Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisen vaisto toimii, Charles, Camilla & Diana

Vierailija
12.09.2022 |

Olisko ollut vuosisadan kakkosnainen? Senkö takia Diana oli niin suosittu?
Kivoja juttuja Camilla pyöritti, mitä mieltä olette, onnistuiko hyvin?

Kommentit (191)

Vierailija
21/191 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ajatellut näin, että Camilla ei uskonut, että hän olisi kelvannut Charlesille puolisoksi, koska ei ollut aatelinen. Vaikka oli varakkaasta, yläluokkaisesta perheestä, mutta ei kuitenkaan aatelinen.

Sitten kun ensimmäinen miehensä kosi, hyväksyi kosinnan ja pakeni siihen avioliittoon. Ehkä sydän hiljaa särkyneenä. Ei koskaan ensimmäidtä, todellista rakkauttaan unohtaneena.

Erään väitteen mukaan Camillan isä olisi juoninut kihlauksen julkistamalla sen lehdessä ennen aikojaan. Hän oli yksi niistä, jotka halusivat estää Charlesin ja Camillan liiton kaikin keinoin.

Vierailija
22/191 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ajatellut näin, että Camilla ei uskonut, että hän olisi kelvannut Charlesille puolisoksi, koska ei ollut aatelinen. Vaikka oli varakkaasta, yläluokkaisesta perheestä, mutta ei kuitenkaan aatelinen.

Sitten kun ensimmäinen miehensä kosi, hyväksyi kosinnan ja pakeni siihen avioliittoon. Ehkä sydän hiljaa särkyneenä. Ei koskaan ensimmäidtä, todellista rakkauttaan unohtaneena.

Erään väitteen mukaan Camillan isä olisi juoninut kihlauksen julkistamalla sen lehdessä ennen aikojaan. Hän oli yksi niistä, jotka halusivat estää Charlesin ja Camillan liiton kaikin keinoin.

Miksi ihmeessä Camillan isä olisi halunnut estää Charlesin ja Camillan avioliiton? Sehän olisi tarkoittanut hänelle vielä enemmän vaurastumisen mahdollisuuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/191 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Camillan isällä olisi ollut Charlesia vastaan?

Vierailija
24/191 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti hän ei pitänyt Charlesista ja liputti voimakkaasti Andrew Parker Bowlesin puolesta. Tarina kertoo, että sitten myöhemmin, kun Camillan ja Charlesin salasuhde tuli julkisuuteen, hän oli kutsunut Charlesin puheilleen ja haukkunut tämän maanrakoon, kun on pilannut hänen tyttärensä elämän. :o

25/191 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, siinä onkin ollut Camillan faija takana. Kenties syy oli maatilojen yhdistäminen.

Olen aina ihmetellyt, kuinka Camilla on voinut mennä naimisiin Andrew Parker-Bowlesin kanssa. Oksettavamman näköistä miestä on todella vaikea löytää.

Mulkosilmäinen sammakonnaama ja vielä punatukkainen.

Vierailija
26/191 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin helppoa sanoa, että "olisi pitänyt pitää päänsä"...mutta... noissa piireissä vaikuttaa valtavasti tavat, kasvatus, odotukset, kirjoittamattomat säännöt, vanhoillisuus. Siinä ei yhden ihmisen piipitys, että "minä rakastan toista", paljoa paina.

Nimenomaan kuninkaallisten "pitää" naida sopivin. Muistakaa myös, että Charlesin kasvatukseen ja arvoihin vaikuttivat suuresti Lordi Mountbatten ja myös isänsä Prinssi Philipin arvot. Jotka ihan rehellisesti sanoen olivat viime vuosisadalta. Hän teki, kuten oli opetettu. Nai sopivin ja elä sitten omaa elämääsi. Mutta eihän siitä nykyajan puitteissa tullut yhtään mitään. 

27/191 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Camillan äitihän oli todella viehättävä kaunotar. Menehtyi osteoporoosiin. Käytännössä tukehtui elävältä, kun rintakehänsä, kylkiluunsa murtuivat ja luhistuttivat siten keuhkot.

Sen vuoksi Camilla on osteoporoosiliiton suojelija.

Vierailija
28/191 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ymmärtänyt, ettei Camila ole sekuntiakaan ajatellut ettei kelpaa vaan Charles oli merillä ja juttu ei oikein päässyt alkamaankaan ja Camilaa meni tahollaan naimisiin., eronnut äiti ei olisi ollut sopiva vaimo, 70-luåvulla tulevalle kuninkaalle. Rakastajatar kyllä. Charlesilla alkoi olla ikää ja sopiva äiti lapsille piti löytää ja Diana ole sopiva, rakastunut tai ainakin hyvin ihastunut. Varsin itsekkäästi ja raukkamaisesti toimi Charles, En koskaan ole epäillyt C&G rakkautta, mutta kyllä Charles kuvitteli että voi elää kuin joku 1800 luvun ruhtinas.

Vierailija
29/191 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää spekulointia ja elävien ihmisten vähättelyä.

Kullakin on parisuhteensa. Joskus ne näyttävät päättyvän.

Kun aikuiset perheelliset eroavat ja menevät yhteen, asia koskee monia ihmisiä.

Kun molemmilla on jo lapsia, on melko kylmäveristä ryhtyä jossittelemaan sillä mitä kenenkin olisi pitänyt tehdä nuorempana. - Varsinkaan sivullisten.

