Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Todella ärsyttävää kun ostan pitkästä aikaa Subwaysta patongin ja sen valmistaa joku täysi aloittelija
14.09.2022 |
joka ei osaa paahtaa leipää lämpimäksi ja ylitäyttää patongin ja olen tuhlannut kympin ruokaan jonka piti olla herkku mutta onkin täysi pettymys.
Kommentit (43)
Sille, joka sanoi, että jos subi ehtii jäähtymään niin vika on asiakkaassa: öööö... Jos tilaa kotiin, niin kyllä vika on silloin joko kuskissa, joka ei käytä lämpölaukkua, vaikka sitä vaaditaan, tai siinä, että kuljetuksessa kestää liian kauan eikä lämpölaukku lämmitä enää. Olen itse tehnyt kuljetushommia ja tiedän mistä kirjoitan. Ei se lämpölaukkukaan edes lämpölevyn kanssa lämmitä ikuisuuksiin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Itse asiakkaana ihmettelen, miksi pikaruoan tilaamisen tai ruokaostosten rahastustoimenpiteen edes pitäisi olla joku huippuelämys, sillä itselleni parasta ostoksissa on se, kun niistä pääsee kotona nauttimaan ja itse kaupassakäynti jo itsessään ihan neutraalin kiva kotityö. Odottaako joku muka, että hänen maitopurkkiaan ja hernekeittoaan rahastava henkilö vielä viihdyttää ja ilahduttaa häntä jollain ostoksiin liittymättömällä tavalla? Ne pikaruokaloiden maskotit lasten viihdyttäjinä vielä jotenkuten ymmärrän, mutta että keski-ikäisiä körmyjäkin pitäisi ruokaostoksilla jonkun toimesta piristää? Kuulostatte aika lellityiltä