Kaunarit
Koska edellinen ketju siirtyi seksipalstalle, niin uusi: koska noi rupee järjesteleen hautajaisia, jotta huomaavat että Finn ei olekaan kuollut?
Katso lähetysajat : Kauniit ja rohkeat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6050)
Hyvä työpaikka kun muut työntekijät häädetään että päästään jauhamaan yksityisasioita.
Naurettava tuo Lunan kohtaus. Heti kun RJ lähtee, niin tulee vähän huono olo ja heti päättelee äänen kauhuissaan, että onko raskaana. Lapsi on taatusti Zenden, kun kaikki nyt vakuuttelee, että se kamala petos ei enää vaivaa ketään.
Taylor tappoi Thornen tyttären ja ampui Billyä. Ne voi kyllä unohtaa muttei Sheilan tekoja. Kunpa se Will olisi vihainen Taylorille.
Vierailija kirjoitti:
Taylor tappoi Thornen tyttären ja ampui Billyä. Ne voi kyllä unohtaa muttei Sheilan tekoja. Kunpa se Will olisi vihainen Taylorille.
On siinäkin psykologi. Ja pakkomielteisesti Ridgeä jahtaa, kun on taas stalkkaamassa tätä ja Brookea.
Taylorin rooliin näkyy tulevan uusi näyttelijä.
Vierailija kirjoitti:
*vaimon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*vaimon
Eikös se ollut tytär? Oli vaihtamassa auton rengasta, kun Taylor ajoi päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*vaimon
Eikös se ollut tytär? Oli vaihtamassa auton rengasta, kun Taylor ajoi päälle.
Eikun niin olikin vaimo. Muistin väärin. 😅
Vierailija kirjoitti:
Taylorin rooliin näkyy tulevan uusi näyttelijä.
Joo, siitä on ollut jo juttua tässä ketjussa.
Alkaakohan se iänikuinen Ridgestä kilpailu taas? Toivottavasti keksivät jotain uutta vaihteeksi.
Kylläpä Brookella oli nätti nutturakampaus. Ja pinkki mekko puki häntä myös hienosti.
Onkohan se Luna nyt sitten raskaana vai ei?
Miksiköhän Ridgeltä pantataan tietoa Zenden ja Lunan kiihkeästä yöstä?
Poppykin pääsee Lunan lapsen avulla Forresterien perheeseen. Mahtaa Lillä mennä hermot. :D
Vierailija kirjoitti:
RJ pyysi ettei Ridgelle kerrota, jottei Luna ahdistu liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
RJ pyysi ettei Ridgelle kerrota, jottei Luna ahdistu liikaa.
Okei, kiitos. Jäi parit jaksot reissun takia väliin.
Milläköhån se Poppy elättää itsensä? Tuntuu, ettei käy missään töissä. Oli kait ollut jonkun sortin taiteilija joskus. Li sille kerran raivosi ja huusi jotain tollasta.
Jännä, kun Poppy kyseli Lunan kuukautiset ja ehkäisyt... enpä minä parikymppisenä äitini kanssa näistä puhunut...
Vierailija kirjoitti:
Jännä, kun Poppy kyseli Lunan kuukautiset ja ehkäisyt... enpä minä parikymppisenä äitini kanssa näistä puhunut...
Ai jaa. Minä taas olen aina puhunut näistä äidin kanssa ihan suoraan. :)
Jänskättää jo valmiiksi, kuka mahtaa löytää raskaustestin pakkauksen Forresterin roskiksesta. :D Kumma juttu, että tuollaisetkin pitää hoitaa toimistolla.
Vierailija kirjoitti:
Maailma muuttuu ja perheet on erilaisia. Hyvä, kun Poppy ja Luna puhuu näistä asioista, ainakin jonkun verran.
Kyllä ton Lunankin hahmo on aika kärsivä. Ensin oli se Zende salaisuus ja nyt taas on uutta huolta/ itkettävää.
Ei se Luna nyt sentään raskaana ollut. Hyvä niin. Liam ja Steffy jankkas tuttuun tapaan Sheila/Sugar juttua uudelleen ja uudelleen.
Brooke moralisoimassa Zendeä. Ei hyvää päivää!