Parisuhteesta (masentuneen henkilön kanssa). Kokemuksia.
Miten muilla ketkä parisuhteessa jos toinen osapuoli on masennus diagnoosin saanut, sellainen mikä tulee ja lähtee , eli ei ole ns KOKO ajan päällä.
Onko mahdoton yhtälö että saisi toimimaan?. Meinaan minulla tilanne , missä puoliso masentunut, sellainen että hyviä ja huonoja ja todella huonoja ajanjaksoja on. Hänellä varmaan todellakin huonojen kokemusten seurauksena elämästä ylipäätään tullut tämä sairaus.
Itse rakastan häntä yli kaiken , ja haluaisin että se onni kestäisi ettei enää tarvitsisi miettiä mitään eroja yms yksin olemista, hän kuitenkin on ensimmäinen ihminen elämässä kenen kanssa oikeasti haluaisi elää loppuelämän, mutta aina jostain IHAN puskista tulee ajatus että minä olisin häntä pettänyt, miettisin muita naisia tai että haluaisin erota. Mikään noista ajatuksista siis masentuneen henkilön ei pidä paikkaansa.
Todellakin ainut ollut, eikä muut tulisi mieleenkään, enkä todellakaan erota haluaisi mutta tuollaisia epäilyjä kun on niin ne on aika väsyttäviä. Meinaan vaikka kuinka olet kertonut että elä suotta hätäile niin sit tulee tuollaista epäillyksen tekstiä eli uskoo "NS" harhoihinsa ja noihin vanhoihin kokemuksiin liittyen varmaan on tuollaista. Koska ollut petettynä parisuhteessa yms ennen minua. Mutta kun minä olen se ns normaali eikä mitään ole tapahtunut.
Niin ihan uteliaana että häviääkö tuollaiset ajan kanssa vai tuleeko ne varjostamaan loppuelämää?
Uteliaana ajatuksia ilmoille heitin. Kertokaas arvon vauva.fi kävijät.
Tiedän etten ole ainoa joka tuollaisten asioiden kanssa painii.