään vaikutus ole ihan pieni.
Ikinä en ole keittänyt kuutta paketillista kahvia ja sitten kaatanut sitä viemäriin. Ei herran jestas sentään, eihän minulla ole edes niin isoa kahvinkeitintä. Kaikenlaista humpuukkia sitä televisiosta kuulee.
Kotona ei mee oikeastaan mitään hukkaan, kun keitän ison mukillisen aina kerrallaan. Töissä sitten meneekin viemäristä kahvia alas senkin edestä. Ite lämmitän mikrossa, jos kahvi on ehtiny kylmenemään, mutta aika moni kaataa pois ja keittää uuden pannullisen.
KAFFI PILAANTUU PAKETISSA NIIN NOPSAKKAAN, ETTÄ VALITETTAVASTI PIENI TAI HIEMAN SUUREMPI HÄVIKKI ON AINOASTAAN HYVÄ ASIA TÄSSÄ KOHTAA.
NÄÄS TODELLISUUDESSAHAN AVATTU KAFFIPAKETTI "PITÄISI" KÄYTTÄÄ VIIKOSSA. KYLLÄ, SEITSEMÄSSÄ PÄIVÄSSÄ. SEN JÄLKEEN ALKAA HÄRSKIINTYMINEN, JOKA ETENEE MELKO SUKKELASTI, ELLEI SITTEN JUO KAFFIA JOKA IKINEN PÄIVÄ JA SAA PAKETTIA KÄYTETTYÄ KUUKAUDESSA.
MINUN KAFFINI EIVÄT KERKEÄ PILAANTUMAAN, KOSKA JUON JOKA PÄIVÄ 1-3 KUPPEROISTA JA PAKETIN SÄILYTÄN KAFFIPELTIRASIASSA JOKO JÄÄKAAPISSA TAI PAKASTIMESSA.
miulla on semmoinen pikku perversio, että tykkään myös jääkaappikylmästä kahvista joten hukkaan ei juurikaan mene. Tietty jos unohtuu kärttyyntymään niin sitte, mutta eipä juuri muuten.
Huvittavaa nämä "maailman pelastus," touhut mihin nämä jo liitetään 😱😂