Sukulaiset v*ttuilee kun ei olla ostettu eikä varmaan ikinä ostetakaan omaa taloa.
Jatkuvaa nälvimistä ja ihmettelyä, tuntuu että meitä pidetään suorastaan huonompina ihmisinä tästä johtuen. Ja vaikka monesti olen sanonut ja selittänyt, että kun lainaa ei tuosta noin vaan pienituloiset duunarit ilman säästöjä saa, ei mene jakeluun. Menee hermo tämän asian kanssa. Meillä ei siis ole mitään ongelmaa asian kanssa, mutta muilla tuntuu olevan. Miten lyödä jauhot suuhun näille idiooteille, jotka jaksaa jatkuvasti möyhätä asiasta?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Ostin oma talon 21 vuotiaana. Ei sukulaiset vittuillu.
Wau, sulla varmaan postilaatikko jatkuvasti täynnä mitaleita tuon saavutuksen ansiosta :)
Kun veetuilu alkaa, ala kertoa kiihkeistä puuhistanne sängyssä (kuviteellisista vaikka) joihin teillä riittää aikaa ja energiaa koska ei ole huolta eikä vaivaa talosta/asuntolainasta/koroista/pihasta jne
Vierailija kirjoitti:
Sytytä heidän talot tuleen. Sittenhän ei ole varaa arvostella, kun joutuvat itse elämään vuokralla
Kohtuullisen raju ratkaisu, mutta hieno ehdotus joka tapauksessa!
Siis sun suvussa kaikki muut duunarit on voineet talonsa hankkia? Vain sinä et?
Kasvakaa aikuisiksi ensin. Jos jonkun nälvimiset menee noin pahasti ihon alle on korkea aika hoidattaa oma kuuppa kuntoon.
Syytä heitä kunnianloukkauksesta. Kyllä turvat sitten tukkeutuu, kun ymmärtävät, että sananvapaus ei ole vastuu vapautta.
Nojaa tuskin sinivuokkoja kiinnostaa sukulaisten narinat...
Mitä hittoa sä sukulaistesi sanomisista välität? Ystävät voi valita, sukulaisiaan ei, muttei niiden kanssa tarvitse myöskään olla missään tekemisissä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin oma talon 21 vuotiaana. Ei sukulaiset vittuillu.
Wau, sulla varmaan postilaatikko jatkuvasti täynnä mitaleita tuon saavutuksen ansiosta :)
Onhan niitä sinne kertynyt.
Hinnathan laskee nyt. Kun hinnat on tarpeeksi laskeneet kannattaa asiaa harkita pienituloisenkin.
Sano niille että "sinä maksat ilmeisesti koko lystin?" ja kohota kulmia.
Sukulaiset on kyllä ihan suoraan hanurista. Ratkaisin asian niin, etten ole missään tekemisissä niiden kanssa.
Sukulaisten kanssa ei ole mikään pakko olla tekemisissä, jos ei halua. Minäkään en ole niiden kanssa, joiden kanssa ei vaan tule juttuun.
Joo sama täällä. Asutaan asumisoikeusrivarissa oikein tyytyväisinä ja sanotaan vaan aina et ei oo nyt ajankohtaista. Katotaan miten kauan jaksavat kysellä.
Minä en oikein usko. Luultavasti joku vain silloin tällöin on kysynyt asiasta tai muuten ohimennen maininnut. Ilmeisesti se on kuitenkin teille arka paikka, kun noin vakavasti sen otatte?
Tällä palstalla liioitellaan usein ja joskus jopa ihan valehdellaan.
Eikö ilmiselvä ratkaisu ole olla pitämättä yhteyttä ihmisiin, jotka jatkuvasti nälvivät ja v*ttuilevat?
Kummia sukulaisia teillä täällä palstalla, ei meidän sukulaiset kommentoi muiden asioita.
Miksi vietät aikaa sellaisten sukulaisten tai ystävien kanssa, joille omaisuus ja raha ovat tärkeintä? Valitse seurasi viisaammin.
Sytytä heidän talot tuleen. Sittenhän ei ole varaa arvostella, kun joutuvat itse elämään vuokralla