IS: Inhotuin suklaakonvehti saa oman rasiansa
https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000009066281.html
Eli ananaskonvehti saa oman rasiansa. Mä rakastan ananaskonvehteja enkä koskaan ole tajunnut, miten ne on toisten inhokkeja. Mitä mieltä te olette?
Kommentit (145)
Vierailija kirjoitti:
Kuuluuko ananas suklaaseen?
Jonkun mielestä kuuluu, jonkun mielestä ei.
Ei lakritsikaan kaikkien mielestä kuulu jäätelöön.
Makuasioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän kuin kossu;
Jos et tykkää, et ole isänmaallinen🤣Joulupöydässä onpi kinkku, kossupullo ja ananaskonvehtirasia. Muu on turhaa piiperrystä
Ja Turun sinappi.
Apua miten nyt unohdinkin TS-tuubin. No, tästä päästäänkin kysymykseen sinappihunnulla vai ilman
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluuko ananas suklaaseen?
Jonkun mielestä kuuluu, jonkun mielestä ei.
Ei lakritsikaan kaikkien mielestä kuulu jäätelöön.Makuasioita.
Kuuluuko maku asioihin?
Miksi Fazer lopetti niiden kovien ananaskarkkien valmistamisen? Ne mitä oli siinä peltipurkissa.
Ananas on minusta ihan hyvä, inhoan kaikkia nougat-konvehteja, joissa on jotain rasvaista suklaamössöä. Yök.
Vierailija kirjoitti:
Nämä kirpeät maut vetoaa kaiketi suomalaisten metsäiseen makuun.
Sitten on meitä, jotka pidämme just päinvastaisista, lämpimistä ja pehmeistä mauista.
Molemmat on ihan yhtä ok, vaikka joku vinoon ja halveksivasti katsookin toisenlaisista mauista pitäviä.
Onko ananas sun mielestä kirpeä maku? Ananas on hedelmänäkin tosi makea. Mä sanoisin, että se on ehkä raikas ja sekin on vähän siinä ja siinä. Raikas se on vaan verrattuna niihin muihin konvehteihin, joissa on vaan jotain toista suklaamömmöä sisällä.
Miten tämä on inhokki? Just paras.
Hyi, ananaskonvehdit ja zabaglione on todellakin kamalia!
Vierailija kirjoitti:
Ei paras, mutta parhaimmasta päästä. En myöskään tajua, miksi niin monet inhoavat sitä.
Minä taas en tajua miksi monet tykkää siitä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Fazer lopetti niiden kovien ananaskarkkien valmistamisen? Ne mitä oli siinä peltipurkissa.
Nykypäivän vaatimuksilla se kulkeutuu aivan liian hitaasti mahalaukkuun. Pitää saada mäystää ja maha äkkiä mässyä täyteen!
Vierailija kirjoitti:
Tämä!
Ananaskonvehdit kuuluu omiin lemppareihini, taidan myös ostaa yhden pussin.
Samaa kuraa kun kaikki Juhlapöydän konvehdit. Meillä jää niistä ainakin kolmannes syömättä kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Nää on olleet kans aina mun lemppareita! Mulle tuli ihan yllätyksenä, että monet inhoo.
Ei inhoa. Se on meemi "kuuluuko ananas pizzaan" "kuuluuko ananas konvehtirasiaan" ja sit jotkut otti sen tosissaan eikä tajunnut että se on vitsi.
Miksei liköörikarkkeja myydä konvehtirasioissa?
Otsikon perusteella ajattelin, että ai, onko zabaglione saanut oman rasian.
Vierailija kirjoitti:
Samaa kuraa kun kaikki Juhlapöydän konvehdit. Meillä jää niistä ainakin kolmannes syömättä kokonaan.
Älkää ostako kuraa.
Minä olen syönyt ananaskonvehdin ensimmäisenä. Ja nyt voin sitten ostaa pelkkiä ananaskonvehteja!
Googleta. Tietoa löytyy vaikka kuinka paljon.