Kaunarit
Koska edellinen ketju siirtyi seksipalstalle, niin uusi: koska noi rupee järjesteleen hautajaisia, jotta huomaavat että Finn ei olekaan kuollut?
Katso lähetysajat : Kauniit ja rohkeat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8233)
Hauskaa, että Ridge on vaihteeksi vaimonsa puolella.
En yhtään tykkäää Steffyn hahmosta, muttä hän oli tänään todella kaunis.
Miksi Hopa lähtee Loganille, vaikka Brookesta tulee toinen toimari?
Vierailija kirjoitti:
Brookesta ei tule toimaria koska Steffy ei luovu saamastaan vallasta. Ja vielä kerran Steffy lyttää Hopen joka sai lopulta tarpeekseen. Tilanne tulis aina olemaan se, että Steffy kyykyttäis Hopea. Loganilla Hope saa päättää itse ja luoda oman tiimin + malliston.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Brookesta ei tule toimaria koska Steffy ei luovu saamastaan vallasta. Ja vielä kerran Steffy lyttää Hopen joka sai lopulta tarpeekseen. Tilanne tulis aina olemaan se, että Steffy kyykyttäis Hopea. Loganilla Hope saa päättää itse ja luoda oman tiimin + malliston.
Ok, kiitos tästä. Tuskin Hope voi kuitenkaan kävellä Katien yli Loganillakaan, siellä kun saattaa tulla vastaavanlaisia esteitä ja hidasteita vastaan. Kysyntä ja tarjonta...
Eikös Dekekin mene Loganille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa että Remyn pitää tulla tapaamaan serkkuaan tämän työpaikalle ja riskeerata Dylanin tulevaisuus. Miksi ei mene hänen kotiinsa kun sellainenkin nyt on?
Ja nykyään aina kun Electra ilmestyy ruutuun tulee ahdistunut olo. Minä ja minun traumani/ Saat jatkaa täällä töissä minun asettamilla ehdoilla/ En koe täällä työskentelyäsi hyvänä asiana jne. Edelliset hänen lauseitaan Dylanille.Ja se kun Remy soitteli Dylanille.... Tyyli oli uhkaava ja synkkä, "tiedän, mitä olet tehnyt". Häh?? Ja miksi puhelimessa piti ylipäätään muuttaa ääntä? Miksi ei vain sanonut, että serkkupoika täällä hei. Ja pitkään hassahtaneeseen peruukkiin naamioitui kun tuli Forresterille, ei yhtään epäilyttävä näky, juuei yhtään.
Vai tuleeko Remystä nyt enemmänkin hankaluuksia ja vaikeuksia Dylanille? Mutta miten hän sitten voi ajatella, että Dylan hänen puolesta puhuu Dekelle? Pakosti ja kiristyksellä vai?
Kuoliko Luna siinä kolarissa lopullisesti vai tupsahtaako vielä jostain esiin?
Tupsahtaa Luna vielä takaisin, lapsen kanssa.
Ja sekö on Will Spencerin lapsi, vai selviääkö vasta naimisiin menon jälkeen (kun sehän tapahtuu tietenkin, koska rehti Will haluaa huolehtia lapsestaan) ettei Will olekaan isä?
Joku on nyt pahasti sekaisin. Luna kuoli. Se Willin lapsi kuoli, Luna sai keskenmenon. Luna poistui sarjasta pysyvästi, eli ei ole tulossa takaisin eikä mitään lastakaan koskaan tullut. Luna-kuvio on loppuun käsitelty.
Uudet juonet keskittyy kahden muotitalon taisteluun ja siihen ettei Forresterit anna enää Electran olla missään tekemisissä Willin kanssa. Se pari eroaa lopullisesti, ainakin nyt menossa olevien kuvioiden mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Joku on nyt pahasti sekaisin. Luna kuoli. Se Willin lapsi kuoli, Luna sai keskenmenon. Luna poistui sarjasta pysyvästi, eli ei ole tulossa takaisin eikä mitään lastakaan koskaan tullut. Luna-kuvio on loppuun käsitelty.
Uudet juonet keskittyy kahden muotitalon taisteluun ja siihen ettei Forresterit anna enää Electran olla missään tekemisissä Willin kanssa. Se pari eroaa lopullisesti, ainakin nyt menossa olevien kuvioiden mukaan.
No kaipa tässä sekoaa, kun ihan selvästi täällä on puhuttu Lunan paluusta lapsen kanssa jo aiemmin. Kyllä minä muistan, että lapsikin kuoli, mutta kun kaikki voikin olla unta kuten tv-sarja Dallasissa, vai oliko se Dynastia, kauan kauan sitten...
Onko Logan-muotitalon toimisto sama kuin Billin oma toimisto?
Huvittavaa, että Hope ja Liam ovat naimisissa, mutta heidän täytyy raahautua aamulla Logan/Spencer-toimistolle jankkamaan henk.koht. asioitaan.
Mihin ne Taylor ja Deacon nyt katosivat? Moneen viikkoon ei oo näytetty?
Vierailija kirjoitti:
Pitävät honeymoonia ennakkoon, ja pian kyllästyvät. Kummallista, että nyt niillä onkin joku yhteinen kämppä, etteivät loisi Steffyn merenrantatalossa :D Mutta mihin katosi Sheila?
Vierailija kirjoitti:
Steffykään ei ole enää yhtään huolissaan omasta tai lastensa turvallisuudesta.
Ridgellä oli monta tilaisuutta sysätä liero takkaan. Varmasti harmittaa nyt.