Kaunarit
Koska edellinen ketju siirtyi seksipalstalle, niin uusi: koska noi rupee järjesteleen hautajaisia, jotta huomaavat että Finn ei olekaan kuollut?
Katso lähetysajat : Kauniit ja rohkeat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (9106)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entisenä Kaunarit-katsojana piipahdin tänään kylään, ja heti näin Deaconin. Olin luullut että on jo häipynyt sarjasta. Tuli tunne että taidan hypätä mukaan, ihanat muistot houkuttaa.
Nykyjuonenkäänteistä on ihanat muistot kaukana, mutta tervetuloa kiduttamaan itseäsi. :D Tässä ketjussa tarjotaan vertaistukea kaikille, jotka tuntevat pakottavaa tarvetta seurata tätä epäloogisuuden huipentumaa.
Hyvin sanottu, se on just näin! Ennen tämä oli sellainen aivot narikkaan-ohjelma mutta nyt on ihan hermorauniona noiden typeryyden vuoksi! Itse joudun katsomaan sarjan pikakelauksella katsomosta kun ei järki kestä muuten, mutta silti haluaa seurata.
Minä kans seuraan sarjaa, jotta voin ällistellä tyhmiäkin ylilyöntejä. Hupaisaa seurattavaa. Minä en voisi noin tosissani näytellä, nauraisin ääneen. Taito se on tuokin.
Itse olen aina myötäelänyt vahvasti Brooken kanssa ja kokenut vahvoja tunteita, kun häntä kohdellaan väärin. Tänä vuonna hänestä on vasta lähtenyt se hehku enkä enää ole hänen puolellaan vaan Katien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entisenä Kaunarit-katsojana piipahdin tänään kylään, ja heti näin Deaconin. Olin luullut että on jo häipynyt sarjasta. Tuli tunne että taidan hypätä mukaan, ihanat muistot houkuttaa.
Nykyjuonenkäänteistä on ihanat muistot kaukana, mutta tervetuloa kiduttamaan itseäsi. :D Tässä ketjussa tarjotaan vertaistukea kaikille, jotka tuntevat pakottavaa tarvetta seurata tätä epäloogisuuden huipentumaa.
Hyvin sanottu, se on just näin! Ennen tämä oli sellainen aivot narikkaan-ohjelma mutta nyt on ihan hermorauniona noiden typeryyden vuoksi! Itse joudun katsomaan sarjan pikakelauksella katsomosta kun ei järki kestä muuten, mutta silti haluaa seurata.
Minä kans seuraan sarjaa, jotta voin ällistellä tyhmiäkin ylilyöntejä. Hupaisaa seurattavaa. Minä en voisi noin tosissani näytellä, nauraisin ääneen. Taito se on tuokin.
Itse olen aina myötäelänyt vahvasti Brooken kanssa ja kokenut vahvoja tunteita, kun häntä kohdellaan väärin. Tänä vuonna hänestä on vasta lähtenyt se hehku enkä enää ole hänen puolellaan vaan Katien.
Brookesta on tehty jotenkin aivoton bimbo, ei työkuvioita, hokee vain Ridge, Ridge. Ei tunnu ymmärtävän liike-elämän alkeitakaan. Saa jopa Donnan näyttämään fiksulta.
Milloin Eric ja Donna on mennyt naimisiin? Onko D Logan vai Forrester?
Kun näin Steffyn toimistolla se yöpaita päällä ja trenssi päälle laitettuna niin aattelin että nyt on tullut paha moka puvustajalle, pahempaa asumokaa en ole nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Brookesta on tehty jotenkin aivoton bimbo, ei työkuvioita, hokee vain Ridge, Ridge. Ei tunnu ymmärtävän liike-elämän alkeitakaan. Saa jopa Donnan näyttämään fiksulta.
Milloin Eric ja Donna on mennyt naimisiin? Onko D Logan vai Forrester?
Donna on Logan-Forrester. Samana iltana menivät naimisiin, kun Zende ja Luna menivät sänkyyn vierastalossa.
Vierailija kirjoitti:
Kun näin Steffyn toimistolla se yöpaita päällä ja trenssi päälle laitettuna niin aattelin että nyt on tullut paha moka puvustajalle, pahempaa asumokaa en ole nähnyt.
Mutta miten tuollainen moka (tai mikä lie onkaan) voi syntyä? Onko puvustamo niin kaukana, ettei sieltä voinut yhtäkään mekkoa noutaa sillä välin kuin kuvaus siirtyi rantatalosta toimistolle? Eikö olisi voinut käyttää näyttelijän omia vaatteita? Ei hänellä ole voinut olla päällään mitään niin ihmeellistä, etteikö ne olisi Steffyn hahmolle sopineet ainakin vähintään yhtä hyvin kuin alushame toimistolla.
Kun Steffyä ja Finniä näytetään Forrestereilla rantatalon jälkeen, Steffy sanoo halailun päätteeksi "et arvaakaan kuinka paljon tarvitsin tätä ja Finn vastaa "kuulostit puhelimessa huolestuneelta". Steffy siis lähti yöpaidassaan töihin, ja soitti Finnille, joka kiirehti paikalle halailemaan. Voisi kuvitella Steffyllä olevan vaihtovaatteita toimistolla tai vähintään mahdollisuus napata mallistoista joku kolttu päälleen.
Miltäköhän tuntuu näytellä tuossa sarjassa? Vaatii kyllä tiettyä luonnetta, että jaksaa.
Mitä muuten Lunalle tapahtui? Kuoliko siinä yhteydessä kun helikopterin voimin etsittiin ja kaikki juoksivat pusikossa häntä kutsuen?
Kyllä kuoli. Jäi Dylanin auton alle. Kuolema oli vahinko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta jännätään minkä värinen vauva tulee.
En tiedä miksi joku haluaa tämän koko ajan poistettavaksi. Mutta ei se vaan poistu.
Tästä kyllä kieltämättä tulee vielä jännä juonenkäänne. Mitä meinasivat asialle tehdä? Tunnustaa?
Ai tuleekin ovela juonenkäänne jos toteutuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan samaa ajattelin kun katselin Brooken tragediennen elkeitä. :)
Eikö Steffy voisi suostua siihen, että Sheila voisi edes vähän tavata Finniä ja Hayesia? Tulisi vähän vaihtelua. Tylsää kun sama kuvio toistuu koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Steffy voisi suostua siihen, että Sheila voisi edes vähän tavata Finniä ja Hayesia? Tulisi vähän vaihtelua. Tylsää kun sama kuvio toistuu koko ajan.
Niin, asia olisi järjestettävissä niin että Steffyn ei tarvitsisi edes tavata Sheilaa. Steffy ei ole kompromissien ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, asia olisi järjestettävissä niin että Steffyn ei tarvitsisi edes tavata Sheilaa. Steffy ei ole kompromissien ihminen.
Valvottu tapaaminen. Tunti kahdessa viikossa? Finn selvästi jo sulaa, pitääkö Steffin olla bosslady kotonakin, joka asiassa ja tossukkaFinn aina myöntyy. Nytkin varmaan vapisee, kun miettii tapaamisesta kertomista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykytilannehan on että Sheila näkee poikaansa vahingossa ja "vahingossa" säännöllisesti. Sen sijaan että Steffy tästä hyperventiloisi joka kerta, eikö olisi helpompi vaan hyväksyä nykytilanne - Finn ja Sheila näkevät aina välillä. Sheilan seuraan ei tarvitse kuitenkaan kenenkään hakeutumalla hakeutua. Ymmärrän kyllä Steffyn traumat asiasta, onhan Sheila "tappanut" hänen äitinsä ja miehensä ja ampunut häntä itseään tappamistarkoituksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykytilannehan on että Sheila näkee poikaansa vahingossa ja "vahingossa" säännöllisesti. Sen sijaan että Steffy tästä hyperventiloisi joka kerta, eikö olisi helpompi vaan hyväksyä nykytilanne - Finn ja Sheila näkevät aina välillä. Sheilan seuraan ei tarvitse kuitenkaan kenenkään hakeutumalla hakeutua. Ymmärrän kyllä Steffyn traumat asiasta, onhan Sheila "tappanut" hänen äitinsä ja miehensä ja ampunut häntä itseään tappamistarkoituksessa.
Steffi ei soisi edes äitilleen rakkautta, vaikka vouhkannut samasta usein. Päällepäsmäri.
Vierailija kirjoitti:
Jenkkijaksoissa Steffy on raskaana Carterille. Carter yrittää pakottaa antamaan lapsen hänelle ja vaimolleen joka kärsii lapsettomuudesta.
Itse asiassa ei ole 100% varmuutta että isä on Carter. Steffy on raskaana ja hän olettaa, että vauvan isä on Carter. Katsojat eivät voi olla täysin varmoja, ovatko he edes harrastaneet seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole Steffyn fani, mutta takuulla en antaisi Sheilan tavata lapsiani niin, etten itse ole paikan päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenkkijaksoissa Steffy on raskaana Carterille. Carter yrittää pakottaa antamaan lapsen hänelle ja vaimolleen joka kärsii lapsettomuudesta.
Itse asiassa ei ole 100% varmuutta että isä on Carter. Steffy on raskaana ja hän olettaa, että vauvan isä on Carter. Katsojat eivät voi olla täysin varmoja, ovatko he edes harrastaneet seksiä.
Saunan lauteiltako ne Carterin siittiöt on hypännyt Steffyyn? 😂 Vai onko Sheila ollut "käpelöimässä" tuloksia, että saisi Finnin eroamaan Steffystä. Tai Luna taas huumannut.
Miten Dylanilla töitä riittää, kun korumallisto katkolla? Vai eikö riitäkään?