Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettää oma isä

Vierailija
13.09.2022 |

Olen itse jo ihan aikuinen, pian 20-vuotias, mutta jotenkin tämä ei vaan mahdu pääkoppaan.

Hävettää. Isä on terve, mutta ylipainoinen ja älyttömän laiska. Vietti yli 5 viikkoa sairaslomaa ja kävi sitten n. 4-6 tunnin päiviä tekemässä kevyttä työtä. Kun viimein alkoi normaalit päivät (8 tuntia) hän yhtäkkiä taas "sairastui" ja on jäämässä taas sairaslomalle. Aivan terve. Käy vähän väliä jääkaapilla kun "kukaan ei huomaa" - kuuluu seinien läpi. Kyllä kaikki huomaa. Vetää makkaraa.

Itse teen 8 tunnin työpäiviä, enkä kyllä ikinä kehtaisi jatkuvasti sairastella vaan koska ei tee mieli. Mennyt töihin vaikka koko kehoa särkisi, kunhan en flunssassa ole ollut.

En tajua, eikö tuohon tarvita jonkinlainen todistus sairaudesta/sairastumisesta? Miten tälläinen sallitaan? Ihan mahdotonta. Ärsyttää aivan järjettömästi, tekisi mieli paljastaa laiska p*ska valehtelusta. Ja jos ei huomaa, niin en ole läheinen isän kanssa.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joo, ei varmasti ole ainoa joka hyväksikäyttää järjestelmää, mutta en vaan ymmärrä. Ja tästä vielä maksetaan??

Vierailija
2/59 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muakin hävettäis..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faijas on quiet quitannut. Trendikästä! Olisit ylpeä trendikkäästä daddysta.

Vierailija
4/59 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukut :D

Vierailija
5/59 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asut vielä vanhemmilla?

Vierailija
6/59 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapeukut :D

Hih hih

Vierailija
7/59 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko isäsi olla esim masentunut? Ei vaan välttämättä halua kertoa asiasta teille.

Kyllähän hänellä selvästi lääkärintodistus on, ja lääkäri on todennut hänelle sairasloman tarpeen.

Vierailija
8/59 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asut vielä vanhemmilla?

En, mutta näen äitiä useamman kerran viikossa. Asun yhä kotikaupungissa.

Vierailija
9/59 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko nyt parasta, että keskityt omaan elämääsi? Isäsi on aikuinen ihminen, joka tekee niin kuin parhaakseen katsoo. Vaikka hänen tekemisensä eivät ole sinun tai ehkä muidenkaan mielestä fiksuja, niin sinä et ole hän ja sinun asiasi ei ole aukoa päätä hänen takiaan. Muistele mielummin niitä hyviä asioita kuin huonoja asioita. Lopeta lapsellinen tai oikeastaan teinimäinen vanhempiesi häpeäminen.

Vierailija
10/59 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Faijas on quiet quitannut. Trendikästä! Olisit ylpeä trendikkäästä daddysta.

ai sillekki on trendikkäästi englanniksi nimi.  turhan lähellä squirttaamista- tulee varmaan sekaannuksia?

Vierailija
11/59 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin myöntää, että olen lapsellinen. Olen katkaissut välit isän kanssa, mutta ärsyttää kuulla näitä juttuja äidiltä. 

En tiedä, onko masentunut. Ei siltä kuullosta. No annan nyt olla, halusin vaan jonnekin valittaa.

Vierailija
12/59 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä et tiedä isästäsi ihan kaikkea. Ehkä sinä et ole niin luotettava ihminen, että hän kertoisi sinulle asioistaan. Eikä hänen tarvitsekaan.

Yritä jaksaa ap!

Vierailija
13/59 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan normaalia käytöstä Perusjuomalaiselle "tyämiehelle"

Vierailija
14/59 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asut vielä vanhemmilla?

En, mutta näen äitiä useamman kerran viikossa. Asun yhä kotikaupungissa.

Häpeät isääsi kuulopuheiden perusteella?

Vierailija
15/59 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin myöntää, että olen lapsellinen. Olen katkaissut välit isän kanssa, mutta ärsyttää kuulla näitä juttuja äidiltä. 

En tiedä, onko masentunut. Ei siltä kuullosta. No annan nyt olla, halusin vaan jonnekin valittaa.

Kyllä, olet lapsellinen ja kyylä vielä kaiken lisäksi. Pitäisikö sinun etsiä itsellesi joku toinen harrastus kuin isän kyylääminen? Menet vaikka rivitanssimaan tai kuoro voisi olla sinun juttusi.

Vierailija
16/59 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas väinpastoin ärsyttää se, että kaikki (kärjistänen) ovat olevinaan jotain valtion työtehovalvojia. Että kaikkien pitäis räkä poskella vähintään painaa duunia vaikka sitä ei edes olis.

Vierailija
17/59 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos äidilläsi ei ole mitään hyvää sanottavaa pitäisikö sinun ottaa häneenkin etäisyyttä?

Vierailija
18/59 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaako tämä omaan yrittämisen haluun?

Vierailija
19/59 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen häpeäminen on normaalia teineille ja alle 25-vuotiaille. Kyllä se siitä jossain vaiheessa helpottaa.

Vierailija
20/59 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihan varma kun tämän avasin että viimeistään kolmas kommentoi ap:lle että "ole iloinen kun isäsi on hengissä, minun on jo kuollut". Olin väärässä, en osaa vielä tätä palstaa tarpeeksi hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi