Kaunarit
Koska edellinen ketju siirtyi seksipalstalle, niin uusi: koska noi rupee järjesteleen hautajaisia, jotta huomaavat että Finn ei olekaan kuollut?
Katso lähetysajat : Kauniit ja rohkeat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (9152)
Vierailija kirjoitti:
Hupsis mitä Will teki. RJ siinä kyllä aloitti sen ärsyttämisen.
Erkillä stuntti siinä otoksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenkkijaksoissa Steffy on raskaana Carterille. Carter yrittää pakottaa antamaan lapsen hänelle ja vaimolleen joka kärsii lapsettomuudesta.
Itse asiassa ei ole 100% varmuutta että isä on Carter. Steffy on raskaana ja hän olettaa, että vauvan isä on Carter. Katsojat eivät voi olla täysin varmoja, ovatko he edes harrastaneet seksiä.
Se on aika helppoa todeta sitten kun se on syntynyt.
Ei sitä tiedä tässä sarjassa kaikki voivat teeskennellä värisokeaa, ei olisi muutenkaan mikään ihme näin woke aikana vaikka kersa olisi pienmusta että sitä luultaisiin Finnin kersaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi hyvä, kun Will pokais uuden tyttöystävän itselleen ja antais sen höntön ja jopa ilkeän Electran jäädä unholaan. En kuitenkaan suosittele Dylania, koska siinäkin tytössä tuntuu olevan jotain häikkää.
Will on niin kuuma Dylanin kanssa. 🥰
Dylanhan tulee paksuksi Willille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi hyvä, kun Will pokais uuden tyttöystävän itselleen ja antais sen höntön ja jopa ilkeän Electran jäädä unholaan. En kuitenkaan suosittele Dylania, koska siinäkin tytössä tuntuu olevan jotain häikkää.
Will on niin kuuma Dylanin kanssa. 🥰
Dylanhan tulee paksuksi Willille.
Miten nämä eivät lähes koskaan raskaudu parisuhteessa vaan aina vain syrjähypyistä?
On toi Dylan hirveä tyrkky. Aina Willin kimpussa. Toisaalta en kyllä tykkää Electrastakaan. Liian ahdasmielinen ja aina valittamassa Billille jostain. Millainen tuollainen tyyppi on keski-ikäisenä, kun on jo nuorena kaikki niin pirun vaikeaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Steffyhän voisi sitten helposti sanoa että hups, ei se Carterin alkio sitten lähtenytkään alkuun vaan luonnollisesti Finnin lapsi. Mutta siinä se yö sitten viimeistään paljastuu kuitenkin, ei tässä sarjassa mikään pysy salassa.
Kun tehdään noita alkioistutuksia, nainen ei saa olla raskaana. Se varmistetaan.
3 alapeukuttajaa ovat siis sitä mieltä, että jo raskaana olevan naisen sisälle istutettaisiin alkio. Osaatteko perustella mielipidettänne?
Oikeassa maailmassa nimittäin ennen alkion istutusta eli alkionsiirtoa raskauden poissulkeminen varmistetaan ensisijaisesti tarkoilla klinikkatutkimuksilla, lääkityksen aikataulutuksella ja potilaalle annetuilla suojausohjeilla, ja alkiota ei koskaan istuteta, jos nainen on jo valmiiksi raskaana.
Vierailija kirjoitti:
On toi Dylan hirveä tyrkky. Aina Willin kimpussa. Toisaalta en kyllä tykkää Electrastakaan. Liian ahdasmielinen ja aina valittamassa Billille jostain. Millainen tuollainen tyyppi on keski-ikäisenä, kun on jo nuorena kaikki niin pirun vaikeaa?
*Willille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenkkijaksoissa Steffy on raskaana Carterille. Carter yrittää pakottaa antamaan lapsen hänelle ja vaimolleen joka kärsii lapsettomuudesta.
Itse asiassa ei ole 100% varmuutta että isä on Carter. Steffy on raskaana ja hän olettaa, että vauvan isä on Carter. Katsojat eivät voi olla täysin varmoja, ovatko he edes harrastaneet seksiä.
Se on aika helppoa todeta sitten kun se on syntynyt.
Ei sitä tiedä tässä sarjassa kaikki voivat teeskennellä värisokeaa, ei olisi muutenkaan mikään ihme näin woke aikana vaikka kersa olisi pienmusta että sitä luultaisiin Finnin kersaksi.
Se onkin ihme ettei näinä wokeaikoina ole vielä sarjoissa ja elokuvissa täysin valkoisilla vanhemmilla omia biologisia mustia lapsia etc ja kaikki näyttelisivät niin kuin siinä ei olisi mitään ihmeellistä.
Ehkä se onkin seuraava vaihe nyt kun historialliset henkilöt on jo mustattu.
Dylan Willille: Älä kerro Electralle, että kävin luonasi. Hän ymmärtäisi sen väärin.
Siis minkä ymmärtäisi väärin? Senkö, että Dylan tyrkytti itseään ihan viattomasti vaan.
Vierailija kirjoitti:
Dylan Willille: Älä kerro Electralle, että kävin luonasi. Hän ymmärtäisi sen väärin.
Siis minkä ymmärtäisi väärin? Senkö, että Dylan tyrkytti itseään ihan viattomasti vaan.
Niinpä. Ei tuossa paljon jäänyt epäselvyyksiä, kun Dylan juoksi rantatalolle, työnsi itsensä ihan Williin kiinni ja kertoi tahtovansa häneltä suudelman päälle vielä "paljon lisää".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh? Minä olen aina luullut, että nainen tuntee seuraavana aamuna jos on harrastellut vaikka ois ollut kuinka taju kankaalla. Eiköhän tuo tullut Steffyn puheista selväksi että se todella tapahtui. Carter ei ainakaan ollut niin kännissä etteikö muistaisi ja mies kyllä muistaa kun tommosen kuumiksen kanssa pääsee vällyihin.
Jon MacCock eli Erik tuskin pystyy enää siittämään lisää lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh? Minä olen aina luullut, että nainen tuntee seuraavana aamuna jos on harrastellut vaikka ois ollut kuinka taju kankaalla. Eiköhän tuo tullut Steffyn puheista selväksi että se todella tapahtui. Carter ei ainakaan ollut niin kännissä etteikö muistaisi ja mies kyllä muistaa kun tommosen kuumiksen kanssa pääsee vällyihin.
Hienoa että Carter on taas saanut yhden sarjan naisista vällyjen alle. Onkin jo pitkä lista, taitaa olla kaikilla mustan himoa.
Vierailija kirjoitti:
Niinkuin ei moni muukaan hänen iässään. Luonnonlaki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä satavuotiaskin mies voi yhä siittää lapsia. Mutta Eric-hahmo taasen teetti vasektomian jo vuosikymmeniä sitten, eli Eric ei voi lapsia saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä satavuotiaskin mies voi yhä siittää lapsia. Mutta Eric-hahmo taasen teetti vasektomian jo vuosikymmeniä sitten, eli Eric ei voi lapsia saada.
Ehkä faijas siitti satavuotiaana mutta ei se kovin yleistä silti taida olla...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Steffyhän voisi sitten helposti sanoa että hups, ei se Carterin alkio sitten lähtenytkään alkuun vaan luonnollisesti Finnin lapsi. Mutta siinä se yö sitten viimeistään paljastuu kuitenkin, ei tässä sarjassa mikään pysy salassa.
Kun tehdään noita alkioistutuksia, nainen ei saa olla raskaana. Se varmistetaan.
3 alapeukuttajaa ovat siis sitä mieltä, että jo raskaana olevan naisen sisälle istutettaisiin alkio. Osaatteko perustella mielipidettänne?
Oikeassa maailmassa nimittäin ennen alkion istutusta eli alkionsiirtoa raskauden poissulkeminen varmistetaan ensisijaisesti tarkoilla klinikkatutkimuksilla, lääkityksen aikataulutuksella ja potilaalle annetuilla suojausohjeilla, ja alkiota ei koskaan istuteta, jos nainen on jo valmiiksi raskaana.
Toisaalta totakin tosiasiaa, että Erkillä oli varaErkki tossa nyrkkikohtauksessa, on alapeukutettu 7 kertaa. Kuinka tyhmiä ihmiset onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Kaunarit oikeaa maailmaa?
Todella typerää muutenkin keskustella juonenkäänteestä, joka tapahtuu Suomessa joskus kahden kuukauden päästä. Mutta ethän sinä olekaan täällä kuin ärsyttämässä muita. Harmi, että kaltaisesti nuijat tulevat säännöllisen väliajoin pilaamaan keskustelua. Ja ennen kuin mussutat mitään vastausta, minä luen spoilereita joskus, eivätkä ne minua henk.koht. haittaa. En vaan ikinä kirjoita niistä täällä, enkä edes vihjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutenkin aina ihmetyttää näissä sarjoissa, että millaisessa viiden promillen humalassa nuo ovat olleet, kun eivät tuollaista asiaa muista.