Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehenne ilahduttaa teitä arjessa?

Vierailija
13.09.2022 |

Miten miehenne ilahduttaa ja huomioi teitä arjessa? Ruuanlaittoa, aamupala sänkyyn, herkkuja, lahjoja, kukkia, matkoja, koruja, mitä?

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoaa, tekee ruokaa/leipoo, aamupalan tehnyt valmiiksi ja välillä tuonut sänkyyn, tuo kukkia.

Vierailija
2/56 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienillä asioilla. Hassuttelemalla, lähtemällä kanssani iltakävelylle tai vaikka käymään ystäviemme luona, välillä saattaa hakea noutoruokaa, mutta tykätään kyllä kokkailla yhdessä ja joskus saatetaan arkena valmistaa iltaruokaa grillikodassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään.

Vierailija
4/56 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Mies ystävä kuoli jo yli 1v. sitten. Emme asunet yhdessä. Jos hän luonani valmistin päivälisen, jos taas hänen luona`, hän valmisti päivällisen. Emme leikkineet kotia. Kumpikin huolehti oman kotinsa kuin taloutensa.

Vierailija
5/56 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

-huolehtii että minulla on aina auto kunnossa, tankattuna jne

- tekee aina välillä minulle voileipiä iltapalaksi/aamupalaksi. Välillä leipien päälliset aseteltu sydämen muotoon tai sitten silmää iskeviksi kasvoiksi jne

- jos huomaa että minulla kylmä sohvalla istuessani niin hakee viltin päälleni

- tarjoutuu lähtemään kaveriksi koiria taluttamaan vaikka ei itse niin piittaakaan siitä hommasta mutta minua ilahduttaakseen lähtee mukaan

Ja joo minä koetan myös ilahduttaa miestäni arjessa.

Vierailija
6/56 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienillä asioilla. Hassuttelemalla, lähtemällä kanssani iltakävelylle tai vaikka käymään ystäviemme luona, välillä saattaa hakea noutoruokaa, mutta tykätään kyllä kokkailla yhdessä ja joskus saatetaan arkena valmistaa iltaruokaa grillikodassa. 

Vierailija
7/56 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään.

Vierailija
8/56 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen 57v lapin mies miesystävänä ja hän on kyllä ihan eri maata kuin exäni. Ihan loistava kokki, kokkaa mielellään, aamupala on yleensä valmiina kun herään, suunnittelee ja tekee hyviä ruokia

-auto on aamulla lämmitysjihdon päässä ja lumet putsattu

-Rasvaa jalkojani saunan jälkeen, tuo lääkettä jos sanon että joku on kipeä tai hieroo jotain salvaa lihasjumeihin.

-Auttaa kodinkoneiden asennuksessa jne

Ex ei tehnyt yhteisen 22v aikana mitään näistä

Vierailija
9/56 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivoaa, tekee ruokaa/leipoo, aamupalan tehnyt valmiiksi ja välillä tuonut sänkyyn, tuo kukkia.

Hienoja asioita, mutta itse en kyllä koe siivoamista ilahduttamiseksi, se nyt on vain työtä, mikä on tehtävä. Ihan kuten en itse laske ilahduttamiseksi sitä, että teen miehelleni ruokaa, vaan ilahduttamista on se, että teen hänen lempiruokaansa, vaikka se on työlästä, tai leivon hänelle.

Pienillä teoilla tuo omakin mies ilahduttaa; tuo yllättäen kaupasta suklaata tai tavaran, joita keräilen; tarjoutuu viemään koiran ulos minun vuorollani, kun näkee että olen väsynyt jne.

Vierailija
10/56 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sellainen 57v lapin mies miesystävänä ja hän on kyllä ihan eri maata kuin exäni. Ihan loistava kokki, kokkaa mielellään, aamupala on yleensä valmiina kun herään, suunnittelee ja tekee hyviä ruokia

-auto on aamulla lämmitysjihdon päässä ja lumet putsattu

-Rasvaa jalkojani saunan jälkeen, tuo lääkettä jos sanon että joku on kipeä tai hieroo jotain salvaa lihasjumeihin.

-Auttaa kodinkoneiden asennuksessa jne

Ex ei tehnyt yhteisen 22v aikana mitään näistä

Nyxäsi kuulostaa 10 mieheltä!

Vierailija
11/56 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivous ja ruoanlaitto eivät ole mitään toisen kivaa ilahduttamista, vaan kotitöitä. Aivan kuten kun mies hoitaa lastaan, se ei ole lapsenvahtina olemista tai mitään äidin avustamista.

Vierailija
12/56 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivous ja ruoanlaitto eivät ole mitään toisen kivaa ilahduttamista, vaan kotitöitä. Aivan kuten kun mies hoitaa lastaan, se ei ole lapsenvahtina olemista tai mitään äidin avustamista.

Arkiruoanlaitto on pakkopullaa ja ihanaa onkin jos pääsee töistä suoraan valmiiseen ruokapöytään. Tai joku on tehnyt sulle aamupalan valmiiksi ja antanut sun nukkua pidempään. Kelpaa mulle

Vierailija
13/56 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipoo jotain hyvää, tai tekee erityisempää ruokaa. Yleensä kokkaa meidän kaikki arkiruoat myös. Ostaa lahjan (suklaata/koruja). Tuo kukkia. Ehdottaa, että voi hieroa hartioitani. Lenkittää myös minun koiran.

Vierailija
14/56 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolee minut orgasmiin.

Vierailija
15/56 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohi mennessään lähes poikkeuksetta räplää vähän minun alapäätäni. Ei ollut eksistä tämmöiseen naisen huomiointiin. Kyllä kannatti odottaa että se oikea ja ihana mies tuli elämään.

Vierailija
16/56 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittää iltakahvit, ostaa ja tarjoaa suklaata, lämmittää saunan, hakee klapeja sisälle, ostaa joskus kukkiakin, huoltaa polkupyöräni, huolehtii autoni renkaanvaihdosta. No, ehkä kahvinkeitto, saunanlämmitys ja klapihuolto kuuluvat arkeen eivätkä ilahduttajiin, samoin keittiön siivous ja pyykkihuolto, jota tekee. Seksissä hävisin p*olehtien kuville jo yli vuosikymmen sitten, joten sitä ei minulle ole ollut tarjolla.

Pitäiskö alkaa toivoa ilahdutukseksi perävalojen vilkuntaa?

Vierailija
17/56 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee oman osuutensa kotitöistä omatoimisesti, halaa, kertoo rakastavansa, ostaa lahjoja, kukkia, järjestää pieniä yllätyksiä, kirjoittaa mulle lauluja, hieroo lihaksia kuin särkee, ottaa aina mun mielipiteet ja tunteet huomioon <3

Vierailija
18/56 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, no kyllä minua vain ilahduttaa, kun mies on siivonnut. Minä vieläpä kiittelen vuolaasti häntä tästä. Samoin siitä, kun hän on muksujen kanssa, että pääsen joogaan.

Vierailija
19/56 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, no kyllä minua vain ilahduttaa, kun mies on siivonnut. Minä vieläpä kiittelen vuolaasti häntä tästä. Samoin siitä, kun hän on muksujen kanssa, että pääsen joogaan.

Ja mies on vastavuoroisesti iloinen kun on olet siivonnut ja kiittää sinua vuolaasti tästä? Ja hän myös kiittelee sinua kun olet muksujen kanssa hänen harrastuksen ajan?

Vierailija
20/56 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstamammojen parisuhteet ovat kyllä hämmentäviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän