Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Ylitätkö aidan korkeimmasta kohdasta
08.02.2026 |
Vai matalammasta?
Kommentit (11)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei kannata mennä sieltä missä aita on matalin, siellä on ruuhkaa ja jää jalkoihin.
Joo ja vielä semmosen aidan missä on piikkilankaa. Terv. Perse ruvella ja kassit halki.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hymähdin, en ole ennen aloitusta tajunnut miten tyhmä sanonta tuo on. Menen varmaan riman ali
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kaikki menevät aina sieltä mistä aita on matalin jos se vain on mahdollista.
Alue: Aihe vapaa
Korkeimmasta koska f*ck aita.