Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Todella ärsyttävää kun ostan pitkästä aikaa Subwaysta patongin ja sen valmistaa joku täysi aloittelija

Vierailija
14.09.2022 |

joka ei osaa paahtaa leipää lämpimäksi ja ylitäyttää patongin ja olen tuhlannut kympin ruokaan jonka piti olla herkku mutta onkin täysi pettymys.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi anteeksi teidän korkeutenne! Miten voimme hyvittää tämän kokemanne suuren järkytyksen? Haluatteko 100.000€ korvaukset mielipahastanne ja harjoittelijamme nuolemaan kenkänne puhtaiksi?

T: Ei kiinnosta turhanpäiväiset porut - ASPA

On tosiaan tullut huomattua että nykyajan asiakaspalvelijoita ei kiinnosta asiakas eikä palvelu.

Ei kukaan normaaliälyinen voi edes olettaa, että noilla palkoilla aspa takaa asiakkaalle jonkun huippuelämyksen.

Itse asiakkaana ihmettelen, miksi pikaruoan tilaamisen tai ruokaostosten rahastustoimenpiteen edes pitäisi olla joku huippuelämys, sillä itselleni parasta ostoksissa on se, kun niistä pääsee kotona nauttimaan ja itse kaupassakäynti jo itsessään ihan neutraalin kiva kotityö. Odottaako joku muka, että hänen maitopurkkiaan ja hernekeittoaan rahastava henkilö vielä viihdyttää ja ilahduttaa häntä jollain ostoksiin liittymättömällä tavalla? Ne pikaruokaloiden maskotit lasten viihdyttäjinä vielä jotenkuten ymmärrän, mutta että keski-ikäisiä körmyjäkin pitäisi ruokaostoksilla jonkun toimesta piristää? Kuulostatte aika lellityiltä

Vierailija
42/43 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille, joka sanoi, että jos subi ehtii jäähtymään niin vika on asiakkaassa: öööö... Jos tilaa kotiin, niin kyllä vika on silloin joko kuskissa, joka ei käytä lämpölaukkua, vaikka sitä vaaditaan, tai siinä, että kuljetuksessa kestää liian kauan eikä lämpölaukku lämmitä enää. Olen itse tehnyt kuljetushommia ja tiedän mistä kirjoitan. Ei se lämpölaukkukaan edes lämpölevyn kanssa lämmitä ikuisuuksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä märise