Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Inhotuin suklaakonvehti saa oman rasiansa

Vierailija
13.09.2022 |

https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000009066281.html

Eli ananaskonvehti saa oman rasiansa. Mä rakastan ananaskonvehteja enkä koskaan ole tajunnut, miten ne on toisten inhokkeja. Mitä mieltä te olette?

Kommentit (145)

121/145 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk.

Vierailija
122/145 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku makeisvalmistaja tehdä maidotonta vaaleaa suklaata?? Oikea suklaa ei sisällä maitotuotteita, vaan siinä on kaakaorasvaa tuomassa kermaisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
123/145 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Fazer lopetti niiden kovien ananaskarkkien valmistamisen? Ne mitä oli siinä peltipurkissa.

Ihmisten hampaat lohkeilivat.

124/145 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"50-vuotias konvehtirasia

Tänä vuonna tulee kuluneeksi 50 vuotta siitä, kun Panda aloitti Juhlapöydän-suklaakonvehtien valmistuksen Vaajakoskella Keski-Suomessa. Panda Juhlapöydän Konvehteja -rasiassa olivat jo tuolloin mukana Pehmeä Toffee, Minttu, Suklaatryffeli ja Zabaglione. Suklaatryffeli- ja Zabaglione-konvehdit ovat yhä edelleen myös saman muotoisia kuin 50 vuotta sitten.

Kyselyn mukaan Panda Juhlapöydän Konvehteja -rasian suosituin konvehti suomalaisten mielestä on Pehmeä Toffee. Sen ilmoitti valitsevansa rasiasta ensimmäisenä 19 prosenttia vastaajista. Toiseksi suosituin on Suklaatryffeli (17 %) ja kolmanneksi suosituin Suklaacrisp (16 %).

Ananas jää viimeiseksi

Kysely paljasti myös, mikä konvehti jää viimeiseksi suklaarasiaan. Vastaajista 18 prosenttia kertoi ottavansa viimeisenä rasiasta Ananas-konvehdin. Viimeisenä herkuteltavien konvehtien joukkoon lukeutuivat myös Vadelmamarmeladi (15 %) ja Minttu (15 %). Makuasiat jakavat tunnetusti mielipiteitä, siksi erot herkuteltavien konvehtien järjestyksessä ovat kuitenkin melko pienet.

Suklaakonvehdit kuuluvat laajasti suomalaisten elämään, sillä 92 prosenttia kertoi syövänsä konvehteja. Erityisesti konvehdit ovat osa joulunaikaa, sillä 48 prosenttia suomalaisista kertoi syövänsä konvehteja vain jouluna."

Tämä on kyllä jännä juttu, mun ykkösuosikki on Zabaglione, kakkonen ananas ja pehmeä toffee kolmas, loput saakin sitten joku muu syödä. En tiedä onko mun laps raukat koskaan maistaneet Zabaglionea... Ehdoton inhokki on suklaatryffeli, se tryffeli on niin järkyttävää karvasta shaibaa.

Kyllä on ihmisillä oudot makunystyrät. Vai olisko niin, että monelle maistuu nuo ällömakeat kuten Zabaglione parhaiten. Raikkaat ananas, Vadelma ja Minttu ovat minun suosikkejani.

Minttu kuuluu hammastahnaan. Ei sitä niellä.

Vierailija
125/145 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman paras konvehtirasia oli se Pandan rasia, missä oli paperiin käärittyjä ananaskonvehteja ja niiden kaverina tummasuklaa-appelsiinikonvehteja. Kyllä suretti, kun ne hävisivät kaupoista. Tämä uusi ananasrasia kelpaa tosin aika hyväksi lohdukkeeksi. Syön aina juhlakonvehdeista nuo ananakset ekana, jos ehdin. Meillä niistä tapellaan. 

Vierailija
126/145 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi, ananaskonvehdit ja zabaglione on todellakin kamalia!

Aijai, just mun lempparit!

Vierailija
127/145 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten "inhotuin" maku saa oman rasian?

Täysin epäloogista ja markkinoinnnin vastaista...

Koska ananaskonvehdin ystävät ovat pieni, mutta sitäkin intohimoisempi joukko. Tämä siis ihan Pandan oma perustelu. :D

Vierailija
128/145 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla inhotuin. Se tryffeli ja minttu on karmeimmat.

Vierailija
129/145 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen ananaskonvehti oli sellanen suorakaiteen muotoinen, jossa punottua kopan pohjaa muistuttava kuvio.

Niissä sitä suklaata oli huomattavasti ohuempi kerros ja enemmän täytettä. Mun mielestä parempi suhde niin, mutta on nää nykyisetkin hyviä.

Vierailija
130/145 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä sitä tapellaankin joulupöydässä, että kuka syö ananaskonvehdit, kuka vihreät kuulat (not)

Vierailija
131/145 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko ostaa muutama rasia, toi on aina ollut mun lempi konvehtini.

Vierailija
132/145 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että se inho on opittua. "Kuuluu" inhota ananasta pitsassa, tai ainakin sanoa niin. Luulen että monikin oikeasti tykkää, kuten tästäkin uutuudesta. Ostan myös!

Olen samaa mieltä, haukkumalla tätä ollaan ns. kuuluvinaan joukkoon, tai haetaan yhteenkuuluvuutta "mäkin inhoon sitä". Haukkujat pitää kovinta ääntä, vaikka tykkääjiä olisi enemmän.

Ananaskonvehti on ollut paras konvehtirasiassa lapsuudesta asti ja olen jo ostanut oman rasiallisen tätä hyvyyttä.

Vierailija
133/145 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhotuin on minttusuklaa. Yäk.

134/145 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ananaskonvehti on Juhlapöydän rasiasta paras. Tosin pidin enemmän siitä ristikkopintaisesta kuin tästä uudesta designista. 

Vierailija
135/145 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi, ananaskonvehdit ja zabaglione on todellakin kamalia!

Noi on 2 mun suosikkia rasiassa, parhaat.

Vierailija
136/145 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ananaskonvehti on Pandan juhlapöydän konvehdeista lempparini. Onneksi tulee omaan rasiaan. Ostan ehdottomasti. Miksi ananaskonvehti ei voi olla rasiassa, onhan siellä vadelmakonvehtikin. Se myös hyvä. Sille voisi myös oman rasian tehdä. Ostaisin.

Vadelmakonvehtia on saanut omassa pienessä suklaarasiassaan jo pitkään. Se on hyvän makuinen myös, yksi juhlapöydän rasian parhaista.

Vierailija
137/145 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ananaskonvehti on Pandan juhlapöydän konvehdeista lempparini. Onneksi tulee omaan rasiaan. Ostan ehdottomasti. Miksi ananaskonvehti ei voi olla rasiassa, onhan siellä vadelmakonvehtikin. Se myös hyvä. Sille voisi myös oman rasian tehdä. Ostaisin.

Vadelmakonvehtia on saanut omassa pienessä suklaarasiassaan jo pitkään. Se on hyvän makuinen myös, yksi juhlapöydän rasian parhaista.

https://www.pandatehtaanmyymala.fi/collections/suklaa/products/sydan-su…

Vierailija
138/145 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen yrittäjyys pähkinänkuoressa. Tehdään oma rasia sille kaikista vihatuimmalle konvehdille. Joku fiksi voisi ajatella päinvastoin ja tekisi rasian suosituimmalle.

Vierailija
139/145 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ananas on tämän takia poistettu juhlapöydän rasiasta, en osta enää ikinä juhlapöytäkonvehtirasiaa.

Vierailija
140/145 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ananas ei ole vihatuin konvehti vaan suosituin konvehti. Oma rasia tehdään vain tuotteelle jolla on myyntipotentiaalia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi