Tv:n treffiohjelmissa ihmetyttää nykyään se kuinka hoikkaa miestä tavoittelee yleensä huomattavan ylipain..korjaan kehopositiiviset naiset.....
Kommentit (42)
No eihän siinä ole ongelmaa, jos miehet tykkäävät niistä muhkummista. Meillä on toisin päin, minä olen hoikka ja mies lihava.
Vähän outoa häiriintyä vieraiden ihmisten deittailusta
Takaa ei yllä. päältä ei pysty ja alle ei uskalla mennä.
En ymmärrä sitä että näissä ohjelmissa asiantuntijat myös nykyään usein parittavat 35-40v naiselle esim- 25-30v miestä.
Onko kaikkea pakko tehdä tasa-arvon nimissä? Tuo vähentää esim. lasta haluavan miehen mahdollisuuksia lapsensaantiin todella paljon.
Toisekseen, mitä tapahtui sille perinteiselle tavalle että otetaan itseä vanhempi mies? Entisvuosikymmeninä Napakympeissä jne. tuonikäiselle naiselle olisi paritettu esim. 52-vuotiasta eronnutta miestä. Ei pojankollia.
Eivät kaikki miehet edellytä kumppaniltaan alle 20 olevaa painoindeksiä. Monet pitävät muodokkaista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmetellyt itsekin. Toivotaan että mies on timmi, pitkä ja kivat kasvot.
Nainen itse paisunut kuin pullataikina, ei ikinä nähnytkään kuntosalia ja on ihan tavallisen näköinen.
En sano mollaten, sanon ihmetellen itsekin naisena. Esim. 35v pullea nainen ei ymmärrä että hänen ensisijainen realistinen vaihtoehto siinä ohjelmassa ei ole se treenattu 28v mies vaan 50-vuotias lihava yksinhuoltajaisä.
Ja mikä ihmeen jeesus sinä olet kenellekään sanomaan millainen ihminen kenellekin sopii???
Ihmiset on niin helevetin tyhmiä nykyisin.
Ylipaino ei ole sama kuin kehopositiivisuus.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä sitä että näissä ohjelmissa asiantuntijat myös nykyään usein parittavat 35-40v naiselle esim- 25-30v miestä.
Onko kaikkea pakko tehdä tasa-arvon nimissä? Tuo vähentää esim. lasta haluavan miehen mahdollisuuksia lapsensaantiin todella paljon.
Toisekseen, mitä tapahtui sille perinteiselle tavalle että otetaan itseä vanhempi mies? Entisvuosikymmeninä Napakympeissä jne. tuonikäiselle naiselle olisi paritettu esim. 52-vuotiasta eronnutta miestä. Ei pojankollia.
25-30v ei ole poika vaan mies joka on jo hyvän aikaa sitten ohittanut teini-iän. Matchi voi olla hyvinkin toimiva 5-10 vuotta vanhemman naisen kanssa jos henkiset maailmat ja libidot kohtaa.
Itse voisin hyvinkin kuvitella seurustelevani nuoremman miehen kanssa jos arvomaailmat ja fyysisyys kohtaavat. Tarjontaa ei hirveästi ole, koska valtaosa miehistä haluaa itseään nuoremman naisen. Mutta olen avoin ajatuksen tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet nuoret naiset on nykyään vaikeasti ylipainoisia, mutta silti kuvittelevat, että heidän pitäisi saada itselleen timmi ja liikunnallinen kumppani.
Kannattaa viestiä näiden naisten timmeille ja liikunnallisille treffikumppaneille, että lopettavat tapailun, jos asia on sinulle tärkeä.
Kannattaa muistaa, että he itse tekevät ratkaisun.
Harvoin näkee kehopositiivisella treenattua miestä, ei taida lösöillä käydä flaksi kun eivät itsekään pidä huolta itsestään.
Lapsellista häiriintyä toisten deittailusta. Tunnen minäkin pariskuntia, joissa mies on urheilija ja nainen selvästi ylipainoinen/kurvikas. Ja toisinpäin. Mitä ihmeellistä siinä on?
