Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko todella pitkät (esim. alaselkään) hiukset yli 30 vuotiaalla lapselliset

Vierailija
14.09.2022 |

Ei nyt aleta puhua sitten siitä miten hirveät on ohuet pitkät hiukset. Se mielipide on jo kyllä tullut selväksi. Mutta mitä mieltä noin pitkistä hiuksista vähän päälle kolmekymppisellä?
Kysyn siksi, kun omat hiukset alkaa olla puoleenselkään ja toisaalta tekisi mieli kasvattaa kerrankin ihan super pitkä tukka, mutta toisaalta kyllä mietin että onko se vähän typerää näin vanhana.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Sitäpaitsi alle 40-vuotias ei ole vanha.

Vierailija
2/23 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan käytännölliset . On superhelppoa laittaa aina siististi, kun vaan kiepsauttaa nopeasti nutturan. Lisäksi ei tarvitse olla jatkuvasti leikkauttamassa/ leikkaamassa 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jokaisella tarvitse olla samanlaiset hiukset. Jokainen on oma persoona. Kyllä rupeaisi tympimään, jos kaikilla olisi sama hiusmuoti :D

ELI KASVATA JOS ITSE HALUAT.

Vierailija
4/23 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole! Minulla on hiukset pakaroihin asti ja punaisissa Converseissani menen alle 23-vuotiaasta.

.

.

M 55

Vierailija
5/23 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

48 v ja pitkät hiukset eikä ole ikinä tullut mieleenkään kysyä joltain toiselta onko hiukseni ok? Hiusten kasvattamisen sijaan keskittyisin itsetunnon kasvattamiseen sinun tapauksessasi.

Vierailija
6/23 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan voi olla oikein tyylikkäät.

Vierailija
7/23 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin pitkään kun jaksat miettiä onko joku lapsellista vai ei, olet liian nuori tekemään sen asian. Ehkä ehdit kasvaa tarpeeksi henkisesti siinä hiuksia kasvatellessa.

Vierailija
8/23 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

46v ja mulla on just noin pitkät hiukset. Nehän on maailman kätevimmät kun saa näppärästi nutturalle tai kiinni ja tuolla pituudella saa jo kampaukseen vähän volyymiakin. En aio leikata hiuksiani lyhyeksi ainakaan niin kauan kuin jaksan harjata ja kammata nätisti.

Vierailija
9/23 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole! Minulla on hiukset pakaroihin asti ja punaisissa Converseissani menen alle 23-vuotiaasta.

.

.

M 55

Ota upvote kahvitauon nauruista. Ei muuta kuin yhtä positiivisesti eteenpäin!

Vierailija
10/23 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset yltää selän alapuoliskolle enkä koe mitään lapsellisuuspaineita. N49

Vierailija
11/23 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Lapsellisia ovat ne 18v. täyttäneet jotka katsovat oikeudekseen, toisinaan jopa ihan kansalaisvelvollisuudekseen, ladella muille minkälaiset mieltymykset heidän mielestään pitäisi esim. jonkun tietyn ikäisenä olla jne.

Rikosoikeudelliset asiat erikseen.

Oli minkä ikäinen tahansa, senkun liehuttaa just sellaista lettiä kuin itse viihtyy ja tykkää.

Kumman epävarmaa porukkaa ...

Vierailija
12/23 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mummolla oli 92 vuotiaaksi tukka ristiselkään. Sit kuoli. Eikä kukaan pitänyt lapsellisena.

Vierailija
13/23 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitkät hiukset ole mikään lapsellisuuden merkki.

Vierailija
14/23 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minusta sellaiset ylipitkät hiukset eivät kyllä pue ketään. Mikä niiden pointti on? Eivät ne kantajaansa ainakaan kaunista. Lapsellisen näköistä se nyt ei ehkä ole, mutta tulee aina mieleen, että tyypillä on jokin kumma tukkaneuroosi tyyliin mitä pidempi sen parempi. Ei ole todellakaan. 

Vierailija
15/23 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että lapselliset

Surullista on jos joku menee leikkaamaan tätitukan, koska "täytyy".

Vierailija
16/23 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunein suomalainen nainen jonka tiedän on viidettäkymmentä käyvä neljän lapsen äiti ja pitkät paksut hiukset alaselkään.

Älkää koskaan leikatko upeita hiuksianne muiden mielipiteiden pohjalta, ihmiset osaavat olla susia toisilleen.

Vierailija
17/23 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tukkajumalattareni on aina ollut taiteilija Outi Heiskanen. Hänellä on ollut aina pitkät hiukset vapaana, ja jossain vaiheessa ne taisivat olla alaselkään asti. Muistan myös kun jossakin dokumentissa Heiskanen maalasi akvarellia luonnossa ja selvästi nuorempi mies istui vieressä pitelemässä hänelle hänen värejään.

Olen aina halunnut olla vanhana ja harmaahiuksisena pitkähiuksinen.

Vierailija
18/23 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole koskaan tullut miettineeksi asiaa tuolta kannalta (onko lapsellista tai noloa), enkä taida miettiä jatkossakaan. Mulla ollut lähes koko ikäni takapuolta hipovat hiukset ja annan ollakin niin kauan, kun vielä normaalituuheana kasvavat.

(Iän myötähän useinkin hiuksen kasvuvauhti hidastuu ja kasvuvaihe lyhenee, joten ei saa kasvatettua enää niin pitkäksi, kuin nuorempana. Toki noissa ominaisuuksissa on yksilöllisiä eroja jo alustapitäen, joten kaikilla on yksilöllinen maksimipituus hiuksilleen.)

N44

Vierailija
19/23 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä satuin pitämään omista hiuksistani enemmän tälleen pitkinä kuin lyhyempinä. Jos sitä haluaa kutsua neuroosiksi niin siitä sitten vaan. Olen mielestäni enemmän sen henkilön näköinen, joksi itseni koen. 

Vierailija
20/23 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlatkaa granma long hair

En saanut linkattua, löytyy aivan ihania pitkiä hiuksia vanhemmilla naisilla. Itse haluan joskus tuollaiset pitkät harmaat hiukset. Täytyy alkaa kasvattaa että ehtii.