Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaunarit

Vierailija
12.09.2022 |

Koska edellinen ketju siirtyi seksipalstalle, niin uusi: koska noi rupee järjesteleen hautajaisia, jotta huomaavat että Finn ei olekaan kuollut?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Kauniit ja rohkeat - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (8422)

Vierailija
8241/8422 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika hiljaista on suunnittelijaosastolla jos vain biologisesti Ericin jälkeläiset oisivat siihen virallispätevät. Kristen toki hetken oli suunnittelijana, mutta Thorne ei koskaan. Muut suunnittelijat, kuten on tullut todettua, eivät ole Ericille verisukua. Eli Ridge, Thomas ja Zende. 

Thorne ja Felicia ovat molemmat suunnitelleet, samoin Bridget. Rick on Ericin lapsista ainoa, jolla ei pysy kynä kädessä.

Unohdin Felician! Thornen suunnittelijauraa en muistanut ja silloin kun Bridgetillä oli se joku Madame X kuvio, en katsonut sarjaa. Olen siitä lukenut ja nyt muistui mieleen se. Kristenin suunnittelijaura oli muistoissa pinnalla koska Rakuten TV näyttää vanhoja kaunarit-jaksoja non-stop sarjan alkupuolelta ja n. 10v takaa. 

Vierailija
8242/8422 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Will lataa Ericiä 😱

Se oli RJ:n vika! Nilkki hyökkäs ensin Willin päälle ja Eric tuli siihen väliin erottamaan näitä toisistaan ja samaan aikaan Will aikoi lyödä RJ:tä joka väisti ja kohdalle tupsahti Eric johon nyrkki osui. Mua todella alkaa raivottaa miten k-pää tyyppi toi RJ on!

Mulla ihan sama. Pakko ottaa aina tallennukseen viikon jaksot ja katsoa sitten kaukosäädin kädessä niin, että saa kelattua RJ:n osuudet yli. En pysty enää yhtään katsomaan sen jatkuvaa Willin haukkumista ja Electran perään kuolaamista. Miten onkin saatu aikaan noin vastenmielinen tyyppi. Ei sais ulkonäköön puuttua, vaan tässä tapauksessa myös näyttelijän ulkomuoto ainakin mulla lisää sitä vastenmielisyyden tunnetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8243/8422 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla joku kirjoitti: 
"Joo, me kaikki täällä muka luullaan, vaikka me oikeasti tiedetään. Onhan Taylorkin maailman kuuluisin ja taitavin psykologi, ja tuskin kukaan meistä on kuullut siitä..."  
-  Niin, minä vain haluan oikaista, että Kaunareiden juonen mukaan Taylor ei ole mikään psykologi,  vaan hän on psykiatri.  Eli, lääkäripohjainen psyykkisten asiain tohtori. Ridgekin käytti lempinimenään 'doc'.   

Joku toinen täältä vastaa, että ei oikein siltä näytä, että ammattipätevyyttä löytyisi. Tyhjää liirumlaarumia jankkaa. Jokainen osaa sanoa nuo samat asiat, ilman että alkaa naimisissa olevan potilaan kanssa sutinoihin.

Vierailija
8244/8422 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika hiljaista on suunnittelijaosastolla jos vain biologisesti Ericin jälkeläiset oisivat siihen virallispätevät. Kristen toki hetken oli suunnittelijana, mutta Thorne ei koskaan. Muut suunnittelijat, kuten on tullut todettua, eivät ole Ericille verisukua. Eli Ridge, Thomas ja Zende. 

Thorne ja Felicia ovat molemmat suunnitelleet, samoin Bridget. Rick on Ericin lapsista ainoa, jolla ei pysy kynä kädessä.

Unohdin Felician! Thornen suunnittelijauraa en muistanut ja silloin kun Bridgetillä oli se joku Madame X kuvio, en katsonut sarjaa. Olen siitä lukenut ja nyt muistui mieleen se. Kristenin suunnittelijaura oli muistoissa pinnalla koska Rakuten TV näyttää vanhoja kaunarit-jaksoja non-stop sarjan alkupuolelta ja n. 10v takaa. 

Nyt kun mainitsit nuo sarjasta kadonneet hahmot niin olis kiva vaihteeksi nähdä taas Thornea ja Feliciaa, miksei myös Kristeniäkin. Jotenkin tuo nuoremman polven kuvio ei jaksa innostaa. Samaa vanhaa "vaihdetaan paria" veivausta 20v nuoremmilla hahmoilla. Koko kolmio-neliö draama on jo niin nähty. Uusia tuulia vois ottaa nyt tuon muotitalojen taistelun myötä. Kaivaa esiin just noita poistuneita tyyppejä.

Vierailija
8245/8422 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Will lataa Ericiä 😱

Se oli RJ:n vika! Nilkki hyökkäs ensin Willin päälle ja Eric tuli siihen väliin erottamaan näitä toisistaan ja samaan aikaan Will aikoi lyödä RJ:tä joka väisti ja kohdalle tupsahti Eric johon nyrkki osui. Mua todella alkaa raivottaa miten k-pää tyyppi toi RJ on!

Niin no sittenhän saa lyödä. Eiku...

Vierailija
8246/8422 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Will aikoi lyödä RJ:tä joka väisti ja kohdalle tupsahti Eric johon nyrkki osui" 

En minäkään RJ:stä pidä, mutta tuollaisessa tilanteessa syy on lyöjän, eikä sen, joka väistää. 

Vierailija
8247/8422 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Will aikoi lyödä RJ:tä joka väisti ja kohdalle tupsahti Eric johon nyrkki osui" 

En minäkään RJ:stä pidä, mutta tuollaisessa tilanteessa syy on lyöjän, eikä sen, joka väistää. 

Eli se oli ok, että RJ löi Williä? RJ aloitti käymällä Willin kimppuun nyrkit pystyssä ja löi ensin. Mun mielestä Willillä oli oikeus lyödä takasin, koska sille luiskaotsaiselle alkuihmisen näköiselle pikku pullistelijalle ei auta mikään "käännän toisenkin posken" tyyli.

Kenekään ei tietty pitäs lyödä ketään, ei myöskään RJ:n, jolle kuuluis samat säännöt. Jenkkiryhmissä yksiselitteisesti todetaan, että koko homma oli RJ:n syy, Eric osui vahingossa siihen paikalle, ei Willillä ollut tarkoitus vanhaa seniiliä ukkelia muksia. RJ on koko ajan Willin kimpussa provoamassa. Ja joo, ei kannttais provosoitua, mutta jos mä olisin Will niin sille RJ-mulkerolle olis annettu jo kunnon käsittely!

Vierailija
8248/8422 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

-"En minäkään RJ:stä pidä, mutta tuollaisessa tilanteessa syy on lyöjän, eikä sen, joka väistää."

- "Eli se oli ok, että RJ löi Williä? RJ aloitti käymällä Willin kimppuun nyrkit pystyssä ja löi ensin."

Olkiukkoilu lienee lempipuuhaasi. 

Vierailija
8249/8422 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenekään ei tietty pitäs lyödä ketään, ---- mutta jos mä olisin Will niin sille RJ-mulkerolle olis annettu jo kunnon käsittely!

Et taida puhua tv-sarjasta, vaan oikeassa elämässä olet väkivaltainen mies, jonka mielestä naista saa lätkiä, jos tuntuu, että tämä jäkättää liikaa. 

Vierailija
8250/8422 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Steffy söi miehensä kanssa kerrankin kotona oikeaa ruokaa ha jauniisti katettuna. Viiniä ruokajuomana....ja he söivät pelkillä haarukoilla! Veitsi näkyi pöydällä, mutta sitä ei käytetty. Ennenkin olen moiseen kiinnittänyt huomiota, että ei mitään ruokatapoja, vaikka niin hienostuäi ovat pukeutuneet. Koulutettuja ja tärkeät työt.

Vierailija
8251/8422 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Steffy söi miehensä kanssa kerrankin kotona oikeaa ruokaa ha jauniisti katettuna. Viiniä ruokajuomana....ja he söivät pelkillä haarukoilla! Veitsi näkyi pöydällä, mutta sitä ei käytetty. Ennenkin olen moiseen kiinnittänyt huomiota, että ei mitään ruokatapoja, vaikka niin hienostuäi ovat pukeutuneet. Koulutettuja ja tärkeät työt.

Jenkit ei osaa käyttää haarukkaa ja veistä niinkuin me täällä Euroopassa teemme. Usein leikkaavat kyllä sillä veitsellä oikealla kädellä ja haarukka on vasemmassa, mutta sen leikkaamisen jälkeen veitsi lasketaan alas ja vaihdetaan haarukka oikeaan käteen jolla otetaan se leikattu pala. Tätä tapahtuu tosi usein missä vaan jenkkiohjelmassa missä syödään.

Vierailija
8252/8422 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ruoka on sopivina palasina, ei veitselle ole mitään tarvetta.

Vierailija
8253/8422 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jenkit ei osaa käyttää haarukkaa ja veistä niinkuin me täällä Euroopassa teemme. Usein leikkaavat kyllä sillä veitsellä oikealla kädellä ja haarukka on vasemmassa, mutta sen leikkaamisen jälkeen veitsi lasketaan alas ja vaihdetaan haarukka oikeaan käteen jolla otetaan se leikattu pala. Tätä tapahtuu tosi usein missä vaan jenkkiohjelmassa missä syödään.

Ja jos syövät haarukalla ja veitsellä, niin haarukkaa pidetään piikkien kaarevuus ylöspäin ja veitsellä lapioidaan siihen päälle ruokaa. Kun demonstroin eurooppalaista tapaa, haarukan piikit kaareutuen alas, oli ooh ja aah ja how very sophisticated. Ei sen puoleen, itse siellä asuessa vastaavasti "korruptoiduin" ja harvoin veistä edes käytän jos ei tosiaan tarvii mitään pilkkoa. Otan sen lounasbuffassa tavan vuoksi mutta usein jää käyttämättä kokonaan. 

Kiinnitän itse kans huomiota syömiskohtauksiin, syövätkö näyttelijät oikeasti, vai pyörittelevätkö vain ruokaa. Tietty jos kohtausta joutuu kuvaamaan useesti niin tyhjenevä lautanen voi olla ongelma jos kuvausjärjestys ei sit lopulta ole sama järjestys missä jaksoon ne kohtaukset tulee. 

Vierailija
8254/8422 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät osaa? Itse et osaa leikata veitsellä ja laskea sen jälkeen veitsi alas ja vaihtaa haarukka oikeaan käteen. 

Vierailija
8255/8422 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömisistä puheen ollen. Hieman yllätyin miten vaatimattomat Katien kunniaksi järjestetyt "illalliset" olivat. Siis ne, kun Liam ja Hope oli kutsuttu kylään. Jotain niillä oli lautasella mutta pöydällä ei ollut mitään syötävää mistä jokainen voisi ottaa jotain lisää. Luulisi dollari-Billin panostaneen "juhliin" vähän enemmän.

Vierailija
8256/8422 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syömisistä puheen ollen. Hieman yllätyin miten vaatimattomat Katien kunniaksi järjestetyt "illalliset" olivat. Siis ne, kun Liam ja Hope oli kutsuttu kylään. Jotain niillä oli lautasella mutta pöydällä ei ollut mitään syötävää mistä jokainen voisi ottaa jotain lisää. Luulisi dollari-Billin panostaneen "juhliin" vähän enemmän.

Vissiin rahan merkki että tilataan pitopalvelusta annokset. Tai joku kokki raataa keittiössä ja annokset on valmiiksi lautasilla. Eihän nyt rikkaat voi ees ruokaa itse annostella. 

Toivon että jos käyttävät rekvisiittana oikeeta ruokaa, niin kuvaustauoilla se menis sit syömiskäyttöön, eikä roskiin. 

Vierailija
8257/8422 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vissiin rahan merkki että tilataan pitopalvelusta annokset. Tai joku kokki raataa keittiössä ja annokset on valmiiksi lautasilla. Eihän nyt rikkaat voi ees ruokaa itse annostella. 

Toivon että jos käyttävät rekvisiittana oikeeta ruokaa, niin kuvaustauoilla se menis sit syömiskäyttöön, eikä roskiin. 

Toivottavasti ovat sen verran fiksuja, että syövät ruokansa. Usein ne puhuu aika paljon  siinä samalla ja vähän vaan näykkii ruokaansa. Joku Donna on niin pienikokoinen, että taitaa elää pelkällä  salaatin lehdellä.

Vierailija
8258/8422 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää toi Dylan. Miksi se ei voinut jo aiemmin kertoa, Electralle, että Remy on sen serkku? Varmaan vaikeata, kun Electra on kokenut niin kovia sen jätkän kanssa mutta silti taas Dylan vaan halailee ja selittää, kuinka ei enää koskaan tuota Electralle pettymystä tjsp.

Vierailija
8259/8422 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on ollut useampi jakso lähes pelkkää jaarittelua Logan-Forrestet akselilla. No, Zende poikkeuksellisesti alkoi pitää työasioissa puoliaan. Brooken haaveet päättyi kyyneliin.

Vierailija
8260/8422 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taivastelijoille huom! Mä väitän, että tän päivän Tinder-kansalla ikähaarukassa 20-30v on niitä seksikumppaneita jo tuplaten se määrä mitä Brookella ja Taylorilla on iässä 60v.

Tuskin kukaan heistä tulee menemään 14 kertaa naimisiin. Yhden yön kumppanit on tyystin eri asia, kuin häät Forresterin kartanossa parin vuoden välein.

Saippuasarjoissa on kunnia-asia olla naimisissa. Suhde ei ole "oikea" muuten.

Kaunarit ainakin todistaa tämän asian 100%

Ja aina yhtä juhlallisesti vannotaan valoja, jotka kohta surkeilematta rikotaan. :)

Miksi tuotanto kierrättää samoja ihmisiä uusissa naimisissa koko ajan? Eikö katsojan kannalta olisi kiinnostavampaa nähdä uusia persoonia, vähän yllättävämpiä? Koska Ridgen pään kallistelut ja Brooken keimailevat hymyt  osataan jo ulkoa. Esim. se punatukkainen pirtsakka tyttö, jonka Liam pelasti romahtavasta talosta, oli piristävä.