Kaunarit
Koska edellinen ketju siirtyi seksipalstalle, niin uusi: koska noi rupee järjesteleen hautajaisia, jotta huomaavat että Finn ei olekaan kuollut?
Katso lähetysajat : Kauniit ja rohkeat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6050)
Etenee tuo tieto Sheilan kuolemasta onneksi melko nopeasti nyt. Täytyy myöntää että aika hauska tuo Sheilan temppu Lille. :D
Vierailija kirjoitti:
Etenee tuo tieto Sheilan kuolemasta onneksi melko nopeasti nyt. Täytyy myöntää että aika hauska tuo Sheilan temppu Lille. :D
Siis tieto siitä että ei ole kuollut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hope sanoi kostavansa vielä Steffylle. Kosto on viedä Finn.
Mihin Wyatt katosi? Onko hän jossain Spencerien tai Forrestereiden toisessa toimipisteessä töissä (Pariisissa tms.)?
Muutti pois ja antoi asuntonsa RJ:lle. Hänen poistumisensa sentiin näytettiin, Taylor sen sijaan vaan katosi jonnekin. Luulisi että olisi kuvioissa.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy myöntää, että Sheila näytti varmaan ekaa kertaa jopa veijarimaiselta naureskellessaan siellä lakanan alla. Yleensä sen ilmeet ja "hymyt" on ollut hyytäviä.
Kerrankin oli oikeasti hauska kohtaus tässä sarjassa, kun Sheila säikäytti Lin. 😆
Eipä tuo Li myöskään anna kovin tervettä kuvaa itsestään.
Steffy alkaa nyt jankkamaan "Sheila on elossa" lausetta.
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin oli oikeasti hauska kohtaus tässä sarjassa, kun Sheila säikäytti Lin. 😆
Tätä tarkoitin lakanakohtauksella. Kerrankin nauratti itseäkin.
Kai tuosta Lille tulee jotain seurauksia, kun lääkärinä huutaa työpaikallaan toiselle tappouhkauksia?
Onneksi ei ole enää aikaa katsoa, muistan kun Sheila (+20 vuotta sitten jo!!!) vituttu aivan valtavasti kun sitä ei saanut kiinni jne
Vierailija kirjoitti:
Kai tuosta Lille tulee jotain seurauksia, kun lääkärinä huutaa työpaikallaan toiselle tappouhkauksia?
Sarjassa ollaan sitä mieltä, että "hyvät" saavat tehdä mitä vaan ilman seurauksia ja saarnata muille. Taylor on hyvä esimerkki tästä.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei ole enää aikaa katsoa, muistan kun Sheila (+20 vuotta sitten jo!!!) vituttu aivan valtavasti kun sitä ei saanut kiinni jne
Mua vituttaa melkein kaikki hahmot ja oon vaan iloinen että Sheila kuumottaa niitä.
Mua v^tuttaa kun ne ei voi näyttää kaunareita aina samaan aikaan. Taas ne muutti lähetysaikaa ja jäi välistä.
Vierailija kirjoitti:
Mua v^tuttaa kun ne ei voi näyttää kaunareita aina samaan aikaan. Taas ne muutti lähetysaikaa ja jäi välistä.
Johtui siitä, että kesäaikataulu muuttui nyt talvikauteen.
On toi finn kans ku saapas.... Ei steffykään mun suosikki ole mut finn ei voi yhtään ymmärtää miksei muut siedä sheilaa ja vaikka itekkin sai luodista. "Sheila on sankari" yökk...
Ja mihin jäi uusi, sassy hope, joka ei naiivisti usko kaikista hyvää?? Miksi sen tehtävä on nyt puolustella finniä?? Em yhtään tykkää mihin tää sarjan käsikirjoitus on menossa tällä hetkellä.
Steffyn jankutus Sheilasta alkaa ottaa päähän ihan tosissaan! Nyt se aikoo kieltää Hopea puhumasta Finnin kanssa, ettei Finn saa huonoja vaikutteita. Toivottavasti Hopelle ja Finnille tulee suhde. Finn jo hieroi Hopen niskaa lupaavasti.
Tuo Steffy ei itse asiassa ole mikään kaunis. Vähän kylmän näköinen. Johtuuko sitten meikistä ja tukasta. On pitkää tukkaa ja on polkka tukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Steffy ei itse asiassa ole mikään kaunis. Vähän kylmän näköinen. Johtuuko sitten meikistä ja tukasta. On pitkää tukkaa ja on polkka tukkaa.
Nyt varsinkin Steffy näyttää todella kovalta hyvin tummissa hiuksissa ja asutkin on olleet mustanpuhuvia. Musta korppi on kuvaava nimitys. Onko sitten ollut tarkoituskin, mene ja tiedä.
Sheila ei varmasti muutu. Silloin kun pelleili siellä lakanan alla sairaalassa , niin sekaisinhan tuo on. Saa hitosti nautintoa. Vielä kostaa jotenkin jos Finn ei suostu näkemään häntä.
Vierailija kirjoitti:
Steffyn jankutus Sheilasta alkaa ottaa päähän ihan tosissaan! Nyt se aikoo kieltää Hopea puhumasta Finnin kanssa, ettei Finn saa huonoja vaikutteita. Toivottavasti Hopelle ja Finnille tulee suhde. Finn jo hieroi Hopen niskaa lupaavasti.
Joo, niin mäkin toivon. Steffy on niin kaksinaamainen, että ansaitsee Hopen lupaaman koston.
Hope syyttää Steffyä hänen ja Thomasin suhteen pilaamisesta. Hope vannoi kostavansa vielä jonakin päivänä jollain tavalla.