Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Charles päästeli ärräpäitä

Vierailija
14.09.2022 |

Olipa kiukkuinen allekirjoitus tilaisuudessa , ihan kiroili . Toki on stressaavaa aikaa . Mutta oli oikea luonne tuollainen ?

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siis mitä kirosanoja siellä pääsi? Olisiko jotain lähdettä tälle?

Tuskinpa englanniksi mitään ärräpäitä kuitenkaan. Taitaa olla suomalainen ilmiö.

Video on iltasanomien sivuilla. Yllätyin kyllä vähän että noin paloi päreet.

Ei ole isänsä Philipin kurinalaisuutta.

Näin minä sen itse tilaisuuden, ja se oli tosi nopea, ohimenevä hetki kun pöydällä oli huonosti tilaa. Kiinnosti vain tietää lähdettä kirosanoille, ja että mitä kirosanoja ne oikein olivat, mitään mikrofonejahan siinä pöydällä ei ollut.

Vierailija
22/80 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta isänsä temperamentti on. Philip oli kuuluisa siitä juuri, miten sanoi aina mitä oli mieltä asioista. Nyt  vähän lipsui Charles arvokkuudestaan. On tullut päivien aikana allekirjoitettua jo niin monet plakaatit, että alkaa jo väsy tulla. Minkä kynän lahjoittivat W & H sitten. Oliko se sitten kuulakärkikynä. Luulin, että nimenomaan mustekynä, millä allekirjoitti siinä ahtaalla pöydällä. Ihminen se on Charleskin. Tuollaisia hetkiä tulee joskus. Camilla sen sijaan on kuin viilipytty, ei vähästä hätkähdä hän.

Philip saattoi möläytellä, mutta ikinä ei hajonnut kameroiden edessä (ja tuskinpa muutenkaan, oli kovaluontoinen ukko).

Charles sen sijaan on ihan tunnettu itkupilli, ollut jo sisäoppilaitoksessa itkua vääntämässä joka asiasta eikä pärjännyt raisussa poikaporukassa. . Philipiä tämä ärsytti, koska hän itse oli urheilullinen ja sisäoppilaitoksessa sekä laivastossa erinomaisesti pärjännyt sankari. Mutta pojasta ei koskaan tullut miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Charles ei uskaltanut ärhennellä julkisesti kun äiti oli vielä vahtimassa.

Vierailija
24/80 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä sitten, kaikkien lähteiden mukaan Charles on aina ollut varsin mukava ja huumorintajuinen ihminen, ja Camilla vieläkin mukavampi.

Mutta kaipa jokainen hermostuu joskus.

Diana taisi olla vähän eri mieltä tuosta mukavuudesta ja huumorintajusta.

No voi olla. Mutta ihminen voi olla mukava vaikka jonkun kanssa olisikin konfliktia. Minulla on esimerkiksi kaksi sukulaista, jotka eivät tule toimeen keskenään, mutta tahoillaan kumpikin on tosi mukava ja lämmin ihminen.

Vierailija
25/80 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa englanniksi mitään ärräpäitä kuitenkaan. Taitaa olla suomalainen ilmiö.

Näin minä sen itse tilaisuuden, ja se oli tosi nopea, ohimenevä hetki kun pöydällä oli huonosti tilaa. Kiinnosti vain tietää lähdettä kirosanoille, ja että mitä kirosanoja ne oikein olivat, mitään mikrofonejahan siinä pöydällä ei ollut.

No perkelettä ja widdua sieltä tuli noin vapaasti suomennettuna. Camilla yritti hyssytellä, mutta Charlie oli jo menettänyt tasapainonsa.

Vierailija
26/80 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin videon twitterinssä, missä WIlliam oli pyöräilemässä. Paparazzit olivat myös seuranaan. Siinä tuli kyllä sellaista palautetta, että oksat pois. Mitä ymmärsin, toisti vaan disgraceful mikä tarkoittaa häpeämätöntä. Oli todella vihainen, en ole nähnyt häntä koskaan tuollaisena. On niin herkkä aihe tuo paparazzi ymmärrettävistä syistä. Ja Harry muutti jenkkehin samoista syistä, saadakseen olla edes jotenkin rauhassa.

Vierailija
27/80 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kyse uudemmasta allekirjoitusraivosta. Oli huonokäytöksinen kynä kuninkaan kädessä.

Vierailija
28/80 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta isänsä temperamentti on. Philip oli kuuluisa siitä juuri, miten sanoi aina mitä oli mieltä asioista. Nyt  vähän lipsui Charles arvokkuudestaan. On tullut päivien aikana allekirjoitettua jo niin monet plakaatit, että alkaa jo väsy tulla. Minkä kynän lahjoittivat W & H sitten. Oliko se sitten kuulakärkikynä. Luulin, että nimenomaan mustekynä, millä allekirjoitti siinä ahtaalla pöydällä. Ihminen se on Charleskin. Tuollaisia hetkiä tulee joskus. Camilla sen sijaan on kuin viilipytty, ei vähästä hätkähdä hän.

Philip saattoi möläytellä, mutta ikinä ei hajonnut kameroiden edessä (ja tuskinpa muutenkaan, oli kovaluontoinen ukko).

Charles sen sijaan on ihan tunnettu itkupilli, ollut jo sisäoppilaitoksessa itkua vääntämässä joka asiasta eikä pärjännyt raisussa poikaporukassa. . Philipiä tämä ärsytti, koska hän itse oli urheilullinen ja sisäoppilaitoksessa sekä laivastossa erinomaisesti pärjännyt sankari. Mutta pojasta ei koskaan tullut miestä.

Tuo Charlesin sisäoppilaitos oli kuuluisa ankaruudestaan. Mutta joo, itkupillejähän kaikki koulukiusatut. Kyllä nuoren pojan pitää olla mies eikä mikään mikkihiiri, vai miten nämä sanonnat nyt menee.

Vierailija
29/80 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopulla kirjoitti:

En usko että Charlesin takapuoli sentään pyyhitään. Hammastahna voidaan annostella, ettei käsi liikaa rasitu 🙄

Charlesilla ja Camillalla on ollut omassa hovissaan kaikkiaan 101 palvelijaa.

Nythän niille kaikille annettiin irtisanomisilmoitus kun Charles siirtyy kiukuttelemaan Buckinghamiin. Saas nähdä mitä kiinnostavaa paljastuu kuin noista tyytymättömimmät menee tabloidilehtien pakeille... kauanko britit oikeasti katsoo tuollaista palatsipelleilyä kun imperiumista ei ole jäljellä kuin pikkuinen saari josta siitäkin puolet lähtee kohta demokratian tielle.

Vierailija
30/80 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No perkelettä ja widdua sieltä tuli noin vapaasti suomennettuna. Camilla yritti hyssytellä, mutta Charlie oli jo menettänyt tasapainonsa.

No missä tämä v*ttuperkele-video on?

Vierailija
31/80 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama ruskeakielinen toimittaja, mm. Piers Morgan, on jo ehtinyt lähteä mielistelylinjalle. Ovat kuulemma vaihtaneet mielipidettä Charlesista, joka on yhden kuningaspäivän perusteella vakuuttanut miehet taidoillaan ja osaamisellaan.

Vierailija
32/80 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö oma poika saa surra ja hänellä vielä surutyö kesken, että mitä sitten jos kynä ei toimi. Eikö saa olla kenelläkään tunteita enää, että joka tilanteessa pitää käyttäytyä oikein? Antakaa jo Charlesin  surra omaa äitiään. Mutta nykyään ei mikään ole enää inhimillistä. Mitä siitä piiskomaan toista. Ei ole helppoa syntyä tähän perheeseen, kun velvoitetta on aika paljon. Myös itse Englannin kuningatar ei halunnut tuota pestiä, mutta kuitenkin hoiti työnsä vastuusta huolimatta. Ja aika jännä, että kun Elisabeth kuoli niin sateenkaari taivaalla ja hänen arkkuunsa tuli auringon valon säde. Siis uskon, että se säde oli Jumalasta. Hän oli suuri johtaja. 

Vierailija
33/80 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo oli ihan hauska, joskin todella yllättävä hihojen palaminen. :D

Vierailija
34/80 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No missä tämä v*ttuperkele-video on?

Hukkui!

Ellet löydä itse iltasanomien viihdeosastolle, niin näkemättä jää.

Vierailija
35/80 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Charlesin sisäoppilaitos oli kuuluisa ankaruudestaan. Mutta joo, itkupillejähän kaikki koulukiusatut. Kyllä nuoren pojan pitää olla mies eikä mikään mikkihiiri, vai miten nämä sanonnat nyt menee.

Philip kävi saman oppilaitoksen 30-luvulla ja nousi poikaporukan johtohahmoksi ja urheilusankariksi. Siitä laivastoon taistelemaan Välimerelle Hitlerin Saksaa vastaan parikymppisenä. Ei pillittänyt jos kynästä loppui muste.

Vierailija
36/80 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"I can't bear this bloody thing ... every stinking time." Näin voimakkaita kirosanoja käytti :D

En jaksa mitään lähteitä linkitellä. Olen lukenut/nähnyt tuon tänään ainakin kolmesta eri lähteestä. Varmaan sinäkin sen löydät, jos haluat. Laita vaikka nuo kamalat kiroilulitaniat googleen.

Eri

Vierailija
37/80 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anopulla kirjoitti:

En usko että Charlesin takapuoli sentään pyyhitään. Hammastahna voidaan annostella, ettei käsi liikaa rasitu 🙄

Nythän niille kaikille annettiin irtisanomisilmoitus kun Charles siirtyy kiukuttelemaan Buckinghamiin. Saas nähdä mitä kiinnostavaa paljastuu kuin noista tyytymättömimmät menee tabloidilehtien pakeille... kauanko britit oikeasti katsoo tuollaista palatsipelleilyä kun imperiumista ei ole jäljellä kuin pikkuinen saari josta siitäkin puolet lähtee kohta demokratian tielle.

Apua! 101 palvelijaa ja 2 hengen talous! Nyt kuninkaana varmaan luku tuplaantuu.

Vierailija
38/80 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anopulla kirjoitti:

Charles vaikuttaa sosiaalisesti rajoittuneelta törpöltä. Ei minkäänlaista kykyä nousta suureksi hahmoksi. 

Vierailija
39/80 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Charles kaipaa hauskuutta, iloa ja valoa. Ehkä hän lähtee paikallisten roskisjulkkisten kanssa bailaamaan Buckinghamin palatsin saunatiloihin.

Vierailija
40/80 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, nyt löysin videon.

Siis vuotava mustekynä on Charlesin mielestä "this bloody thing", ja se kertoo hillitsemättömistä vihanhallintaongelmista. Ok.