Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtautua naiseen, joka on yrittänyt viedä mieheni?

Vierailija
12.09.2022 |

Uudessa työpaikassani on yksi ämmä joka yritti kesällä iskeä miestäni, vaikka tiesi meidän asuvan yhdessä. Olivat samoissa ystäviensä häissä ja oli siellä ytittänyt vokotella. Lähetti myös somessa häiden jälkeen kyseenalaisia viestejä jotka mies näytti minulle. En tiennyt että ämmä on tässä samassa firmassa töissä. Onneksi eri osastolla! Miten suhtautua, kun joudutaan tekemisiin kuitenkin joskus? Suututtaa se nainen!

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, kuulostat siltä, että tuskin ymmärrät, mutta tyylikkäintä on suhtautua täysin neutraalisti.

Vierailija
2/26 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks muija luuli että yritin iskeä sen miestä kun kännissä oksensin miehen lahkeille (oltiin samoilla jatkoilla). Aika erikoinen käsitys miehen pokaamisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yks muija luuli että yritin iskeä sen miestä kun kännissä oksensin miehen lahkeille (oltiin samoilla jatkoilla). Aika erikoinen käsitys miehen pokaamisesta.

Ok, no tämähän vastasikin kysymykseenni. Ap

Vierailija
4/26 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Miehelläsi ei taida olla itsellään puhtaat jauhot pussissa. Hän taitaa vähän tykätä siitä naisesta. Näyttää sulle hänen viestejä muka ärsyyntyneenä, ettet vain epäilisi mitään.

Vierailija
5/26 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi on miehesi, miksi sinä et ollut mukana ystävän häissä?

Vierailija
6/26 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toteat, että hänellä on yhtä hyvä miesmaku kuin sinulla, muttei pärjännyt kisoissa :)

Vierailija
7/26 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂

Vierailija
8/26 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ai, oot yrittänyt pokata mun miestä. No mutta Tea meni?"

Vierailija
9/26 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, no tämähän vastasikin kysymykseenni. Ap

Yritin vihjata että se mitä sinä luulet iskemiseksi ei ehkä ollut sitä. Vaikka miehesikin niin sanoisi.

- se oksentelija

Vierailija
10/26 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne viedä.

Vierailija
11/26 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toteat, että hänellä on yhtä hyvä miesmaku kuin sinulla, muttei pärjännyt kisoissa :)

Näin itse tekisin. Ehkä suhtautuisin asiaan voittajafiiliksellä. Ja antaisin sen näkyä. Kertoisin ehkä kahvipöydässä että ihana mies kun ei lähde kaikenmaailman kevytkenkäisten matkaan. Toki siis nimeämättä naista. Hän ymmärtää kyllä.

Vierailija
12/26 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras on olla ihan neutraalin ystävällinen. Olen ollut parikin kertaa samassa tilanteessa.

Vierailija
13/26 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pikemminkin miettiä miten suhtautua mieheesi, jolla tuntuu olevan ihan ok välit naiseen. Tuskin häntä on pakotettu olemaan ko. naisen seurassa kuitenkaan? Mutta tottakai sun mies on niin höveli että ihan kohteliaisuudesta tarjoaa seuraa, eikös joo? Kannattaa hakea apua tuohon mustasukkaisuuteen.

Vierailija
14/26 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin itse tekisin. Ehkä suhtautuisin asiaan voittajafiiliksellä. Ja antaisin sen näkyä. Kertoisin ehkä kahvipöydässä että ihana mies kun ei lähde kaikenmaailman kevytkenkäisten matkaan. Toki siis nimeämättä naista. Hän ymmärtää kyllä.

Vihjailu on ihan turhaa. Monet ei vaan ymmärrä vihjeitä.

Vierailija
15/26 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa pikemminkin miettiä miten suhtautua mieheesi, jolla tuntuu olevan ihan ok välit naiseen. Tuskin häntä on pakotettu olemaan ko. naisen seurassa kuitenkaan? Mutta tottakai sun mies on niin höveli että ihan kohteliaisuudesta tarjoaa seuraa, eikös joo? Kannattaa hakea apua tuohon mustasukkaisuuteen.

No ei kai nyt kukaan katkaise välejä johonkin, joka yrittää tehdä itseään tykö? On minuakin lähestytty joskus työkaverin toimesta, olen sanonut, ei kiitos, olen naimisissa ja kertonut myös miehelle näistä.

Vierailija
16/26 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kohdalla kans joskus kävi niin, että oma naispuolinen ystävä yritti saada mun miehen pettämään hänen kanssaan. Onneksi pienirintaset naiset ei oo mun miehen makuun 😝

Vierailija
17/26 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seonnut laskuissa kuinka monta kertaa varatut miehet ovat yrittäneet iskeä minua, myös työpaikalla. Taitaa ap:nkin mies olla tällainen tapaus. Ovat hyviä myös valehtelemaan

Vierailija
18/26 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs nainen alkoi putkahdella mieheni työpaikalle ihan ohimennessä ja ajatteli kysyä kuulumisia. Kerta vielä olisi mennyt antaa naisen juoda kahvia, mutta sen jälkeen mies käsi työkavereidensa vaikka valehdella, että hän on kokouksissa (niin kuin onkin nykyään etänä, vaikka on työpaikalla) ja ylin johto on antanut ukaasin, ettei työpaikalle saa päästää ketään firman asioihin kuulumattomia ihmisiä.

Sitten nainen jatkoi stalkkaamalla netissä ja hän lähetteli miehelleni sähköpostissa ihan selkeän ehdotuksen, että voisi olla mukavaa viettää viikonloppua yhdessä mökillä tai että hän laittaisi miehelleni ruokaa ja tekisi jonkun erikoishieronnan.

Kuvia hän lähetti itsestään. Onneksi mieheni ei suuttumuksestaan huolimatta poistanut viestejä vaan arkistoi ne omaksi kansiokseen jos homma menee yli äyräiden. Mieheni tietää, ettei voi nyt saada tutkintapyynnön tekemällä kuin naurunalaisen maineen. Joka tapauksessa hänelle on noloa, kun meiliä avatessa taas ihailijatar laittaa kuvaa siitä, kuinka verkkosukkaa vedetään jalkaan jne.

Ei todellakaan ole tasapainoinen nainen! Tässä ei auta muu kuin hiljaiselo ja toivo siitä, että hän iskisi silmänsä johonkuhun toiseen.

Vierailija
19/26 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kohdalla kans joskus kävi niin, että oma naispuolinen ystävä yritti saada mun miehen pettämään hänen kanssaan. Onneksi pienirintaset naiset ei oo mun miehen makuun 😝

Mitä jos se sattumalta olisikin ollut isorintainen? Olisiko lopputulos ollut sama?

Vierailija
20/26 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on noloa varsinkin jos juttu ei ookaan mennyt siten kuin ap luulee.

Mun työkaveri joskus luuli, että kilpailen hänen kanssaan yhdestä yhteisestä työkaveristamme, jonka kanssa oli alkanut seurustella.

Aika hassua oli seurata sitä hänen voitonriemuaaan onnistumisesta kisassa, johon en tiennyt osallistuneeni. Osoitti oman epävarmuutensa tuolla, kun ois voinut vaan rauhassa nauttia suhteestaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi