Minkä selvittämättömät murhan tai katoamismysteerin toivoisit selviävän?
Tietenkin sitä toivoisi kaikkien selviävän, mutta jos vain yhden saisi valita?
Itse ehkä kallistuisin toivomaan eniten Raisa Räisäsen tapauksen selviämistä.
Kommentit (150)
Raisa, Piia ristikankare, lapissa se poika...Kyllikki Saarikin jäi vaivaamaan kun luin sen kirjan. Raisa jos vain yksi.
Mihin Jesse katosi kesken kaiken?
Toimiko Lee Harvey Oswald itsenäisesti
liittyikö Marilyn Monroen kuolemaan jotain, kun paneskeli molempia veljeksiä,
Zodiac
Bodom
Raisa Räsänen
Vierailija kirjoitti:
Madeleine McCannin tapaus.
Tuohan on ihan itsestään selvä tapaus. Vanhemmat antoivat hänelle liikaa unilääkkeitä lähtiessään itse juhlimaan ja kun he huomasivat hänen kuolleen, niin he hävittivät sen ruumiin.
Onneksi Tesoman tapaus selvisi pari vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on ihan itsestään selvä tapaus. Vanhemmat antoivat hänelle liikaa unilääkkeitä lähtiessään itse juhlimaan ja kun he huomasivat hänen kuolleen, niin he hävittivät sen ruumiin.
No kuule ei ole.
Raisan tapaus on saanut käsittämättömät mittasuhteet. Todennäköisesti Raisa on Nässyssä, eikä tapaukseen liity minkäänlaista rikosta. Eikä löydetä koskaan.
Raisa. Koska olin samana yönä Tampereen yössä. Raisa oli vain kolme vuotta nuorempi eli itse olin silloin 19v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin minäkin luulin, mutta ilmeisesti syyllinen on kuitenkin se saksalaismies. Vanhempien toiminnassa on silti ihan ihmeellisiä epäloogisuuksia, jos he ovat syyttömiä.
Aili Sarpion. Olen varma että sairaala salaa jotain.
Vaikea valita. Kaikki vastauksettomat tragediat ovat tuskaisia omaisille. Mutta mitä tulee subjektiivisesti mieleen, vaikka kaikki vastauksettomat tapaukset ovat mahdollisesti yhtälailla tuskaa tai miten ovatkaan, niin Raisa Räisänen, Brittany Murphy ja Simon Monjack!, JonBenet Ramsey (velihomma luultavaa), Madeleine McCann (anestesiahommat od ehkä), Disneyn risteilyllä kadonnut nainen jota miehistö tiiraili ja tanssitti ja jonka epäillään joutuneen ihmiskauppaan myyntiin ja joka täten voisi olla elossa jssk päin maailmaa, Bob Saget (oliko tapaturma vai taustalla suunniteltu rikos/hitti).
Delphi murhat ja Hausjärven hiekkakuoppasurmat (myös Maarit Haantien katoaminen).
Vierailija kirjoitti:
Raisan tapaus on saanut käsittämättömät mittasuhteet. Todennäköisesti Raisa on Nässyssä, eikä tapaukseen liity minkäänlaista rikosta. Eikä löydetä koskaan.
Siis olet sitä mieltä, että tapaukseen ei liity todennäköisesti minkäänlaista rikosta? Minä taas uskon vahvasti, että tapaukseen liittyy rikos, mutta millainen, miten ja missä saattaa jäädä ikuiseksi mysteeriksi...
Miten marty paluu tulevaisuudessa pysty soittamaan maksullisesta puhelimesta ja meni ihan pokkana tilaileen tiskiltäkin vaikka ei pitäs olla sen ajan rahaa taskussa, no lähti maksamatta kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Teemun tapaus Tampereella.
Nää on näitä samoja Antin kanssa... Kun vaan asiasta tietävät puhuisi...
Mä haluaisin tietää tekikö Nisse sen. Olen aika varma että teki.