Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Todella ärsyttävää kun ostan pitkästä aikaa Subwaysta patongin ja sen valmistaa joku täysi aloittelija

Vierailija
14.09.2022 |

joka ei osaa paahtaa leipää lämpimäksi ja ylitäyttää patongin ja olen tuhlannut kympin ruokaan jonka piti olla herkku mutta onkin täysi pettymys.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan yleensä ostaa näitä ylihinnoiteltuja pötkäleitä? Onko se jotenkin hienoa käydä subwaylla? Ihme laumasieluisuutta. En ymmärrä.

Vierailija
2/43 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä sitä turhaan olemaan kiitollinen mistään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti kyselemässä mitä siihen laitetaan, eikö ne itse tiedä mitä siihen laitetaan.

Ei mulla ole aikaa tai halua alkaa kouluttamaan niille niiden työtä.

Vierailija
4/43 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama kun ostin pitkästä aikaa hesestä wrapin viime kesänä ja täytettä oli puolillaan, aivan naurettava liru ja hirveä pettymys. 

Vierailija
5/43 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo koskaan syänny sub-batong enkä syä.

Vierailija
6/43 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan ne on pettymyksiä. Itse tekee aina paremman. Sitäpaitsi, jostain se täytyy alkaa. Vai väitätkö olleesi ihan pro ekana työpäivänäsi.

Vierailija
7/43 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymppi patongista, töh?täh?. Sillähän saa kilotolkulla oikeaa ruokaakin.

Vierailija
8/43 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

subway herccu?

Vierailija
9/43 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkuvasti kyselemässä mitä siihen laitetaan, eikö ne itse tiedä mitä siihen laitetaan.

Oletko sitten valmis ottamaan vastaan ihan mitä tahansa sisältävän leivän? Varmasti jokainen sandwich artist osaa tehdä oman suosikkinsa, mutta se on sitten eri asia että onko se myös asiakkaalle mieleinen.

Vierailija
10/43 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ne osaa tehdä kuvan mukaan patongin, vai vieläkö asiakas joutuu luettelemaan mitä täytteitä kuvassa näkyvään patonkiin haluaa?

Vierailija
11/43 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sinulle sandwich artistia näytän

Vierailija
12/43 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on artisteja kaikki!

Vierailija
13/43 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

et voi olla noin tyhmöä

seuraavan kerran sulle pitää antaa vaan pelkkä leipä, tyydy siihen kun et muuta sanonut

Vierailija
14/43 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sitten valmis ottamaan vastaan ihan mitä tahansa sisältävän leivän? Varmasti jokainen sandwich artist osaa tehdä oman suosikkinsa, mutta se on sitten eri asia että onko se myös asiakkaalle mieleinen.

Buahhahhaaa, sandwich artist. Mötö öhmöttiä? Vai oikein artist? Olenko minä nyt potatoes artist kun keitin perunat? Tai nistipata artist kun tein nistipadat?

Sandwich artist, ei meinaa nauru loppua millään.

Vierailija
15/43 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt raskaana ollessa hirveästi himoinnut subwayn hunajakaurapatonkia paahdettuna, pelkillä kasviksilla ja mikä tärkeintä makealla sipulikastikkeella ja valkosipulikastikkeella. Ovat vain niin kallista, etten ole raaskinut ostaa. Ilmeisesti olin tätä kuitenkin aika monta kertaa miehelle selittänyt, kun hän yhtenä päivänä toi tuollaisen patongin kotiin. Mutta kyllä se oli pettymys, kun molempia kastikkeita oli ihan minimaalisesti ja kuivaa salaattia järjettömästi.

Vierailija
16/43 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi anteeksi teidän korkeutenne! Miten voimme hyvittää tämän kokemanne suuren järkytyksen? Haluatteko 100.000€ korvaukset mielipahastanne ja harjoittelijamme nuolemaan kenkänne puhtaiksi?

T: Ei kiinnosta turhanpäiväiset porut - ASPA

Vierailija
17/43 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sex batong?

Vierailija
18/43 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi anteeksi teidän korkeutenne! Miten voimme hyvittää tämän kokemanne suuren järkytyksen? Haluatteko 100.000€ korvaukset mielipahastanne ja harjoittelijamme nuolemaan kenkänne puhtaiksi?

T: Ei kiinnosta turhanpäiväiset porut - ASPA

On tosiaan tullut huomattua että nykyajan asiakaspalvelijoita ei kiinnosta asiakas eikä palvelu.

Vierailija
19/43 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikinä oo ostanut subia :O

Vierailija
20/43 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se leipä on aina saman ajan siellä uunissa. Jos se ehtii viilentyä niin syy on sinussa, ei tekijässä.