Minkä selvittämättömät murhan tai katoamismysteerin toivoisit selviävän?
Tietenkin sitä toivoisi kaikkien selviävän, mutta jos vain yhden saisi valita?
Itse ehkä kallistuisin toivomaan eniten Raisa Räisäsen tapauksen selviämistä.
Kommentit (150)
Liittyi Raisan tapaukseen rikos tai ei, niin toivoisin tapauksen selviävän.
Mihin katoavat 90% laulukilpailujen voittajista
Klassinen, elikä Kirkkonummen kolmoissurma.
Antti Hanhivaaran katoaminen, tapauksen ympärillä pyörii kaikenlaisia salaliittoteorioita. Vaikea uskoa että olisi vaan kävellyt metsään.
Jos yksi pitää valita, niin Raisa Räisänen. Omaisista ja ystävistä on suurin osa (mahd. kaikki parhaassa tapauksessa) vielä hengissä, joten heidän vuokseen soisin Raisan kohtalon selviävän. Erittäin epätodennäköistä, että enää hengissä on, mutta ainakin saataisiin surulliselle tarinalle ns. piste. Epätietoisuus on pahinta.
Vierailija kirjoitti:
Aili Sarpion. Olen varma että sairaala salaa jotain.
Olen varma ettei sairaala salaa yhtään mitään. Unilääkkeeseen tottumaton mummo saa unilääkkeen, alkaa sekoilla ja lähtee ulos sairaalasta, hukkuu läheiseen vesistöön.
Se nunna Elisabet oli kans outo tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Mihin katoavat 90% laulukilpailujen voittajista
Ja yleensäkin kaikki tosi-tv-ohjelmien voittajat...
niitä vois joku kyllä etsiä.
Vierailija kirjoitti:
Raisan tapaus on saanut käsittämättömät mittasuhteet. Todennäköisesti Raisa on Nässyssä, eikä tapaukseen liity minkäänlaista rikosta. Eikä löydetä koskaan.
Samoin Piia on todennäköisesti Piikkiönlahdessa.
Piia Ristikankareen. Tästä kun olen lukenut, niin ei ole alkuun kunnolla kai edes tutkittu koko katoamista.
Vierailija kirjoitti:
Raisan tapaus on saanut käsittämättömät mittasuhteet. Todennäköisesti Raisa on Nässyssä, eikä tapaukseen liity minkäänlaista rikosta. Eikä löydetä koskaan.
Viime aikoina on löydetty paljon autoja ja ruumiitakin vesistöistä. Toivottavasti Tampereen rannat ja sillanaluset tutkitaan vielä joskus tarkkaan.
Luulen kyllä että liittyy rikos mutta kaikki on mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piian tapaukseen uskon, että liittyy rikos. Raisa on saattanut kännipäissään molskahtaa veteen, mutta outoa, ettei olisi ruumis noussut pintaan ja löydetty. Raisaa etsitty kuitenkin varmasti enemmän heti alkuun myös vesistöistä.
Kellari- ja hiekkakuoppamurhat ovat kai ainoat joissa on epäilyä sarjamurhaajasta, vai onko muitakin pimeitä juttuja joita epäillään yhden ja saman tekemäksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piian tapaukseen uskon, että liittyy rikos. Raisa on saattanut kännipäissään molskahtaa veteen, mutta outoa, ettei olisi ruumis noussut pintaan ja löydetty. Raisaa etsitty kuitenkin varmasti enemmän heti alkuun myös vesistöistä.
Eikös KK ehtinyt olla kadoksissa hyvän aikaa ennen kuin löytyi lammesta, joka oli jo kertaalleen tutkittu, katoamispaikan vierestä? Ja tuolloin oli sentään kesä ja valoisaa suuren osan vuorokaudesta.
Kiinalaisnaisen surma Tampereella 2011. Ihan jo sen takia kun tekijä lienee satunnainen hullu.
Täällä jo mainittujen lisäksi ainakin Rey Rivera, Brian Shaffer, JonBenet Ramsey.
Uudemmista tapauksista Abbyn ja Libbyn case (Delphi murders), Kendrick Johnson ja Kenneka Jenkins.
Nuo kolme, Kyllikki Saari, Tulilahden tapaus ja Bodom-järvi ovat ne kolme tärkeintä tapausta.
Minä uskon (muiden ei tarvitse uskoa) yhden kirjan tietoihin, jossa kerrottiin auton ja Kyllikin pyörän törmäyksestä ja mitä kaikkea siitä seurasikaan, kun humalainen, ent.vankilakundi kavereineen rupesi peittelemään jälkiä. Kamalaa luettavaa.
En usko ollenkaan Nilsin syyllisyyttä Bodomin tapauksessa. Kyllä se murhaaja oli ihan ulkopuolinen.
Jäljelle jää siis se kahden neitosen eli Tulilahden tapaus. Sen toivoisin selviävän.
Ei varmaan ollut se Runar, lähinnä omaisuusrikoksia tehnyt miesparka, syyllinen. Kuka oli??
Kris Kremers ja Lisanne Froon, nuoret jotka katosivat Panaman viidakkoon ja löytyivät sieltä palasina. Kaikkia ruumiin osia ei ole edes löydetty.