Todella ärsyttävää kun ostan pitkästä aikaa Subwaysta patongin ja sen valmistaa joku täysi aloittelija
joka ei osaa paahtaa leipää lämpimäksi ja ylitäyttää patongin ja olen tuhlannut kympin ruokaan jonka piti olla herkku mutta onkin täysi pettymys.
Kommentit (43)
Mitäpä sitä turhaan olemaan kiitollinen mistään.
Jatkuvasti kyselemässä mitä siihen laitetaan, eikö ne itse tiedä mitä siihen laitetaan.
Ei mulla ole aikaa tai halua alkaa kouluttamaan niille niiden työtä.
Vähän sama kun ostin pitkästä aikaa hesestä wrapin viime kesänä ja täytettä oli puolillaan, aivan naurettava liru ja hirveä pettymys.
En oo koskaan syänny sub-batong enkä syä.
Ainahan ne on pettymyksiä. Itse tekee aina paremman. Sitäpaitsi, jostain se täytyy alkaa. Vai väitätkö olleesi ihan pro ekana työpäivänäsi.
Kymppi patongista, töh?täh?. Sillähän saa kilotolkulla oikeaa ruokaakin.
Vierailija kirjoitti:
Jatkuvasti kyselemässä mitä siihen laitetaan, eikö ne itse tiedä mitä siihen laitetaan.
Oletko sitten valmis ottamaan vastaan ihan mitä tahansa sisältävän leivän? Varmasti jokainen sandwich artist osaa tehdä oman suosikkinsa, mutta se on sitten eri asia että onko se myös asiakkaalle mieleinen.
Joko ne osaa tehdä kuvan mukaan patongin, vai vieläkö asiakas joutuu luettelemaan mitä täytteitä kuvassa näkyvään patonkiin haluaa?
Minä sinulle sandwich artistia näytän
Vierailija kirjoitti:
et voi olla noin tyhmöä
seuraavan kerran sulle pitää antaa vaan pelkkä leipä, tyydy siihen kun et muuta sanonut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sitten valmis ottamaan vastaan ihan mitä tahansa sisältävän leivän? Varmasti jokainen sandwich artist osaa tehdä oman suosikkinsa, mutta se on sitten eri asia että onko se myös asiakkaalle mieleinen.
Buahhahhaaa, sandwich artist. Mötö öhmöttiä? Vai oikein artist? Olenko minä nyt potatoes artist kun keitin perunat? Tai nistipata artist kun tein nistipadat?
Sandwich artist, ei meinaa nauru loppua millään.
Olen nyt raskaana ollessa hirveästi himoinnut subwayn hunajakaurapatonkia paahdettuna, pelkillä kasviksilla ja mikä tärkeintä makealla sipulikastikkeella ja valkosipulikastikkeella. Ovat vain niin kallista, etten ole raaskinut ostaa. Ilmeisesti olin tätä kuitenkin aika monta kertaa miehelle selittänyt, kun hän yhtenä päivänä toi tuollaisen patongin kotiin. Mutta kyllä se oli pettymys, kun molempia kastikkeita oli ihan minimaalisesti ja kuivaa salaattia järjettömästi.
Oi anteeksi teidän korkeutenne! Miten voimme hyvittää tämän kokemanne suuren järkytyksen? Haluatteko 100.000€ korvaukset mielipahastanne ja harjoittelijamme nuolemaan kenkänne puhtaiksi?
T: Ei kiinnosta turhanpäiväiset porut - ASPA
Vierailija kirjoitti:
Oi anteeksi teidän korkeutenne! Miten voimme hyvittää tämän kokemanne suuren järkytyksen? Haluatteko 100.000€ korvaukset mielipahastanne ja harjoittelijamme nuolemaan kenkänne puhtaiksi?
T: Ei kiinnosta turhanpäiväiset porut - ASPA
On tosiaan tullut huomattua että nykyajan asiakaspalvelijoita ei kiinnosta asiakas eikä palvelu.
Se leipä on aina saman ajan siellä uunissa. Jos se ehtii viilentyä niin syy on sinussa, ei tekijässä.
Miksi kukaan yleensä ostaa näitä ylihinnoiteltuja pötkäleitä? Onko se jotenkin hienoa käydä subwaylla? Ihme laumasieluisuutta. En ymmärrä.