Eikö ihmiset ole lihavia nykyään ihan sukupuolesta riippumatta?
Tosiaan, missä ne lihavat miehet sitten on, niitähän näkyy joka ohjelmassa timmin mimmin kanssa?
Mä oon itse pieni ja hoikka ja mun miehet on olleet ylipainoisia, ainakaan mun kokemuksen ja maailmankuvan kanssa tuo ei täsmää yhtään todellisuuden kanssa.
Mikä ongelma tässä on yleensäkään ollut, kun pääsevät sitten raakkaamaan kaikkien nähden naisia pois ympäriltään. Tekee itsetunnolle niin hyvää.
Ne lihavat miehet on napanneet hoikat naiset näiltä miehiltä. Eli mikä näissä miehissä on vialla kun eivät saaneet sitä hoikkaa naista vaan se pullukkapoika korjas potin?
Vierailija kirjoitti:
Tuollaista perinnettä ei ole milloinkaan ollut, ei edes vaikka Napakymppi. Kuinka vanha muuten sinä oikein olet kun kaivat perustelusi pimeältä 90-luvulta?
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmetellyt itsekin. Toivotaan että mies on timmi, pitkä ja kivat kasvot.
Nainen itse paisunut kuin pullataikina, ei ikinä nähnytkään kuntosalia ja on ihan tavallisen näköinen.
En sano mollaten, sanon ihmetellen itsekin naisena. Esim. 35v pullea nainen ei ymmärrä että hänen ensisijainen realistinen vaihtoehto siinä ohjelmassa ei ole se treenattu 28v mies vaan 50-vuotias lihava yksinhuoltajaisä.
Et ole nainen. Tiedän sen siitä miten rumasti kirjoitat ylipainoisista. Ylipainoisten haukkujat ovat 99% miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet nuoret naiset on nykyään vaikeasti ylipainoisia, mutta silti kuvittelevat, että heidän pitäisi saada itselleen timmi ja liikunnallinen kumppani.
Kannattaa viestiä näiden naisten timmeille ja liikunnallisille treffikumppaneille, että lopettavat tapailun, jos asia on sinulle tärkeä.
Kannattaa muistaa, että he itse tekevät ratkaisun.
Harvoin näkee kehopositiivisella treenattua miestä, ei taida lösöillä käydä flaksi kun eivät itsekään pidä huolta itsestään.
Treenatulla miehellä voi olla pieni leuka, hiusraja takaraivolla tai hän voi olla keskimääräistä lyhyempi. Miksi hänen pitäisi hävetä noita, eikö hän saa hyväksyä itsensä sellaisena kuin on?
Pakko huomauttaa, että tämä menee myös toisin päin. On keski-ikäinen, ylipainoinen ja huonot elämäntavat omaava äijä, joka kuitenkin asettaa naiselleen ihan tolkuttomat kriteerit: pitäisi olla parikymppinen, hoikka mutta rintava, kaunis mutta kuitenkin "luonnollinen" nainen, mielellään vielä neitsyt. Tällaisiin olen törmännyt ihan tosielämässä.
Mutta oli sukupuoli mikä tahansa, en voi ymmärtää tällaisia ihmisiä. Kumppanilta vaaditaan kaikki viimeisen päälle ja itse eletään kuin pellossa. Tällaisilla on pakko olla enemmänkin ongelmaa mielenterveyden kuin liian hyvän itsetunnon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ne lihavat miehet on napanneet hoikat naiset näiltä miehiltä. Eli mikä näissä miehissä on vialla kun eivät saaneet sitä hoikkaa naista vaan se pullukkapoika korjas potin?
Mun aiemmat pitkäaikaiset poikaystävät on olleet hoikkia ja sporttisia. Nykyinen mies on pullero. Hän on empaattisempi ihminen kuin nuo aiemmat, se ratkaisee:)
Näin meillä tehdään.