Eivätköhän C & C ole ihan tyytyväisiä lapsiinsa ja lapsenlapsiinsa, eivätkä kuvittele näitä olemattomiksi.

Ne nuoruuden ratkaisevat päätökset määrittävät tulevaisuutta aika pitkälle.

Pohtikaa omia valintojanne ja elämänkaarianne - siinä sitä miettimistä pitkien ja viileiden talvi-iltojen viihteeksi.

Vierailija
30/191 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Ahaa, siinä onkin ollut Camillan faija takana. Kenties syy oli maatilojen yhdistäminen.

Olen aina ihmetellyt, kuinka Camilla on voinut mennä naimisiin Andrew Parker-Bowlesin kanssa. Oksettavamman näköistä miestä on todella vaikea löytää.

Eikös prinsessa Annella ollut joku pieni romanssintapainen Andrew Parker Bowlesin kanssa.

Vierailija
31/191 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Charles ei ollut valmis sitoutumaan ja Camilla ei jäänyt nyyhkimään vaan perusti perheen toisen kanssa.

Vierailija
32/191 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Camilla tajusi, ettei Charlesilta tule kosintaa (hän ei ole mikään pölvästi, varmasti ymmärsi miksei tule tapahtumaan) ja nai pitkäaikaisen on/off-poikaystävänsä Andrewin.

Vierailija
33/191 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhan päiväsiä loisia.

Vierailija
34/191 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhan päiväsiä loisia.

Se kirjoitetaan: Turhan päiväsiäloisia.

Kiinnitäpä hieman huomiota yhdyssanojen oikeinkirjoitukseen.

Vierailija
35/191 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Toisaalta Camilla itsekään ei ollut mikään kedon hehkein ruusu. 

Vierailija
36/191 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Toisaalta Camilla itsekään ei ollut mikään kedon hehkein ruusu. 

Näin on. Noudattivat siis tasoteoriaa ihan pilkulleen. 

Vierailija
37/191 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä Camillan isä olisi halunnut estää Charlesin ja Camillan avioliiton? Sehän olisi tarkoittanut hänelle vielä enemmän vaurastumisen mahdollisuuksia.

Hänellä oli varmasti realistinen käsitys siitä miten rajoittavaa ja toisaalta julkista on kruununprinsessan elämä, ja halusi suojella tytärtään siltä. 

Vierailija
38/191 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Camillan äitihän oli todella viehättävä kaunotar. Menehtyi osteoporoosiin. Käytännössä tukehtui elävältä, kun rintakehänsä, kylkiluunsa murtuivat ja luhistuttivat siten keuhkot.

Sen vuoksi Camilla on osteoporoosiliiton suojelija.

Sääli, että ulkonäkögeenit skippasivat seuraavan polven. 

Vierailija
39/191 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

No ulkonäöllisestihän ne oli ainakin sopiva pari! Camilla kun ei ole mikään kedon kukkanen, puhumattakaan mikään saalis kuninkaalle vaimoksi. Koulunkäymätönkin. Dianasta taas räkätetään jatkuvasti, että oli vaan joku lastenhoitaja. Camilla ihan saman tasoinen, toimistossa töissä. Ilman koulutusta. Suhteilla toisin sanoen.

Onhan Camilla hienoista piireistä, mutta ei aatelinen. 

Kummallista, että hänen kohdallaan ei tarvitse olla edes sivistystä, mutta Katestakin  jankutetaan koko ajan, kun ei ole muka hyvin koulutettu, kun Meghan on parempi siinäkin muka. Lisäksi Kate ei ole aatelinen. No ei sitä ole Camillakaan. Kate lisäksi todella todella upea, kun verrataan taas Camillaan (ja Megsuunkin). Outoa tosiaan, että kriteerit ovat aina Katen tappioksi.

Vierailija
40/191 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kai Diana oman itsensä takia oli niin suosittu. Nuori, kaunis lady, joka sai satuprinsessan elämän. Hän teki paljon hyväntekeväisyystyötä ja oli kansan parissa suosittu.

Satuprinsessan elämä paljastuikin kulissiavioliitoksi.

Paljon, paljon, paljon surua olisi säästynyt, jos Dianaa ei olisi asemaansa nostettu.

Minua kumminkin ihmetyttää, ettei noita ympärillä olleita "aikuisia" sen enempää syyllistetä pikkutytön elämän pilaamisella. Eikö tuo ole lähinnä ihmiskauppaan verrattavissa oleva rikos?

Muistanette kihlajaishaastattelun? Whatever love means Kyllä Diana varmasti tiesi adioita. Niiden kanssa oli sitten ajan oloon herkän ihmisen vaikeampi elää.

Charles ei kuulemma soittanut Dianalle kymmeneen päivään kosinnan jälkeen, että se siitä rakkaudesta. Diana toki oli nuori ja naiivi, mutta luulisin itse kyllä olleeni tuon ikäisenä sen verran kartalla, että olisin tajunnut ettei mies rakasta minua. Diana teki itse ratkaisunsa kuitenkin.

Höhöö. Tämä palstakin on täynnä naisia, jotka kyselee, rakastaako mies minua, kun ei soita yhteisen yön jälkeen. Ei rakasta. Takuulla tekstaisi tai soittaisi, jos olisi edes jollain tasolla kiinnostunut, ja vapaa suhteeseen kanssasi.