Miten suhtautua naiseen, joka on yrittänyt viedä mieheni?
Uudessa työpaikassani on yksi ämmä joka yritti kesällä iskeä miestäni, vaikka tiesi meidän asuvan yhdessä. Olivat samoissa ystäviensä häissä ja oli siellä ytittänyt vokotella. Lähetti myös somessa häiden jälkeen kyseenalaisia viestejä jotka mies näytti minulle. En tiennyt että ämmä on tässä samassa firmassa töissä. Onneksi eri osastolla! Miten suhtautua, kun joudutaan tekemisiin kuitenkin joskus? Suututtaa se nainen!
Kommentit (26)
Itsehän kaverustuin ko. naisen kanssa vähän samantapaisessa tilanteessa. Oli silloisen poikaystäväni exä (oltiin aika nuoria, n. 20v), mutta siis yritti miestä takaisin, vaikka mies oli jo mun kanssa ja tuo nainen oli ollut välissä toisella paikkakunnalla, eli mies ei mitenkään heti siirtynyt hänestä minuun.
Sitten kun meistä tuli työpaikalla kavereita, tuo nainen kerran firman bileissä humalassa itku kurkussa pyyteli minulta anteeksi ja sanoi, että hänestä tuntuu ihan kamalalta, että sillä tavalla yritti miestäni. Toki tuolla naisella oli sitten jo uusi mieskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toteat, että hänellä on yhtä hyvä miesmaku kuin sinulla, muttei pärjännyt kisoissa :)
Näin itse tekisin. Ehkä suhtautuisin asiaan voittajafiiliksellä. Ja antaisin sen näkyä. Kertoisin ehkä kahvipöydässä että ihana mies kun ei lähde kaikenmaailman kevytkenkäisten matkaan. Toki siis nimeämättä naista. Hän ymmärtää kyllä.
Tuo on noloa varsinkin jos juttu ei ookaan mennyt siten kuin ap luulee.
Mun työkaveri joskus luuli, että kilpailen hänen kanssaan yhdestä yhteisestä työkaveristamme, jonka kanssa oli alkanut seurustella.
Aika hassua oli seurata sitä hänen voitonriemuaaan onnistumisesta kisassa, johon en tiennyt osallistuneeni. Osoitti oman epävarmuutensa tuolla, kun ois voinut vaan rauhassa nauttia suhteestaan.
Mites se sitä osoitti?
Pienillä jutuilla. Esim. kun jaettiin työtehtäviä, jossa tarvittiin työparia ja pomo kysyi, että lähtisikö "Markku" hoitamaan sen minun tai "Mirkun" kanssa, "Mirkku" siirtyi heti "Markun" viereen sanoen, että he menevät ja katsoi samalla minua leveästi hymyillen. Tuommoisia hassuja juttuja jatkuvasti, ensin huvitti ja sit alkoi jo vähän rasittaa kin, kun oli kuukausia jatkunut.
No anna olla. Ärsyttäähän semmoiset, mutta mitä niistä niin kauan kun miehesi päättää mieluummin olla sinun kanssasi. Et kyllä viestisi perusteella vaikuta erityisen hyvältä saaliilta.
Mulla on kokemusta siitä, että nuorempi ja nätimpi nainen yritti iskeä mieheni työpaikalla ihan silmieni edessä. Sellasta sattuu.
Sanoisin kyllä seuraavalla kerralla törmätessäni, että joo, näinkin ne viestit, mitä lähetit Tommille (tai mikä sun miehen nimi sitten olekaan). Ei tarvi olla ilkeä. Ihan hyvä hänenkin tietää, että teillä toimii kommunikaatio, ettei tuhlaa aikaansa.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin kyllä seuraavalla kerralla törmätessäni, että joo, näinkin ne viestit, mitä lähetit Tommille (tai mikä sun miehen nimi sitten olekaan). Ei tarvi olla ilkeä. Ihan hyvä hänenkin tietää, että teillä toimii kommunikaatio, ettei tuhlaa aikaansa.
Miksi ihmeessä? Moni voi yrittää varattu s e K s I suhteeseen, jos ei tunne sen kumppania. Tuttujen puolisoita harvemmin yritetään.
Mä aloittaisin puhtaalta pöydältä sillä ajatuksella, et tuskin se yrittää työkaverinsa miestä ja menneet on menneitä. Jos taas sen jälkeen kun tullaan tutuiksi työkavereina jatkaa yrittämistä, voisin kysyä.
Työrauha on aika tärkee juttu ja oletan et se ois tälle toisellekin sitä.
Mites se sitä osoitti?