Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koiran paistaminen ja popsiminen nuotoilla on OK !

Kommentit (222)

Vierailija
141/222 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tässä enää uskalla marjametsään mennä. Voi tulla syödyksi.

Niin, voihan siellä olla jokunen poimija pimeimmästä Afrikastakin puolukoita poimimassa...

Vierailija
142/222 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen kerrottiin vielä marjafirmasta, että olivat ajaneet koiran päälle. Nytkö se tarina jo muuttui, että oli kuolleena löytynyt?

Pakenivatko marjanpoimijat nuotiopaikalta kesken syöminkien, kun tuli oli jätetty palamaan ja vain koivet koirasta keretty kaluta? Hmmm. Eli tiesivät tekevänsä jotain kiellettyä.

No jos sen päälle ajaa autolla niin kuolleenahan se löytyy.

Onhan mahdollista, että joku toinen marjaporukka oli juuri ajanut koiran kuoliaaksi kun nämä grillaajat sitten sattuivat paikalle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/222 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää marjat kauppaan ensi talvena.

Ensin nyljetty ja syöty (kuollut?) koira, sitten jatkettu iloisesti marjanpoimintaa. Mikä hygienia?

Vierailija
144/222 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen kerrottiin vielä marjafirmasta, että olivat ajaneet koiran päälle. Nytkö se tarina jo muuttui, että oli kuolleena löytynyt?

Pakenivatko marjanpoimijat nuotiopaikalta kesken syöminkien, kun tuli oli jätetty palamaan ja vain koivet koirasta keretty kaluta? Hmmm. Eli tiesivät tekevänsä jotain kiellettyä.

No jos sen päälle ajaa autolla niin kuolleenahan se löytyy.

Onhan mahdollista, että joku toinen marjaporukka oli juuri ajanut koiran kuoliaaksi kun nämä grillaajat sitten sattuivat paikalle. 

Näin hyväuskoinen voi olla vain suomalainen.

145/222 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa paikallisella poliisilla olla taikkunainen.

Vierailija
146/222 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nam grillipiskiä mmmhhh

Vierailija
147/222 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeasti luulette, että poliisilla on aikaa selvitellä, kuoliko koira kolariin vai löytyikö metsästä, onko kadonnut ja keneltä katosi? Eettisesti yököttävä teko thaimaalaisilta, mutta poliisilla on varmasti aikataulut täynnä ihan ihmisrikoksia selvitettävänä. Hohhoijaa. 

Jos joku ilmoittautuu mahdollisesti koiran omistajaksi, niin juttu varmasti jatkunee. Mutta jos marjanpoimijat sanovat '' me ei tapettu '' ja työnantaja sanoo että '' eivät tappaneet, vain söivät '' niin mitä poliisin tulisi tehdä? Laittaa marjanpoimijat häkkiin ja kuulustella seuraavat viikot kunnes joku ratkeaa ja paljastaa totuuden? 

Sitten poliisia varmaan alkaisi kiinnostaa jos noista marjoista leviäisi joku kauhea tauti vai ostaisitko sinä niitä marjoja mitä poimijat ovat poimineet tuon nylkemisen jälkeen. Tämä vielä kaiken muun lisäksi mistä olen eri mieltä kanssasi.

Tuo on muuten ihan hyvä pointti. Muuten itselle on ihan sama jos syövät vapaina juoksevia kulkukoiria, mieluummin niitä kuin muita luontomme eläimiä.

Suomessa ei ole vapaana juoksevia kulkukoiria.

Niin, siitähän pitävät näemmä ansiokkaasti huolta marjastajat yön pimeydessä.

Vierailija
148/222 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa inhimillistetään liikaa koiria. Eläin se on siinä missä vaikka hirvikin.

Onneks sentään ei vaikka hevosia. Olen kuullut, että ne on puoli-ihmisiä. Huoh!

Tuo hevoset = makkaraa on niin väsynyt läppä, jolla ei-hevosihmiset jaksavat "kiusoitella" hevosharrastajia näköjään vuosikymmenestä toiseen. Tiedoksi: Hevosihmiset kannattavat hevosten teurastamista ruoaksi. Se vaan valitettavasti on tänä päivänä hyvin hankalaa, koska monet nykyään käytössä olevat lääkeaineet aiheuttavat hevoselle teuraskiellon, ja ylipäätänsä hevosia ottavia teurastamoita on harvassa.

Silloin, kun hevosten teuraaksi laittaminen oli vielä mahdollista ja taloudellisesti kannattavaa, sairaat ja loukkaantuneet hevoset hävitettiin sitä kautta. Nykyään pikkuvikaiset hevoset myydään eteenpäin, ja ne voivat vuosia kiertää kipeinä kodista toiseen. Hevosen sairaanhoito on vaikeaa ja kallista ja ennuste usein epävarma. Kuolleen hevosen hävittäminen vasta hankalaa onkin, lähtien ihan 500 kg ruhon liikuttelusta. Hautaaminen on kiellettyä, jos missään lähimailla on pohjavettä tai kaivoja, tuhkaus on kallista ja ekologisesti järjetöntä, raatoauto hakee kun kerkeää.

Anteeksi, meni vähän ohi aiheesta. Siihen mielipiteeni on, että niin kauan kuin eläimiä ylipäätänsä kasvatetaan ruoaksi ja syödään, koiran syöminen on yhtä hyväksyttävää kuin muidenkin.

Muuten olen melko samaa mieltä, mutta koirien syöminen on väärin sen vuoksi kun ne elävät rääkissä koko elämänsä ja kidutettaan kuoliaaksi. Keitetään elävältä yms, että liha olisi parempaa mukamas. Näin tuo koirien syömiskulttuuri pohjautuu eläinten kidutukseen. Näin sen tulisi olla kiellettyä. Suomessakaan ei tuoteta lihaa noilla määritelmillä kuitenkaan, vaikka epäkohtia on. En ymmärrä miten joku ei käsitä tätä kaikkea.

Vierailija
149/222 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin valmistettu koira on oikein herkullista! Kannattaa kokeilla jos reissaa aasian suunnalla.

Niin hyvin kidutettu ja elävältä keitetty. Olet inhottava jos sellaista syöt.

Vierailija
150/222 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin thaimaalaisen näköisen ihmisen metsästä ja pistin poskeen. Onko siinä tutkimisen aihetta?

Vierailija
151/222 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin valmistettu koira on oikein herkullista! Kannattaa kokeilla jos reissaa aasian suunnalla.

Niin hyvin kidutettu ja elävältä keitetty. Olet inhottava jos sellaista syöt.

Sitä syödään mitä tarjotaan. Ja onhan paikalliseen ruokakulttuuriin tutustuminen elämys sinänsä, oli nyt sitten missä päin maailmaa tahansa.

Vierailija
152/222 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tandoorikoira saa veden kielelle.

Vierailija
153/222 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedetään, että oikeasti löytynyt kuolleena ?

En usko että kukaan syö löytämäänsä kuollutta eläintä, ovat tappaneet sen kun eksynyt rekku tullut häntä heiluen tervehtimään.

Vierailija
154/222 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeasti luulette, että poliisilla on aikaa selvitellä, kuoliko koira kolariin vai löytyikö metsästä, onko kadonnut ja keneltä katosi? Eettisesti yököttävä teko thaimaalaisilta, mutta poliisilla on varmasti aikataulut täynnä ihan ihmisrikoksia selvitettävänä. Hohhoijaa. 

Jos joku ilmoittautuu mahdollisesti koiran omistajaksi, niin juttu varmasti jatkunee. Mutta jos marjanpoimijat sanovat '' me ei tapettu '' ja työnantaja sanoo että '' eivät tappaneet, vain söivät '' niin mitä poliisin tulisi tehdä? Laittaa marjanpoimijat häkkiin ja kuulustella seuraavat viikot kunnes joku ratkeaa ja paljastaa totuuden? 

Sitten poliisia varmaan alkaisi kiinnostaa jos noista marjoista leviäisi joku kauhea tauti vai ostaisitko sinä niitä marjoja mitä poimijat ovat poimineet tuon nylkemisen jälkeen. Tämä vielä kaiken muun lisäksi mistä olen eri mieltä kanssasi.

Tuo on muuten ihan hyvä pointti. Muuten itselle on ihan sama jos syövät vapaina juoksevia kulkukoiria, mieluummin niitä kuin muita luontomme eläimiä.

Suomessa ei ole vapaana juoksevia kulkukoiria.

No missä se omistaja on?

Keneltä on koira hukassa?

Lemmikit on niin äärettömän tärkeitä omistajilleen, että sitä olisi etsitty jo kissojen ja koirien kanssa (ehhheh) tunnin sisään kun eläin on hävinnyt ja olisi ollut some täynnä etsintäkuulutuksia. Kuka on nähnyt niitä?

Hylätään niitä kissojakin luontoon.

Vierailija
155/222 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei ensinnäkään ole kulkukoiria. Kaikki koirat ovat jonkun omaisuutta. Mikäli Rekku lähtee pihalta katsomaan naapurin tyttökoiraa, ei se tee siitä kulkukoiraa. Minä veikkaan, että tuo "ajettiin autolla yli vahingossa" tai "löydettiin koiran raato" on täyttä he*on p*s*aa! Miten ois "koira tulla very happy minun luo, minä olla hungry ja minä tappa koira ja syödä mums, mums"!!! Niin se on mennyt!

Mitä tulee ulkomaalaisiin marjanpoimijoihin, niin tästä päivästä lähtien hamaan Jeesuksen toiseen ilmestymiseen asti minä en tule laittamaan ainuttakaan näiden poimimaa marjaa suuhuni. Yäk! Amen.

Vierailija
156/222 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä nyt sanottiin, että nää oli juuri thaimaalaisia ja miksi täällä nyt puhutaan kiduttamisesta ja elävältä keittämisestä?

Vierailija
157/222 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyikö nuotiosta siru?

Vierailija
158/222 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkäähän vartikoiristanne hyvää huolta, että maahantulleet herkkusuut eivät yöaikaan pistä kylmäksi ja raahaa grilliin.

Vierailija
159/222 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei ensinnäkään ole kulkukoiria. Kaikki koirat ovat jonkun omaisuutta. Mikäli Rekku lähtee pihalta katsomaan naapurin tyttökoiraa, ei se tee siitä kulkukoiraa. Minä veikkaan, että tuo "ajettiin autolla yli vahingossa" tai "löydettiin koiran raato" on täyttä he*on p*s*aa! Miten ois "koira tulla very happy minun luo, minä olla hungry ja minä tappa koira ja syödä mums, mums"!!! Niin se on mennyt!

Mitä tulee ulkomaalaisiin marjanpoimijoihin, niin tästä päivästä lähtien hamaan Jeesuksen toiseen ilmestymiseen asti minä en tule laittamaan ainuttakaan näiden poimimaa marjaa suuhuni. Yäk! Amen.

Ei hlvetti 😁

Vierailija
160/222 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi voisi ainakin vaivautua sen verran tutkimaan että hankkii sirunlukijan lähimmältä ell asemalta ja käy skannaamassa marjanpoimijat. Se jolla hälyttää paistetaan nuotiolla ja syödään pois.